عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که خون شهدای شاهچراغ باعث پایداری و عزت بیشتر اسلام و ملت ایران خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل، بابیان اینکه راه مجاهدت و استقامت راهی است که ما باید برای هموار کردن آن تلاش کنیم، فرمودند: به هم ریختن خطوط توهمی بین مردم به برکت خون شهید سلیمانی بود.
رئیس جمهور مکتب انقلاب اسلامی را در ادامه و امتداد مکتب امام حسین (ع) و عاشورا دانست و گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدای اسلام، نظم نوین جهانی در حال رقم خوردن است.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد شهدای مظلوم هفتم تیر بیانیه‌ای صادر کرد.
گردان‌های القسام با اشاره به شهادت یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تاکید کرد که خون شهدای فلسطینی تبدیل به آتشی می‌شود که رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از فرماندهان ارشد گردان‌های القدس توسط ارتش رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
رئیس حماس در خارج در مراسم یادبود شهید خضر عدنان در دوحه تصریح کرد که غزه به اسم اتاق عملیات مشترک مقاومت انتقام خون این شهید را گرفت.
درگذشت بازیکن 21 ساله شهدای بابلسر در زمین فوتبال در شرایطی اتفاق افتاده که اعضای این تیم مثل اکثر لیگ دویی‌ها تست‌های پزشکی نداده‌اند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با خانواده شهدای نابلس و جنین، از نقش جهادی این شهدا در شعله ور ساختن انقلاب ملت فلسطین و مقابله با دشمن تقدیر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته‌ای کشورمان در پیامی گفت: جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان است.
اسماعیل رضوان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت دو عضو گردان جنین در درگیری با نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
سخنگوی دولت گفت: گروه‌های تروریستی با جنگ ترکیبی و شناختی و شیوه‌هایی که روشن نیست اقدام می‌کنند، ولی وقتی ناامید می‌شوند راهی جز اقدام شفاف ندارند و دیگر نگران ریخته شدن خون کودکان و زنان نخواهند بود. آن‌ها شعار آزادی و حمایت از حقوق زنان سر می‌دهند، ولی وقتی ناامید می‌شوند، ماهیت ضد آزادی و زن شان نمایان می‌شود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی به شهادت رسیدن دو تن از نیروهای خود در جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انتقام خون شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهدای مظلوم علاوه بر تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، وحدت و یکصدایی ملت ایران را بیشتر می‌کند.
سخنگوی دولت گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران قطعا از خون هیچ‌کدام از شهدای این ایام علی الخصوص شهدای حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ نخواهد گذشت.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در واکنش به حمله به حرم شاهچراغ نوشت: به روان پاک شهدای رو به فزونی درود می‌فرستیم و اجازه نمی‌دهیم خون پاکشان هدر رود.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: انتقام این خون‌های پاک علاوه بر عاملان مباشر، از جانیانی که مسبب اصلی این حوادث هستند یعنی استکبار جهانی گرفته می‌شود.
حاج علی اکبری گفت: ما همه خون‌ها و گرفتاری‌هایی که برای ایران پیش امده همه را گردن شیطان بزرگ امریکا و صهیونیست‌ها می‌دانیم. شیطانک‌ها را هم بی نصیب نخواهیم گذاشت و همواره منتطر انتقام ما باشند.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: به لطف الهی از جانیانی که مسبب این جنایت هستند یعنی از استکبار جهانی انتقام گرفته خواهد شد.
شهردار تهران گفت: دشمن شقی‌ترین فرد را برای به شهادت رساندن مومن‌ترین افراد و ایجاد بلوا بکار گرفت غافل از اینکه خون شهدای مظلوم ما نابودگر همه طراحی‌های آنها در کل کشور خواهد شد.
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی تاکید کرد: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت.
سرلشکر سلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت به ویژه شهید سید حمیدرضا هاشمی، تاکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: انتقام خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ