کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی نود و نهم اتفاقات حساسی نداشت، گفت: دو بازیکن استقلال نسبت به قبل از تعطیلات افت کرده بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با افت ۳/۱ درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟
تنها دو برنز حاصل کار تیراندازان ایران در مسابقات یونیورسیاد چنگدو چین بود.
بخشی از افت شدید دانش‌آموزان ایرانی در دو دوره اخیر آزمون به فقیرشدن جامعه ایران مربوط است و نمی‌توان همه این افت را به تغییر کتب درسی و کرونا نسبت داد. دلیل اصرار طبقات بالا بر ورود به دانشگاه این است که می‌خواهند بگویند ما اگر در طبقه بالا هستیم، استعداد و شایستگی‌اش را داریم. یکی از کارکرد‌های آموزش این است که شکاف‌های ناشی از «لاتاری تولد» را به حداقل برساند.
شاخص کل بورس امروز هم مانند دو روز قبل وضعیت ریزشی دارد.
وقتی دو خودرو با یکدیگر تصادف می‌کنند، یک خسارت مستقیم و ظاهری داریم که همه آن را می‌بینند و یک خسارت غیر ظاهری داریم که دیده نمی‌شود.
معاملات بورس روز چهارشنبه در نماد‌های شاخص‌ساز، با نوسانات منفی همراه شد و نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افت سه هزار و ۶۵۱ واحدی که معادل ۰.۱ درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات چهارشنبه در سطح دو میلیون و ۵۱۴ هزار واحدی ایستاد. امروز در اولین روز هفته شاخص تغییر مسیر خواهد داد؟
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد هر چه زودتر باید سیستم VAR به فوتبال کشور ما وارد شود.
شمشیربازی ایران پس از نایب قهرمانی جهان، در دو دوره اخیر صلابت گذشته خود را در میادین بین المللی از دست داده است.
افت ارزش معاملات خرد به زیر ۵ هزار میلیارد تومان در هر روز، یکی از نشانه‌های بازگشت رکود به بورس است، اما در این میان دو دلیل وجود دارد که رشد بازار سرمایه را باید ببینیم.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
خجسته مهر گفت: برای تداوم تولید گاز در پارس جنوبی برنامه‌های نگهداشت توان تولید، حفاری‌های چاه جدید و فشار افزایی در مرحله طراحی و مطالعات است و جز برنامه‌های جدی شرکت ملی نفت محسوب می‌شود.
علی کریمی هافبک تیم ملی در دو فصل اخیر افتی عجیب را تجربه کرده است.
پیشکسوت تپانچه می‌گوید زمان زیادی برای کسب سهمیه المپیک نداریم و انتخاب دو سرمربی برای تیم تپانچه ممکن است باعث افت رکورد و کم شدن سهمیه ها شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی نود و نهم اتفاقات حساسی نداشت، گفت: دو بازیکن استقلال نسبت به قبل از تعطیلات افت کرده بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که دوری دو تیم استقلال و پرسپولیس از مسابقات نگرانی‌هایی را برای افت کیفی دربی به وجود آورده است، گفت: تیمی که بتواند آرامش داشته باشد برنده دربی است.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس معتقد است که ایران می تواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جزئیات مراجعه و روند درمانی دو دختر دانش آموز به بیمارستان فاطمی اردبیل طی روزهای اخیر را تشریح کرد.
روبرت لواندوفسکی در بازی های بزرگ این فصل بارسا موفق به گلزنی نشده و در دو بازی اخیر نیز نتوانسته گل بزند. امشب در بازی سرنوشت‌ساز مقابل اینتر، چشم امید بارسا به ستاره لهستانی است.
افت پرسپولیس در دو بازی اخیر مشهود است و یحیی گل‌محمدی باید برای آن تدبیری بیاندیشد.
امروز بازار سرمایه با روند نزولی و منفی همراه شد. شاخص کل و شاخص هم وزن هر دو افت زیادی را متحمل شدند و شاخص کل به کف کانال ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی رسید. معاملات بورس فردا به چه سمتی می‌رود؟
آنچه باید یحیی گل محمدی و پرسپولیس را نگران کند افت سرخ ها در فاز تهاجمی است.
«آمتیس رمضانی» دبیر انجمن متخصصان عفونی کشور گفت: طی دو سال گذشته با توجه به استفاده گسترده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، ابتلا به سایر بیماری‌های عفونی نیز کمتر شد با این حال کاهش مواجهه با ویروس و افت آنتی بادی‌ها موجب افزایش این بیماری‌ها شد و از این بابت بازهم نگران افزایش بیماری‌های تنفسی هستیم.
امینی استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دولت هیاهوی بی‌دلیلی را برای واردات خودرو به راه انداخته است، اضافه کرد: در این رابطه باید به دو نکته اشاره کرد، اولاً خودرو‌های وارداتی نمی‌تواند بازار و صنعت خودرو را رقابت‌پذیر کنند، زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری الزاماتی است که باید آن‌ها فراهم شوند، در غیر این صورت همچنان انحصار خودروسازان بزرگ ادامه خواهد یافت، بنابراین واردات خودرو تغییر خاصی را در بازار ایجاد نمی‌کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دو سال مدارس را تعطیل کردیم که در دنیا این کار انجام نشده بود. طبق بررسی‌های انجام شده دانش آموزان حدود ۳۰ درصد افت تحصیلی داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ