رئیس مجلس ملی کشور سوسیالیستی ویتنام با همراهی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران از موزه مجلس دیدن کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی و بهره‌وری انرژی ایران در پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: موضوع پنهان از نمایندگان مردم در مجلس نداریم، بستر برای نمایندگان مجلس فراهم شده تا بتوانند در چارچوب موازین قانونی از ندامتگاه‌ها و زندان‌ها نیز بازدید به عمل آورند.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشورمان گفت: بدون شک صنعت هسته‌ای مقوله‌ای قدرت‌ساز است.
بجنورد- رییس مجلس شورای اسلامی با بالگرد از طرح استحصال آب‌های زیر زمینی شهرستان شیروان بازدید کرد.
رئیس کمیته مرز مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منطقه سراوان و مرزهای مشترک با پاکستان اعزام خواهد شد.
صبح روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه محمدباقر قالیباف وارد کرمان شد .او در ابتدا با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. رئیس مجلس سپس برای بازدید از دو پروژه به زرند سفر کرد و شورای اداری شهرستان زرند به ریاست او برگزار شد
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
رئیس مجلس از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل که در مجلس شورای اسلامی برپاست شده است، بازدید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
قم- رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور از مراحل ساخت و پیشرفت این بیمارستان بازدید کرد.
به دنبال آتش سوزی چند روز گذشته در زندان اوین، هیات چهار نفره‌ای از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متشکل از ابراهیم عزیزی نایب رییس و یعقوب رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون و همتی و آقازاده از زندان اوین بازدید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از دستاوردهای مرکز نوآوری، فناوری و علم‌آفرین پیشران، گفت: تصویب قوانینی مانند قانون جهش تولید دانش‌بنیان نشان‌دهنده توجه مجلس به اولویت‌های کشور است.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر انرژی لامرد بازدید کرد.
شیراز- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان برنامه نظارت میدانی از طرح انتقال آب خلیج فارس به استان فارس بازدید کرد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی از روند اجرای سد دالکی در استان بوشهر بازدید کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین برنامه نظارتی خود از پالایشگاه دوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه و طرح های در دست این پالایشگاه و همچنین اتاق کنترل این مجتمع بازدید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه صنایع دفاعی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه سامانه‌های راداری و مخابراتی بازدید کرد.
کوهدشت- رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه سد «معشوره» بازدید کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای طی سفری به استان لرستان از سد معشوره بازدید نمود.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اواخر روز پنجشنبه از مرز کره جنوبی و شمالی بازدید کرد. او پیشتر در اقدامی تحریک آمیز به جزیره تایوان سفر کرد که خشم مقام‌های چینی را در پی داشت.
اگر این بازدید صورت گیرد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عالی‌رتبه‌ترین مقام آمریکایی خواهد بود که از زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به منطقه مرزی دو کره در سال ۲۰۱۹ میلادی که به منظور دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انجام شده بود، پا به این منطقه مرزی می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ