رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: طرح «رصد ۲» از هفته گذشته با بازدید از پروژه‌های بزرگراهی آغاز شده و از این پس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لایحه برنامه هفتم توسعه ماده‌ای را ارائه داده که بر اساس آن تمام پایگاه‌های دارای داده، به صورت برخط موظف به ارسال اطلاعات کاربران ایرانی به سامانه رصد سبک زندگی مردم می‌شوند. به عبارتی با تصویب این لایحه، همه اطلاعات کابران ایرانی در سامانه‌ای زیر ذره‌بین می‌رود و کنترل می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در معاملات چنانچه اسناد رسمی وجود نداشته باشند، رصد کردن املاک و مراحل خرید و فروش آن شفاف نیست.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد ترافیک کمتر در معابر اصلی و بزرگراهی بودیم.
مدیرعامل مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار از طریق اتاق‌های پایش تصویری رصد می‌شوند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با رصد معابر شهر از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک از آغار ترافیک در پایتخت خبر داد.
به‌گزارش روزنامه چینی SCMP، محققان چینی به مدت ۲۴ ساعت به یک سیستم هوش مصنوعی روی زمین اجازه دادند تا کنترل ماهواره کوچک رصدی Qimingxing ۱ را برعهده بگیرد. هدف این آزمایش این بود که مشخص شود این فناوری بدون دخالت انسان در کنترل ماهواره‌ها چگونه عمل خواهد کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران ازطریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک در سطح معابر بودیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت نیاز به آچارکشی اساسی دارد و نیاز است اقدامات تیم اقتصادی دولت به خوبی رصد و ارزیابی شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت نیاز به آچارکشی اساسی دارد و نیاز است اقدامات تیم اقتصادی دولت به خوبی رصد و ارزیابی شود.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت:با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از وضعیت تردد خودروها در دوازدهمین روز ماه انجام شد، مشخص شد بیشتر معابر خلوت است.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آماده‌باش در شب چهارشنبه‌ سوری گفت: از ساعت ۱۶ امروز همکاران با دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک مشغول رصد اتفاقات سطح شهر هستند.
اصفهان- مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان گفت: لازم است برای رصد، کنترل و ارزیابی اجرای طرح مدیریت کوچ استان قرارگاه تشکیل شود.
رئیس جمهور بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت گفت: ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در آستانه ایام نوروز، گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران در صبح امروز بودیم.
سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی صبح امروز پایتخت دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک وسنگینی ترافیک بدلیل بازگشایی مدارس در معابر شهر تهران بودیم.
حاجی‌دلیگانی گفت: در همین مسائل اخیر فلان بازیگر و یا بازیکن یک دروغ را منتشر می‌کند و با آن تمام امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد. نباید طوری باشد که امنیتی که با تلاش هزاران نفر پرسنل به‌صورت شبانه‌روزی و با اهدای شهدای بسیاری به دست آمده با ادعای یک سلبریتی به‌هم بریزد و این وقتی به دست می‌آید که آن‌ها بدانند در مقابل حرف‌شان مسئول هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، اکنون شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران به‌خاطر بارش نزولات آسمانی و لغزنده شدن معابر هستیم.
کارشناسان اقتصادی معتقدند اگر نظام مالیاتی بتواند پول‌شویی را در کشور کنترل کند، شاهد آن خواهیم بود که رشوه، رانت و قاچاق تا ۹۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند کمیته رصد تورم به منظور رصد و کنترل رشد تورم تشکیل شود.
قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.
قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر نقش اساسی معاونت های فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه در پایش ابنیه فنی سطح شهر تاکید کرد.
نیرو‌های بهره‌برداری شرکت واحد که از طریق نظارت به صورت هوشمند و همچنین کنترل میدانی، ایستگاه‌ها و خطوط را رصد می‌کنند، بر اساس تراکم مسافر و تقاضای سفر در برخی ساعات، تعدادی از اتوبوس‌ها را به صورت کامل به آقایان و در بعضی ساعات به طور کامل به بانوان اختصاص می‌دهند تا با توجه به تعداد مسافران در ایستگاه‌ها، نسبت به برداشت بخشی از مسافران و ایجاد تعادل و توازن در خطوط اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ