رئیس رقابت علمی کنز گفت: بیش از ۱۰۰ عضو هیات علمی و استاد دانشگاه برای داوری سومین دوره رقابت علمی کنز اعلام آمادگی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداد فراجا از بسیج ظرفیت‌های بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از ماموریت اربعین امسال خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور از تعامل و آمادگی کامل پلیس و صدا و سیما برای به تصویر کشاندن پلیس حرفه ای و اجتماعی و آگاه سازی مردم از خدمات مجاهدانه پلیس در سطح جامعه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی کامل پلیس آگاهی جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالحسین(ع) خبر داد و گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر زیارتی، ممکن است مخاطرات احتمالی باشد؛ بنابراین هشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای عمره مفرده خبر داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای حج عمره خبر داد.
مدیر و اعضای هیأت علمی انستیتو پاستور ایران با حضور آمادگی خود را برای تشکیل تیم‌های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری‌های واگیر در عراق اعلام کردند.
رییس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه‌های علمی و فناوری علیرغم تحریم‌های ظالمانه گفت: آمادگی داریم توانمندی‌های ایران را با سریلانکا به اشتراک بگذاریم.
وزیر امور خارجه در دیدار با همتای برزیلی در کیپ تاون از آمادگی ایران برای تدوین و امضای برنامه جامع همکاری‌های بلندمدت خبر داد و از وزیر خارجه برزیل برای سفر به تهران دعوت کرد.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
کارگاه‌آموزشی «حکایت‌های حیاتی پایه و آمادگی در مخاطرات» با حضور جمعی از اهالی رسانه‌و اعضای باور(باشگاه آموزش و رسانه) برگزار شد.
نخست‌وزیر ارمنستان در دیدار با اعضای کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان نسبت به تشدید اوضاع در مرزهای کشورش با جمهوری آذربایجان هشدار داد و گفت که باکو در حال آمادگی برای حمله گسترده به ارمنستان است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز از آمادگی اعضای این ستاد جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی خبر داد و تمام اعضای ستاد در آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع مخاطرات طبیعی از جمله زلرله وارد عمل شوند.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
فدراسیون شمشیربازی طی مکاتبه با وزارت ورزش آمادگی این فدراسیون را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده است، البته اعضای هیات رئیسه زمانی را برای تشکیل مجمع پیشنهاد کرده اند که قطعا رد خواهد شد.
فدراسیون شمشیربازی طی مکاتبه با وزارت ورزش آمادگی این فدراسیون را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده است، البته اعضای هیات رئیسه زمانی را برای تشکیل مجمع پیشنهاد کرده اند که قطعا رد خواهد شد.
مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری درجمع اعضای هیات اجرایی این حزب با اشاره به آمادگی حزب مردم‌سالاری جهت برپایی تجمع اعتراضی ایران و مسالمت‌آمیز در چارچوب اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: ما همچنان منتظر صدور مجوز وزارت کشور در این زمینه هستیم و در ملاقات با مقامات وزارت کشور هم مجددا آن را اعلام کرده‌ایم.
رئیس جمهور از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با سازمان همکاری شانگهای و کشورهای عضو در عرصه‌های مختلف خبر داد.
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.
بانک مرکزی آمادگی خود را برای اعطای تسهیلات طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعلام کرد.
رئیس عدلیه ضمن یادآوری این مهم که دستگاه قضایی نمی‌تواند از اجرای مفاد و حکم قانون تخطی کند، تصریح کرد: ما در قوه قضاییه این آمادگی را داریم که با اعضای هیئت منصفه جرائم سیاسی و مطبوعاتی و سایر نخبگان این حوزه در راستای اصلاح قوانین مربوطه ، تصحیح روش‌ها و ارائه آموزش‌های به‌روز ، نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی برگزار کنیم تا درخصوص اختلاف‌نظرها و نکات و نقاط دارای ابهام به جمع‌بندی و اشتراک نظر و عمل نائل شویم.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ