سفارت کشورمان در باکو اعلام کرد: هموطنانی که نیاز به دریافت روادید برای سفر به جمهوری آذربایجان دارند می توانند قبل از سفر و از «سامانه آسان ویزا» اقدام به دریافت ویزای کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بانک مرکزی در خصوص نحوه عمل با مؤسسات مالی و بانک های ناتراز اطلاعیه ای صادر کرد.
اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص پرداخت تسهیلات مرابحه به زائرین اربعین حسینی
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
باشگاه تراکتور از واریز مبلغ رضایتنامه گوستاوو خبر داد.
پاشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت قسط ۲۰۰ هزار یورویی رادوشویچ اطلاعیه جدیدی منتشر کرد.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم صادر کرد.
فدراسیون جهانی والیبال اطلاعیه‌ای درخصوص فریز شدن امتیازات ایران در رنکینگ FIVB منتشر کرد.
فرابورس ایران امروز چهارشنبه مورخ ۳۱ خرداد ماه میزبان عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام نیان الکترونیک به روش ترکیبی در نماد معاملاتی "نیان ۱" می‌باشد. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در اطلاعیه‌ای از هموطنانی که قصد سفر به جمهوری‌آذربایجان دارند خواست که قبل از سفر و از طریق سامانه «آسان ویزا» اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی کرده و یا جهت دریافت روادید در گذرنامه حضورا به نمایندگی های دیپلماتیک و سرکنسولگری های این کشور مراجعه کنند.
امروز چهارشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ عرضه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد، اولین عرضه اولیه بورس در سال ۱۴۰۲ خواهد بود. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
در این اطلاعیه تاکید شده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، هیچ سند یا تجهیزات یا هر شی دیگری که متعلق به سفارت افغانستان در تهران بوده را تحویل نگرفته است.
در پی زلزله اخیر در ترکیه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا اطلاعیه ای خطاب به هموطنان ایرانی مقیم ترکیه صادر کرد.
در پی زلزله اخیر در ترکیه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا اطلاعیه ای خطاب به هموطنان ایرانی مقیم ترکیه صادر کرد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار خبر انتصاب کاظمی قمی به عنوان سرپرست سفارت ایران در کابل اعلام کرد که او‌ همچنان مسؤولیت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را برعهده دارد.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، سیزدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت سوژمیران، امروز ۳۰ مهر به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش ثبت سفارش عرضه می‌شود. زمان ثبت سفارش چه ساعتی است؟
بورس کالا شرایط چگونگی خرید لاماری ایما را که قرار است روز نخست آبان روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. همچنین اطلاعیه جدید دیگری نیز در زمینه شرایط جدید خرید وانت کارا که قرار است ۲ آبان عرضه شود، منتشر شد.
با توجه به اینکه پروسه اداری سفارت اتریش در امارات بسیار متفاوت‌تر از سفارت اتریش در تهران است، بر همین اساس ویزای ایشان تاکنون صادر نشده و پیگیری‌های مستمر درباره صدور ویزای این ملی‌پوش در حال انجام است
سفارت ایران در عراق در اطلاعیه‌ای از شهروندان ایرانی خواست تا اطلاع ثانوی از هرگونه سفر و تردد به شهرهای بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان طی اطلاعیه ای به هموطنان که قصد سفر به این کشور دارند هشدار داد ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از طریق آژانس های گردشگری برای تور وارنا مختص استفاده در این شهر و در محدوده های در نظر گرفته شده است و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهرهای بلغارستان وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ