وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هدف نشست گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد ارسال پیامی جدی در زمینه محکومیت یکجانبه‌گرایی و تحریم کشورهای مستقل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست بی نتیجه جده درباره اوکراین و تلاش رژیم صهیونیستی برای پاک کردن لکه ننگ شکست امنیتی در عملیات قلب تل آویو از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه با انتقاد از رفتار‌های افرادی که با هدف سلامت توصیه به پیروی از رژیم‌های غذایی وابسته به گروه خونی می‌کنند، افزود: این موضوع که بدن انسان برای حفظ سلامت به چه گروه‌هایی از مواد غذایی نیاز دارد وابسته به اعتقاد یا باور این نظر غیرکارشناسانه نیست بلکه باید تمام این موارد علمی و ثابت شده باشد.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
منابع عبری از دیدار یکی از وزرای کابینه نتانیاهو با مسئولان عمرانی، نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در راستای تشدید شهرک‌سازی در منطقه موسوم به C کرانه باختری خبر دادند.
میزگرد چالش های سرمایه گذاری و دلایل خلق مناطق آزاد در خبرگزاری مهر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت که در این میزگرد گفته شد هنوز هدف ایجاد مناطق آزاد اقتصادی برای دولت و مسئولان مشخص نیست.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
وزرای کشور اتحادیه اروپا فردا برای دستیابی به اجماع در مورد قوانین جدید مهاجرت و پناهندگی تشکیل جلسه می‌دهند.
رضا فتاحی پس از 5 حضور مداوم در سمت مدیر تیم فوتبال سپاهان جای خود را به مهدی سلیمی داده است.
دور سوم  نشست های مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با روسای ۸ هیات اسکیت استانی به صورت آنلاین برگزار شد.
دور سوم  نشست های مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با روسای ۸ هیات اسکیت استانی به صورت آنلاین برگزار شد.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت که نتیجه مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی خورد.
یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نشست العقبه را که قرار است روز یکشنبه با حضور رژیم صهیونیستی و مشارکت تشکیلات خودگردان برگزار شود، محکوم کرد.
تیم فوتبال الشارجه توانست با پیروزی یک بر صفر برابر العین، قهرمان سوپرجام امارات شود.
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
با هدف افزایش تعاملات همکاری بین گروه خودروسازی سایپا و بانک پارسیان، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک پارسیان با حضور در سایپا، در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا به بیان موضوعات همکاری و نحوه افزایش آن پرداختند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
وزرای دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با هدف بررسی ارتقای سطح نظامی هماهنگ با شرایط اضطراری منطقه ای و بین المللی تشکیل جلسه داد.
میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، مدعی شد تیمش برابر ناتینگهام فارست از موقعیت های خود استفاده کرده است.
هدف تقسیمات استانی توزیع عادلانه امکانات در یک منطقه است ولی اگر این تقسیمات براساس مصالح شخصی، گروهی یا قومیتی و بدون کار کارشناسی انجام شود، نه تنها به هدف خود نمی رسد بلکه می تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند.
شوت دقیق محمدجواد محمدی از پشت محوطه جریمه آغاز ماجراجویی هوادار در لیگ بیست و دوم بود.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
در تعریف حیوان خانگی می‌خوانیم به آن دسته از حیواناتی که برای یک شرکت یا سرگرمی فرد نگهداری می‌شوند و هدف از نگهداری آن‌ها کار‌کشیدن یا استفاده‌های آزمایشگاهی نیست، حیوان خانگی می‌گویند. در‌این‌میان گاهی هم هدف از نگهداری حیوانات، سرگرمی نیست و سرپرستی آن‌ها مثلا در گروه حیوانات رها‌شده و بی‌سرپرست، به منظور کمک به بهداشت و سلامت خود حیوان و با هدف نوع‌دوستی انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ