رئیس سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: رایزنی‌ها در حال انجام است و طرف مقابل نرمش از خود نشان داده است تا این روند از طریق دیپلماسی پیموده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه عراق که در انگلیس به سر می برد با مقامات این کشور دیدارهایی انجام داد و محورهای مهمی را مورد رایزنی قرار داد.
لاسجردی درباره تأثیر فقدان لابی ایران و قدرت‌گرفتن مصوبات کنگره، گفت: «لابی از نکات مهم تصمیم‌سازی در آمریکاست. لابی شرقی، عربستان و اسرائیل در تأثیرات مؤثر هستند و به نظرم تاکنون این لابی‌ها خود را نشان داده است. در کشور آمریکا سیستم فعالیت می‌کند و ایران باید کانال لابی خود را داشته باشد و بتواند از طریق رایزنی‌ها بر تصمیمات تأثیر بگذارد.»
دستیار رئیس جمهور روسیه امروز به تشریح رایزنی‌های «ولادیمیر پوتین» در حاشیه مجمع اقتصادی بین‌المللی سن‌پترزبورگ پرداخت.
جلالیان گفت: با تلاش‌های بی وقفه اعضای کمیته انتقال و رایزنی‌های دیپلماتیک و حقوقی بین جمهوری اسلامی ایران و هیات حاکمه افغانستان تعداد ۱۷۸ نفر محکوم افغانی در ایران روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ از طریق مرز زمینی دوغارون استان خراسان رضوی وارد کشور افغانستان وتحویل مقامات آن کشور گردید تا ادامه محکومیت خود را در آن کشور سپری نمایند.
سلاجقه در پاسخ به این پرسش که آیا خبر جدیدی در مورد حقابه هیرمند دارید؟ بیان کرد: در خصوص حقابه هیرمند رایزنی‌ها در حال انجام است. طرف مقابل حالت نرمی از خود نشان داده و امیدوار هستیم که رایزنی‌ها ادامه داشته باشد و از مسیر دیپلماسی این موضوع حل شود. فعلا بازدیدی انجام نشده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد حقابه هیرمند عنوان کرد: رایزنی‌ها در حال انجام است و طرف مقابل نرمش از خود نشان داده است تا این روند از طریق دیپلماسی پیموده شود.
میدل ایست‌ای مدعی است، زمانی که علی باقری کنی، مذاکره کننده ایران درمیانه رایزنی‌ها هسته‌ای قرار داشت، شمخانی گزارش‌های محرمانه را در اختیار چند نفر از جمله سعید جلیلی قرار داده بود. ادعایی که تایید نشده است. به ادعای میدل ایست ای، شمخانی یکی از مخالفان سرسخت برجام بود. او در دوران ریاست حسن روحانی و فارغ از خواست رئیس جمهوری وقت برای انجام رایزنی‌های هسته‌ای به وین نرفت.
در دیدار رئیس دیوان عالی کشور با رئیس دومای دولتی روسیه، طرفین بر تداوم رایزنی‌ها در جهت استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده در حوزه‌های قضائی و پارلمانی تاکید کردند.
در دیدار رئیس دیوان عالی کشور با رئیس دومای دولتی روسیه، طرفین بر تداوم رایزنی‌ها در جهت استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده در حوزه‌های قضائی و پارلمانی تاکید کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان از آغاز دور جدیدی از رایزنی‌ها میان ایروان و باکو از فردا و به‌منظور عادی سازی روابط فیمابین در واشنگتن خبر داد.
یکی از منابع آگاه دولت درخصوص روندی که نهایتا منجر به استعفای وزیر آموزش و پرورش شد، می‌گوید: «پس از مشخص شدن سوءمدیریت‌های گسترده در آموزش و پرورش در اجرای قانون رتبه‌بندی و عدم واریز حقوق اسفند ماه، برخی مقامات در دولت تلاش کردند، وزیر را مجاب به استعفا کنند. این رایزنی‌ها از جمعه ۱۱ فروردین ماه به صورت جدی‌تر دنبال شد تا اینکه گفتگو‌ها نهایتا ظهر دوشنبه ۱۴ فروردین منجر به نتیجه شد.»
معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و کویت، خواستار افزایش رایزنی‌ها و مشورت‌های سیاسی و تسریع در اجرای تفاهمات دو جانبه گردید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در ادامه رایزنی‌ها و گفتگوهای دیپلماتیک با وزرا و مقامات عالیرتبه شرکت‌کننده در پنجاه‌ودومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو با دبیر کل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.
باقری در بوگوتا با تعداد دیگری از مقامات کلمبیایی از جمله وزیر کشاورزی ملاقات و در خصوص گسترش همکاری‌های دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد
نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس، با بیان اینکه درخواست کردیم وسایل بیشتر و جدیدتری در اختیار استان قرار گیرد، تصریح کرد: حجم برف در حدی است که دیگر با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی‌شود برخی راه‌ها را باز کرد. از دیشب رایزنی‌ها صورت گرفته تا یکسری وسایل خریداری شده و به کمک مردم بیاید.
استانو با بیان اینکه «شرایط ساده نیست»، افزود: ما به رایزنی‌ها ادامه می‌دهیم و در این رابطه نماینده عالی به طور دائم با وزیر امور خارجه ایران و سایر مشارکت کنندگان برجام در تماس است تا رو به جلو حرکت کنیم و پاسخ نهایی داشته باشیم.
یک هیئت پاکستانی به ریاست وزیر دولت در امور خارجه به منظور گفتگو با مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان وارد کابل شد.
وزیر خارجه عربستان در ارتباط با مذاکرات تهران و ریاض گفت که این رایزنی‌ها هنوز به نتیجه ملموسی نرسیده است.
علی شمسی پور در صفحه توئیتر خود نوشت: با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی اکثر دانشجویان دستگیرشده در ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند. رایزنی‌ها برای آزادی مابقی آن‌ها ادامه دارد.
سخنگوی وزارت علوم در صفحه توئیتر خود نوشت: با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی اکثر دانشجویان دستگیر شده در ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند. رایزنی‌ها برای آزادی مابقی آن‌ها ادامه دارد.
وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که هیئتی از وزارت کشور در ادامه رایزنی‌ها در راستای عضویت استکهلم در ناتو به ترکیه سفر خواهد کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از ادامه مذاکرات با باشگاه فولاد خوزستان برای حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال خبر داد.
سرعت تحولات در سومین روز از مذاکرات وین که با محور رفع تحریم‌ها جریان دارد، افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و رایزنی‌ها به صورت فشرده در ساختمان محل گفت‌وگوها جریان دارد.
عربستان رایزنی‌ها لازم با دو کشور مصر و یونان را انجام داده تا اقدام رسمی در این زمینه انجام شود. در همین رابطه رؤسای فدراسیون‌های ۳ کشور باهم دیدار کردند و در این جلسه نتایج مثبتی به دست آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ