رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی نوجوانان پرسپولیس گفت: نگاه من ساختن بازیکنانی برای آینده باشگاه است. این تیم حاصل همین تفکر است ولی این بچه‌ها به حمایت مادی و معنوی نیاز دارند تا به تیم بزرگسالان برسند.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فرانسه بروند.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر تیم برزیل در مسابقات قهرمانی جهان برای کسب رتبه پانزدهم و شانزدهم یک مسابقه دیگر پیش رو دارد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران اولین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی را با شکست مقابل تیم عربستان پشت سر گذاشت.
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان را با برتری پر گل برابر تیم بروندی پشت سر گذاشت و به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافت.
تیم هندبال پسران نوجوان ایران دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را با برتری برابر جزایر فارو به پایان رساند و صعود خود را به دور بعد را هموار کرد.
تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان برابر تیم سوئد یکی از مدعیان قهرمانی جهان به تساوی دست یافت.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران که خود را برای رقابت‌های المپیک ۲۰۳۲ آماده می‌کند، در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با شکست ازبکستان و کسب هفت برد متوالی بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد.
مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیای مرکزی با کسب مدال طلای ملی‌پوشان کشورمان و مشخص شدن رتبه‌بندی نهایی تیم‌ها به پایان رسید.
ستاره تیم فوتبال زیر 17 سال ایران برای فصل جدید با تیم هوادار به توافق رسید.
تیم فوتبال نوجوانان ایران به تماشای دیدار ژاپن و استرالیا در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا نشست.
تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل یمن به نیمه نهایی جام ملت های زیر ۱۷ سال آسیا رسید تا مجوز حضور در جام جهانی را نیز کسب کند.
ریکاوری سبک تیم فوتبال نوجوانان پس از بازی مقابل قطر برگزار شد.
اعضای تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال ایران بعد از سفری طولانی و سخت به تایلند رسیدند تا آماده مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 شوند.
با برگزاری قرعه‌کشی مسابقات فوتبال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا ۱۶ تیم حاضر در مرحله نهایی حریفان خود را شناختند.
تیم نوجوانان ایران در برابر نوجوانان تاجیکستان در چارچوب تورنمنت 8 جانبه بلاروس شکست خورد.
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری تدارکاتی موفق به شکست تیم نوجوانان ایران شد.
تیم نوجوانان ایران که همانند تیم جوانان برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شود، امروز درکمپ تیم های ملی میزبان نساجی خواهد بود.
تیم نوجوانان ایران که برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه به ژاپن سفر کرده است بعد از شکست دو بر یک در برابر میزبان امروز به مصاف تیم شهر نیگاتا می رود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تایلند به پیروزی رسید و سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 پایان داد.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ