روبرت لواندوفسکی بار دیگر در فهرست بارسا برای یک بازی لالیگا قرار گرفت. آخرین بار او یک ماه پیش برابر اسپانیول در لالیگا بازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن یزدانی با کسب 34 امتیاز در طول 9:06 ثانیه سه مبارزه خود در جام تختی را با موفقیت پشت سر گذاشت و صاحب دوبنده تیم ملی شد.
مارک تراورز (Mark Travers) روانشناس آمریکایی به ما توضیح می‌دهد که چگونه مثبت اندیشی زورکی و بیش از اندازه می‌تواند به سلامت روان ما آسیب بزند. اگر چه نفس مثبت‌اندیشی می‌تواند ابزاری قدرتمند برای پشت سر گذاشتن شکست‌ها و چالش‌های زندگی باشد، اما تحمیل کردن و همیشگی بودن آن ممکن است صدماتی به سلامت روان ما وارد کند و به ما اجازه ندهد که ریشه‌ی {حقیقی} مشکلات‌مان را پیدا کنیم. در اینجا سه دلیل برای اینکه چرا مثبت اندیشی زورکی آسیب زا است، بیان می‌کنیم:
سه هافبک آماده استقلال آخرین جلسه پرفشار تاکتیکی پیش از شهرآورد را پشت سر گذاشتند.
رحمان عموزاد با پشت سر گذاشتن سه کشتی سخت به ویژه یک فینال دشوار، به مدال طلای وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد آسیا رسید.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران ایران پنجمین بازی خود در کاپ آسیا را هم با پيروزى پشت سر گذاشت.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران ایران پنجمین بازی خود در کاپ آسیا را هم با پيروزى پشت سر گذاشت.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران ایران دومین بازی خود در کاپ آسیا را هم با برد پشت سرگذاشت.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران ایران دومین بازی خود در کاپ آسیا را هم با برد پشت سرگذاشت .
تیم ملی فوتسال ایران در سال ۱۴۰۱ روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و وحید شمسایی از سه فینالی که در آن حضور داشت به یک جام قهرمانی رسید.
اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت سنگین و طولانی مدت در این فصل، در هفته‌های گذشته برای سیتی به میدان رفت.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو آسیب دیدگی طولانی‌مدت، گفت: آماده دعوت به تیم ملی هستم و می‌توانم در دو یا سه جام جهانی برای ایران بازی کنم.
در بخشی از تمرین سرخ‌ها سه کاپیتان پرسپولیس کنار مرتضی پورعلی‌گنجی آیتم‌های استقامتی را پشت سر گذاشتند.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سعید صادقی و دیاباته همچنان برنامه پزشکی را دنبال می‌کنند و مهدی ترابی هم بررسی‌های پاراکلینیکی را پشت سر گذاشت.
لژیونرهای فوتسال ایران در لیگ دسته اول اسپانیا شب متفاوتی را پشت سر گذاشتند و در کسب سه امتیاز ناموفق ظاهر شدند؛ اگرچه سعید احمدعباسی با دو گل زیبا هواداران تیم آلبالی را به وجد آورد.
لیگ برتر فوتسال ایران در حالی هفته بیستم را پشت سر گذاشت که تیم مس جای خود را در صدر جدول مستحکم کرد و در صورت کسب سه یا چهار پیروزی دیگر، قهرمان لیگ خواهد شد.
تیم فوتبال مس رفسنجان با وجود روزهای پرحاشیه‌ای که پشت سر گذاشت توانست در شروع دوباره مسابقات سه امتیاز ارزشمند را دشت کند.
سه بازیکن تیم ملی امروز زیر نظر کارلوس کی‌روش کارهای تمرینی خود را پشت سر گذاشتند.
آکادمی جودو ایران امروز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
گل‌محمدی می‌گوید تیمش شرایط تمرینی و روحی سختی را پشت سر گذاشته است.
یحیی گل محمدی روز قبل سه امتیاز مهم را کسب کرد تا علاوه بر تداوم صدرنشینی در لیگ برتر، خودش را به جمع سه مربی پرامتیاز لیگ برتر برساند.
ستاره سمت راست سپاهانی‌ها که شب خوبی در سیرجان پشت سر گذاشت، بدشانس بود که عملکردش منجربه برد نشد.
تیم فوتبال صنعت نفت دومین دیدار خود در لیگ بیست و دوم را با شکست خانگی پشت سر گذاشت.
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ