مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه قصد دارد از آوریل ۲۰۲۴ پروازهای گردشگری به مقصد سوریه را از سر بگیرد.
بذرپاش گفت: سرمایه‌گذاری خودروسازی‌های ایران در سوریه با وقفه دچار شده بود که تسهیلات خوبی از سوی سوریه برای این دو شرکت خودروسازی در نظر گرفته شد تا این دو شرکت با رعایت استانداردها و مقررات سوریه تولید خود را ازسر بگیرند.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل برنامه‌های فضایی و موشکی ایران را خارج از حوزه و صلاحیت قطعنامه ۲۲۳۱ خواند و گفت: آماده‌ایم مذاکرات را در اولین فرصت برای بازگرداندن برجام و اطمینان از اجرای کامل آن توسط همه از سر بگیریم.
ایروانی برنامه‌های فضایی و موشکی ایران را خارج از صلاحیت قطعنامه ۲۲۳۱ خواند و گفت: آماده‌ایم مذاکرات را در اولین فرصت برای بازگرداندن برجام و اطمینان از اجرای کامل آن توسط همه از سر بگیریم.
مهم‌ترین اقدام در جهت تبدیل شدن به یک بازیگر مهم منطقه‌ای در تجارت گاز، تعاملات بیشتر با کشورهای مختلف است. این رویکرد با واردات حداکثری و صادرات حداکثری گاز رقم خواهد خورد و به همین دلیل از سرگیری واردات گاز از ترکمنستان یک اقدام مهم در بازطراحی نقش ایران در تجارت انرژی منطقه است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن تشریح اقداماتی که برای عملیات حج ۱۴۰۲ صورت گرفته است، از پیگیری ها در داخل و عربستان برای تعیین تکلیف از سرگیری عمره خبر داد.
کمتر از یک ساعت پس از پایان آتش‌بس یک‌روزه میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور، درگیری‌ها از سر گرفته شد.
معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز مذاکرات برای صادرات مجدد خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین و خدمات فنی و مهندسی به کشور ترکمنستان خبر داد.
نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد افزود: از سرگیری روابط سیاسی دو کشور در هر سه سطح از جمله منطقه و جهان اسلام مثبت خواهد بود.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله با بیان اینکه آمریکا و انگلیس در مسیر تلاش برای حل بحران یمن کارشکنی می کنند، گفت این رویکرد راهی جز آغاز دور جدید عملیات نظامی علیه متجاوزان باقی نمی گذارد.
معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: با پیگیری دادستانی کل کشور احداث باند دوم جاده سنگان به تربت حیدریه پس از توقف ۱۰ ساله از سر گرفته شد.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
لیگ یک فرانسه با ادای احترام به داوری از سر گرفته شد که دو هفته پیش به صورت ناگهانی درگذشت.
گروه صنعتی ایران خودرو درخصوص علت تاخیر در تحویل خودروهای تارا اتوماتیک که زمان تحویل آنان نیمه آذرماه بوده، در اطلاعیه ای تصریح کرد: در حال حاضر شرایط بهتر شده، از حدود دو هفته آینده چنان‌چه مشکلی رخ ندهد تحویل این خودروها از سر گرفته خواهد شد.
مهاجم نساجی با درخشش در دیدارهای تدارکاتی تیمش آماده منتظر از سرگیری بازی‌های لیگ برتر است.
هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان بعد از یک وقفه ۱۸ روزه یکشنبه ۱۳ آذر از سر گرفته خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز آغاز کرد.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود.
آنکارا و تل آویو در جریان دیدار مقامات نظامی طرفین در آنکارا روابط امنیتی خود را از سر گرفتند.
در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و فروکش کردن نا آرامی‌ها اخیر در عراق، سفر کاروان‌های اعزامی سازمان حج و زیارت به شهرهای زیارتی کاظمین و سامرا از سرگرفته شد.
بنابر تصمیم اتحادیه بانک های لبنان، بانک های این کشور از فردا دوشنبه ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲، فعالیت خود را از سرخواهند کرد.
ایران شکایت حقوقی خود در دادگاه عالی سازمان ملل به منظور آزادسازی میلیارد‌ها دلار از دارایی‌های این کشور که توسط ایالات متحده مسدود شده است را امروز -دوشنبه- از سر خواهد گرفت.
مشهد ـ مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: از بامداد امروز پروازهای فرودگاه مشهد به عراق برقرار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ