وزارت دفاع روسیه ویدئویی جالب از استفاده نیروهای این کشور از یک قطار زرهی ویژه منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال هم در راهی قرار دارد که رقیبش چند سالی است بر آن استوار است و با ترکیبی با ثبات گام در میدان می گذارد.
تانک T۵۵ تانک افسانه‌ای شوروی بود. این تانک با استفاده از طرح تانک T۳۴ ساخته شد و از سال ۱۹۵۱ رسما در ارتش سرخ شوروی مشغول خدمت شد.
مالک و مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی هم در استادیوم نقش جهان نظاره‌گر عملکرد جانانه شاگردان مازیار زارع بودند.
حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس دیروز در بین تماشاگران و در طبقه دوم ورزشگاه دربی را به این شکل تماشا کرده‌ است.
وینپرل طولانی ترین تله کابین جهان بر فراز دریا است، طول آن 3311 متر است. جاده بر روی 9 ستون استوار است که 7 تا از آن مستقیماً در دریا قرار دارد.‌
«پائولو برلوسکونی» برادر سیلویو برلوسکونی بعد از دیدار با او در بیمارستان گفت که «او در وضعیت پایدار قرار دارد و مثل یک صخره (سرسخت و استوار) است».
زهر سنگ ماهی از سمی پروتئینی به نام وروکوتوکسین (VTX) تشکیل شده است. گزش این ماهی در انسان می تواند باعث درد شدید، ضعف تنفسی، آسیب به سیستم قلبی عروقی، تشنج و فلج، و گاهی اوقات منجر به مرگ شود.
تصویری از پلنگ مادر و دو توله‌اش در پارک ملی گلستان که گرفته شده است.
استتار نظامی اوکراین باعث کند شدن پیشروی ارتش روسیه شد.
استتار یک هنر باستانی است و برای بقای روزانه گونه‌های مختلف در سراسر کره زمین یک امر مهم و حیاتی به شمار می‌رود. چه یک مارمولک باشد که با پوست درخت ترکیب شود یا یک جگوار که در شاخ و برگ‌ها محو شود، ترکیب شدن با محیط اطراف می‌تواند مهم‌ترین وجه تمایز بین خوردن و خورده شدن باشد.
(تصاویر) استتار کم‌نظیر مار زنگی / با کمک هم دیدنش ناممکن است
اتاق خودروهای برقی معمولا عاری از دکمه‌های فیزیکی است و یک نمایشگر دوال اسکرین، تمام داشبورد آن‌ها را می‌پوشاند؛ اما چنین چیزی در کابین سدان تمام برقی فولکس واگن ID.۷ EV دیده نمی‌شود! البته فراموش نکنید که سیستم کنترل کابین با فرمان‌های صوتی، سورپرایزهای جذابی را برای شما آماده کرده است.
در حال حاضر بیش از ۳ هزار ماهواره استار لینک در مدار زمین قرار دارد و اسپیس اکس در حال برنامه ریزی برای پرتاب ماهواره‌های بیشتر است. هدف اصلی این ماهواره فراهم کردن اینترنت پرسرعت برای مکان‌های پرت و دورافتاده است,، اما کاربرد‌های دیگری هم برای این صورت فلکی انقلابی برنامه ریزی شده است.
عکسی از استتار پلنگ که نشان می‌دهد این حیوان در استتار خودش تا چه اندازه توانمند است. به جرات می‌توان گفت که نمی‌شود او را دید. اگر موفق به دیدنش نشدید به پایین صفحه مراجعه کنید.
برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی پیش از آغاز تعطیلات اجباری چه چیزی بهتر از تضمین جایگاه اول، آن هم با گلزنی شیخ دیاباته.
تیمی از محققان دانشگاه منچستر مشغول توسعه یک کت استتار حرارتی هستند که انسان را در مقابل دوربین مادون سرخ نامرئی می کند.
«مخالفان تلاش‌های دیپلماتیک جهت احیای برجام، به برخی از نواقصِ نسخه اولیه توافق برجام اشاره دارند و مخالفت‌های خود را نیز بر همین مسائل استوار می‌سازند. چشم انداز‌های پایانی/Sunset Clauses” "که به ایران اجازه می‌دهند تا استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته را از سال ۲۰۲۶ در دستورکار قرار دهد و در عین حال، غنی سازی اورانیوم را نیز در سطوحی به مراتب بالاتر تا سال ۲۰۳۱ عملیاتی کند، از جمله مهمترین این نواقصِ ادعایی است که مورد اشاره آن‌ها نیز قرار دارد.»
گابریل بوریک رئیس جمهور شیلی به دلیل خودداری از دریافت استوار نامه سفیر رژیم صهیونیستی، مورد هدف سازمان های صهیونیستی قرار گرفت.
بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، قاتل جوان پس از سرقت از خانه مورد نظر فرار کرده که در راه‌پله‌های آپارتمان 6 طبقه با استوار امیر کیوان‌لو مواجه شده و وی را هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه قرار داده است.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: در مسیر تثبیت عدالت‌خواهی و روشنگری ثابت قدم و استوار باشید و و سرافرازی میهن عزیزمان را در ارجح امور قرار دهید.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.
این فیلم با بازی باب اودنکرک که در چندین سال با بازی در نقش محوری سریال «بهتر است به کال زنگ بزنی» مورد توجه قرار گرفته، اثری اکشن و کمدی است که اگرچه آنچنان استوار نیست اما ارزش یک بار تماشا کردن را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ