پیرس مورگان، مجری و سلبریتی مشهور انگلیسی، نسبت به شکست یونایتد واکنش تمسخرآمیزی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: زندگی در حال بازگشت به گذشته است و عمده‌ترین دغدغه مردم تهیه خوراک خواهد شد، به عبارت دیگر در حال عقبگرد به تامین نیاز‌های اولیه هستیم و نیاز‌های بعدی که با توسعه اقتصادی اهمیت بیشتری یافته است، در حال فراموشی و به حاشیه رفتن هستند.
حالا جریان خالص‌سازی به طیف بعدی جریان راست یعنی شورای ائتلاف (به رهبری قالیباف و حدادعادل) رسیده و به همین جهت، آن‌ها نگران هستند که راست رادیکال بدون توجه به شعار‌های وحدت، آنان را به حاشیه براند و این‌بار پایداری با جریان‌های حامی دولت، لیستی مشترک شکل دهند؛ لذا این طیف از جریان راست به تکاپو افتاده تا با معرفی شاخص‌هایی مانع از حذف خود توسط جبهه پایداری و راست رادیکال شود..
طبق ادعای Le 10 Sport، کیلیان امباپه این روزها در حال مذاکره با پی اس جی برای دریافت غرامت جدایی است و به رئال مادرید اطمینان داده که خیانت سال گذشته را تکرار نخواهد کرد.
سپاهان یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های فوتبال ایران از جناحین به شمار می رود که حالا اسکواد پرمهره این تیم از جذابیت‌های لیگ خواهد بود.
ترفند‌های خانه‌داری که در این مطلب به آن می‌پردازیم، بسیار متنوع و درعین حال ساده و کاربردی هستند که به شما کمک می‌کنند خانه‌ای تمیز و درخشان داشته باشید.
محمد مهاجری نوشت: خب چه اشکالی دارد؟ اگر کسی نخواهد ریا کند جرم کرده؟! وانگهی حالا که دولت سخنگو ندارد و اطلاعات درب و داغون به خورد مردم داده نمی‌شود و اعصاب مردم راحت است جای شکر ندارد؟
سادیو مانه، ستاره خط حمله تیم ملی سنگال، با دبل مقابل برزیل یک بار دیگر توانایی های خود را به رخ کشید.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی در پایان 90 دقیقه نفس‌گیر در ورزشگاه سیروس قایقران، در حالی که یک چشم‌شان به آبادان بود، با امیدواری به کرمان بازگشتند.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، بعد از شکست 4-0 مقابل میلان گفت حالا همه کسانی که می‌گفتند قرعه ناپولی در چمپیونزلیگ ساده است می‌فهمند که میلان قرعه ساده‌ای نیست.
حالا امیر قلعه‌نویی است که باید از میان صادق محرمی و رامین رضائیان دو بازیکن با کیفیت فوتبال ایران دست به انتخاب بزند.
آیا تا به حال به مدل و طرز خوابیدن خود در طول شب دقت کرده‌اید؟ شاید عجیب به نظر برسد، اما اینکه شب‌ها به شکلی و در چه حالتی می‌خوابید می‌تواند روی سلامتی شما تأثیر داشته باشد.
اعتراض استفاده از بازیکنان امید تاریخ مصرف کوتاهی داشت: حالا آزمون مهم یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس از راه می رسد.
شکست لیورپول برابر برایتون در جام حذفی نشان داد که این تیم با تغییراتی بنیادین روبرو است و یورگن کلوپ نقشی اساسی در آینده این باشگاه ایفا می‌کند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که نمایش تعدادی از بازیکنان در جریان پیروزی‌های پُر گل قابل توجه بود.
تدبیری که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظرش در ابتدای فصل داشت، حالا به کمکش آمده و در سخت‌ترین شرایط او را از ورود به بحران و ناکامی نجات داده است.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، حالا چهره‌‎ای شناخته شده تر در دنیاست و این روند زندگی او را مختل کرده است.
شارژ خودروهای برقی در حین حرکت، می‌تواند خیال رانندگان را از بابت تخلیه احتمالی باتری و ماندن در جاده، راحت کند؛ چیزی که بر محبوبیت این وسایل نقلیه می‌افزاید. اما آیا چنین امکانی وجود دارد؟
آبی‌ها در بازی مقابل مس رفسنجان در حالی توانستند برای دومین بازی متوالی کلین شیت کنند که بخش زیادی از این موفقیت را مدیون مدافع برزیلی خود بودند.
اینترنت طبقاتی با دیواری آهنین در ایران شاید از دور راحت و سرراست و مشکل‌گشا به نظر برسد، اما وقتی زوایای آن را بر بستر اجتماعی و فرهنگی کشور نگاه می‌کنیم و جایگاه تاریخی ارتباطات را در میان مردم این سرزمین در نظر می‌گیرم، می‌توانیم از همین حالا پیش‌بینی کنیم که چه باده‌های ناخورده‌ای در رگ تاک خواهد بود.
برزیل حذف شد و آرژانتین با تاکتیکی متفاوت و زدن پنالتی های بهتر بالا رفت. بدون برزیل حالا می توان راحت تر به فینال قرن بین لئو مسی و رونالدو فکر کرد.
لیونل مسی می گوید که حالا از زندگی و فوتبال در شهر پاریس لذت می برد و کاملا راحت است.
دو مدافع تیم ملی پس از سه روز درگیری با مشکلی عجیبی که داشتند، حالا در پک و زیر نظر کارلوس کی‌روش آماده حضور در جام جهانی می‌شوند.
سرمربی ذوب‌آهن بعد از دو شکست نزدیک، حالا با این پیروزی پرگل برابر نفت مسجد سلیمان با خیال راحت به تعطیلات می‌رود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال به ستایش از بازیکنانش و به خصوص مارکوس راشفورد و آنتونی پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ