نخستین جلسه هم اندیشی فعالان بخش خصوصی در حوزه دستیار صوتی هوشمند با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست هم اندیشی مسایل فرهنگی در فوتبال امروز در دفتر مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
نشست هم اندیشی حوزه و هوش مصنوعی با حضور مسئولین تشکل‌های بین المللی حوزه‌های علمیه در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد.
نشست هم اندیشی در خصوص بررسی مسائل لاینحل قوه قضاییه با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از قضات جهادی برگزار شد.
نخستین جلسه هم اندیشی شورای فرهنگی وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های تابعه در سال جدید برگزار شد.
جلسه هم اندیشی با موضوع لزوم انسجام رسانه ای برای عملیات روانی بهتر در معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا برگزار شد.
جلسه هم اندیشی بانوان اصلاح طلب و اصولگرا در معاونت زنان ریاست جمهوری برگزار شد.
اولین نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با هدف قدردانی و بهره مندی از تجارب آنها در شهرستان بافق برگزار شد.
همزمان با نزدیک شدن به ایام پیک مسافرت‌های نوروزی جلسه هم اندیشی با نمایندگان شرکت‌های مالک واگن در سالن اجتماعات اداره کل راه آهن تهران برگزار شد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت:جز دو عضوی که در تهران نبودند اکثریت اعضای شورای شهر تهران در جلسه هم اندیشی حاضر شدند و به ساماندهی لایحه بودجه پرداختند.
سید «مجتبی آل‌یاسین» گفت: حجاب و عفاف تحت هر شرایطی باید رعایت شود. کارمندان باید در خارج بخش اداری هم قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند.
جلسه هم اندیشی کشتی آزاد و فرنگی هیئت کشتی استان تهران با حضور محمد بنا و اکبر فلاح برگزار شد.
جلسه هم اندیشی کشتی آزاد و فرنگی هیئت کشتی استان تهران با حضور محمد بنا و اکبر فلاح برگزار شد.
نشست هم اندیشی بهره‌برداری از ظرفیت‌های فضای مجازی برای بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و با حضور ستاد رسانه کشور برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به سوریه، در نشستی صمیمی، با جمع کثیری از مسؤلان و اعضای برجسته گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
نشست هم اندیشی و تبادل نظر دکتر امیرعبداللهیان با جمعی از نخبگان و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای، دانشگاهی و اجتماعی لبنان برگزار شد.
نشست هم اندیشی و هم افزایی با بانوان کارآفرین عرصه دانش بنیانی در معاونت علمی برگزار شد.
جلسه هم‌اندیشی درخصوص اغتشاشات اخیر، مسائل حقوق بشر و مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی با حضور دبیر ستاد حقوق بشر برگزار شد.
نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات "اهالی فرهنگ و هنر" با حضور جمعی از هنرمندان حوزه‌های مختلف به میزبانی دادستانی کل کشور برگزار شد.
نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر با حضور جمعی از هنرمندان حوزه های مختلف به میزبانی دادستانی کل کشور برگزار شد.
نشست هم اندیشی مشترک سازمان هواپیمایی کشوری با نمایندگان شرکت‌های بالگردی غیرنظامی و نمایندگان بالگردی نظامی کشور به منظور معرفی کارگروه بالگردی در سازمان برگزار شد.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
جلسه هم اندیشی سازمان بسیج مستضعفین با اصحاب رسانه عصر امروز(دوشنبه ۱۶ آبان ماه) در مرکز همایش های شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد.
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور از بررسی مسائل اخیر کشور در نشست هم‌اندیشی جامعه شناسان و وزرای علوم و آموزش و پرورش با محمد مخبر خبر داد.
نشست هم اندیشی با روسای مناطق فدراسیون روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ