مرتضی پورعلی‌گنجی در غیاب گئورگی گولسیانی کار بسیار سختی در تبریز داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانک دی بوئر، سرمربی هلندی سرمربی الجزیره، از کسب پیروزی تیمش در دیدار خارج از خانه مقابل النصر ابراز خوشحالی کرد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اعلام کرد «در حال حاضر ۱۰۰ مورد درخواست اهالی یک محله در تهران داریم که خواهان برداشته شدن بی تی اس آن محله شده‌اند.»
مستند «بی‌وتن‌ها» روایتی از مواجهه مستقیم با اعضای گروهک تروریستی منافقین در حاشیه دادگاه حمید نوری به کارگردانی حسین شمقدری است.
هافبک سابق پرسپولیس این روزها با انگیزه بالایی در کنار سرخ های تبریزی تمرینات پیش فصل را سپری می کند.
مهدی ترابی منظم و بی‌حاشیه در تمرینات پرسپولیس حضور دارد.
مرتضی پورعلی‌گنجی برای اجرای سال دوم قراردادش بدون کمترین حاشیه به تمرین پرسپولیس رفته است.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
مسعود ریگی پس از پشت سر گذاشتن محرومیت در مصاف با مس رفسنجان، دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار نگرفته است.
تهران- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از مردم دعوت کرد، در پویش مردمی «بی زباله» در روز پنجشنبه هفت اردیبهشت شرکت کرده و در پاکسازی حاشیه رودخانه جاجرود کمک کنند.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
تقابل قریب‌الوقوع استقلال با ذوب‌آهن و آلومینیوم، این دو تیم را تبدیل به استراتژیک‌ترین حریفان ریکاردو ساپینتو می‌کند.
مربی مس رفسنجان در ادعایی جالب تیمش را یکی از فنی‌ترینها در ایران ارزیابی می‌کند.
وینیسیوس در بازی دیشب برابر الاهلی برخلاف بازی های لالیگا شب بی حاشیه ای داشت. کارلو آنچلوتی اخیرا گفته بود که در فوتبال اسپانیا از وینیسیوس خوششان نمی آید.
کارشناس فوتبال ایران ضمن درخواست دقت بیشتر روی آموزش داوران لیگ برتر گفت: قطعا بی اخلاقی همیشه محکوم است و ذات فوتبال را نباید دستخوش حاشیه ها قرار داد.
رضا مهدوی چهره بی حاشیه داوری ایران، مرد شماره یک بازیهای جنجالی اخیر لیگ برتر بوده است.
محمد کریمی در پنجمین فصل حضورش در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی علاوه بر اینکه قدیمی‌ترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود، در میان بهترین نفرات هم قرار دارد.
کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی است ضمن اینکه در این نوع کشت حاشیه سود کشاورزان بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد در سال است بنابراین نباید از کنار این بخش بی توجه عبور کرد.
زلاتکو دالیچ خیلی کم سر و صدا و بی حاشیه به تاریخی سازی خود در فوتبال کرواسی ادامه داد.
آقای میرزاعلی شجاعی (پیرمرد طبسی) که چندی پیش به وزیر جهاد دولت روحانی گفت «خودتان میدانید و مملکتتان»، اینبار در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در حاشیه سفر هیات دولت به طبس از بی ارزشی پول ایران گفت.
نماینده دائم عربستان در اتحادیه عرب در حاشیه نشست این اتحادیه در کشور الجزایر در گفتگو با شبکه الشرق گفت که ایران همسایه ما است و عربستان همواره برای رسیدن به توافق با ایران دستش به سوی این کشور دراز است؛ توافقی که به موجب آن، آن چه اقدامات بی ثبات کننده ایران در کشور‌های عربی خواند، متوقف شود.
فرمانده انتظامی استان البرز از بازداشت ۱۱ نفر از متهمان اغتشاشات روز پنج شنبه که در حاشیه مراسم چهلمین روز در گذشت مرحومه حدیث نجفی در آرامستان بی بی سکینه کرج شرکت داشتند خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه "اف اس بی" روز دوشنبه اعلان کرد که به کنسول ژاپن در شهر بندری ولادی وستوک در حاشیه اقیانوس آرام که به اتهام جاسوسی دستگیر شده، دستور ترک این کشور داده شده است.
هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر لبنانی تاکید کرد که آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس، استراتژی رژیم صهیونیستی را در لبنان اجرا می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ