مهدی ترابی منظم و بی‌حاشیه در تمرینات پرسپولیس حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدا از مشکلات خاص فوتبال ایران، شایعات و در حقیقت "دروغ" نیز بخش لاینفک این چرخه هستند.
با اضافه شدن هادی محمدی حالا کادر فنی سپاهان 5 بازیکن در پست مدافع مرکزی در اختیار دارد.
سهراب مرادی 7 سال بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو تصمیم به خداحافظی از وزنه برداری گرفت.
با دوازده توپ طلا و کلکسیونی از جوایز فردی و تیمی، دوران یکه تازی رونالدو و مسی در سطح اول فوتبال باشگاهی به سر رسیده است.
بیشترین دوندگی این فصل پرسپولیس متعلق به بازیکنی است که در یک بازی 15 کیلومتر برای سرخپوشان دویده است.
15 سال پیش در چنین روزی منچسترسیتی در بازی برابر میدلزبرو در لیگ برتر با هشت گل شکست خورد. تابستان همان سال شیخ منصور مالک باشگاه سیتی شد و ورق برگشت.
دومین بازی امروز و آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، جدال 2تیم پرسپولیس و گل‌گهر است که از ساعت18:15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تایید می‌کند که شاگردانش در بازی برابر اینتر خواب بودند.
الکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال، بعد از اینکه تیمش در عرض 15 دقیقه دو گل خورد یک جلسه سرپایی انگیزشی برای هم تیمی‌هایش برگزار کرد.
آرسنال و وستهم در حالی در هفته سی و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که این دیدار تا دقیقه 15 با دو گل به نفع آرسنال در جریان است.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال، 15 دقیقه ابتدایی بازی با لیورپول را بسیار مهم عنوان کرد و گفت نباید در این دقایق گلی دریافت کنند.
سی ان ان ترکیه گزارش داد که در هاتای و مالاتیا، 15 ورزشکار زیر آوار قرار دارند.
ذوب‌آهن در حالی گل شکست را از لوسیانو پریرا دریافت کرد که در 15 دقیقه پیش گل حملات پرتعدادی را روی دروازه حریف انجام داده بود.
عملیات مقاومتی رزمندگان فلسطینی علیه صیهونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری شدت گرفته است و منابع رسانه ای از انجام 15 عملیات تنها در 24 ساعت گذشته خبر دادند.
فدراسیون فوتبال پاداش سنگینی برای بازیکنان بعد از برد مقابل ولز در نظر گرفته است.
تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه 15 موفق به ثبت گل اول در مصاف با ولز شد ولی پس از چند دقیقه این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.
با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی 15 درصد و کریم باقری 20 درصد جریمه شدند.
با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی 20 درصد و کریم باقری 15 درصد جریمه شدند.
در شبی که علیپور کمتر از 15 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد، ژیل ویسنته با یک گل مغلوب میهمان خود شد.
برخلاف چند سال اخیر، همه مدعیان دوبنده تیم ملی به استثنای نفرات اندکی باید در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که اولین مرحله از چرخه انتخابی است، کشتی بگیرند.
برخلاف چند سال اخیر، همه مدعیان دوبنده تیم ملی به استثنای نفرات اندکی باید در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که اولین مرحله از چرخه انتخابی است، کشتی بگیرند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی 15 امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به گل‌گهر، در رده دوم جدول قرار گرفتند. تیم سپاهان نیز با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.
کریس رونالدو برای اولین بار در 15 فصل اخیر، در چهار دیدار ابتدایی فصل موفق به گلزنی نشد.
لورکوزن در هر سه بازی اخیر خود گل های زودهنگامی دریافت کرده است. دقیقه 3 بازی با اِلوِرسبرگ، دقیقه 10 بازی با دورتموند و دقیقه 15 بازی با آگسبورگ.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ