رضا مهدوی چهره بی حاشیه داوری ایران، مرد شماره یک بازیهای جنجالی اخیر لیگ برتر بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرد استرالیایی مبتلا به ای ال اس با کمک ایمپلنتی متعلق به شرکت سینکرون که در مغز او نصب شده با رایانه ارتباط برقرار کرده و می تواند پیام بفرستد و بازی رایانه ای انجام دهد.
کاپیتان صنعت نفت نقش اول پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان بود.
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
کانر مک گرگور بازگشت خود به UFC را تایید و سه رقیب بعدی خود را هم معرفی کرد.
نامادری مسعود گفت: چند روز قبل خواهرم زایمان کرد و من برای مراقبت از او به خانه‌اش رفته بودم، وقتی برگشتم مسعود را ندیدم. قالیچه کوچکی که در اتاق خواب داشتیم هم نبود، وقتی سراغ آن را از همسرم گرفتم مدعی شد قالیچه را مسعود به فقرا داده است. دختر خوانده‌ام نیز چون خارج از تهران کار می‌کند، آن زمان در خانه نبود. پدر ۷۱ ساله مسعود نیز ابراز نگرانی می‌کرد و مدعی بود که از سرنوشت پسرش بی‌اطلاع است.
رشت- فرمانده انتظامی بندرانزلی از غرق شدن یک مرد ۳۷ ساله اهل اراک خارج از محدوده طرح سالم‌سازی دریا در این شهرستان خبر داد.
عمر عبدالرحمن، مرد سال سابق آسیا، روز گذشته با چهره‌ای جدید در تمرین تیم فوتبال الوصل حاضر شد.
با وجود گذشت بیش از دو ماه از آغاز به کار سرمربی تیم ملی بسکتبال، پرونده سرمربی پیشین نه تنها بسته نشده بلکه به نظر می‌رسد به مراحلی رسیده که می‌تواند برای بسکتبال تبعات داشته باشد.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگشته تا روزهای خوبی در تاتنهام را تکرار کند.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگشته تا روزهای خوبی در تاتنهام را تکرار کند.
طولی نکشید که به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شدم و آرام آرام مصرفم را افزایش دادم. در این میان گاهی مجبور می‌شدم برای خرید موادمخدر به منزل ساقی (توزیع کننده موادمخدر) بروم که دو بار نیرو‌های انتظامی در آن ساعات شب به من مشکوک شدند، اما، چون موادمخدر همراهم نبود، مرا آزاد کردند. از طرف دیگر، فرزندانم را با خودم می‌بردم تا کمتر مورد توجه قرار بگیرم. این در حالی بود که «فریدون» از اعتیاد من خبر نداشت، به همین دلیل از خرده فروش موادمخدر خواستم تا خودش مواد را به در منزلمان بیاورد.
در مراسم اختتامیه قهرمان ایران، جایزه «برترین ورزشکار مرد در سال ۱۴۰۱» با آراء مردمی به هادی چوپان قهرمان خوش‌نام رشته پرورش اندام اهدا شد.
علیرغم تلاش چند ساعته کارآگاهان و عوامل اورژانس اجتماعی برای دعوت متهم به آرامش و منصرف کردن گروگانگیر از این اقدام، اما به دلیل مصرف روانگردان این اقدامات کارساز نبوده و این مرد افیونی همچنان اقدام به تهدید قتل گروگان‌ها در صورت عدم ترک محل از سوی پلیس می‌کرد.
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال که تنها نامزد رای گیری برای انتخاب رئیس چهار سال آینده این فدراسیون بود، با کسب آرای اعضا برای سومین دوره متوالی رئیس فیفا ماند.
ستاره سابق تیم فوتبال السد می‌گوید پس از پایان رقابت‌های جام جهانی در قطر تحت فشار زیادی قرار داشته و به همین دلیل تصمیم به ترک این کشور گرفته است.
ادعای مرد شرور: من خودم قربانی هستم/ دلهره وحشت آفرین!/ همدستی داماد و مادرزن برای سرقت/ ناتوانی در کنترل خشم رنگ خون گرفت/ مرد شیشه‌ای مادر خود را به قتل رساند!/ قصاص، مجازات قتل همسر در شب یلدا/ شکار باند مخوف خون آشام گوشواره‌دار!/ رهایی از قصاص به حرمت میلاد امام حسین (ع)
در آرامش استراحت کن ما تو را فراموش نمی کنیم، ای مرد زیبا. این بخشی از بیانیه مالاتیا در واکنش به مرگ ایوب است.
درصورتی که قرار باشد برای این هفته‌های فوتبال ایران یک چهره برتر انتخاب کنیم، کج‌سلیقگی نیست اگر سراغ ژوزه مورایس برویم.
24 ساعت بعد از گذاشتن آزادی روی سر، ماتا در تمرین استقلال نقش محوری خود را بعد از یک پیروزی پراهمیت ایفا کرد.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
شاهزاده هری در پیام کریسمس برای کودکان نظامی داغدار لباس مرد عنکبوتی پوشید. دوک ساسکس در یک پیام ویدئویی غافلگیرکننده لباس مرد عنکبوتی را پوشید تا سعی کند به کودکان داغدار آرامش دهد. او برای کودکان بریتانیا، لباس ابرقهرمانی را پوشید و در انتها ماسک خود را برداشت تا هویت واقعی خود را آشکار کند.
محققان با استفاده از بقایای به جای مانده از انسان‌های قرن‌ها و هزاران سال پیش موفق شدند، چهره و حتی پوشش احتمالی آن‌ها را بازسازی کنند.
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۱۷ آبان طی سخنرانی برای حزب جمهوری‌خواه در ایالت مریلند در راستای انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، به صورت ناگهانی رو به یکی از حاضران فریاد زد: «هی مرد، نپر! تو آنقدر دیوانه به نظر می‌آیی که بپری! نپر نپر...»
ترکی بن سلمان مرد پولدار آرام، مشاور، در تجارت خانوادگی "ملک سلمان" پادشاه عربستان سعودی است. ستاره ترکی در حال طلوع می‌باشد، زیرا ثروت عظیم خانواده سلمان هم چنان در حال رشد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ