در روز‌های اخیر انتشار تصاویر متفاوتی از شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان در شبکه‌های اجتماعی مشخص کرد که او برای کمک به مناطق زلزله زده خوی رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد در مراسم عزاداری حسینی شرکت کردند
مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو ۳۱ ساله شد.
در این ویدئو تصاویری عجیب از شکستن قولنج‌های سردار آزمون توسط یک متخصص را مقابل دوربین می‌بینید.
چرا عربستان میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کند؟
تصاویری که در صفحه اینستاگرام اودیون ایگالو منتشر شده امکانات عجیب هواپیمای اختصاصی و لاکچری باشگاه الهلال را نشان میدهد.
اللهیار صیادمنش در استانبول ترکیه مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.
هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از انجام تمرینات دشوار به سختی از ‌پله‌ها پایین می‌آید.
دلداری رامین رضاییان به بازیکنان مس کرمان بعد از سقوط به لیگ یک را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
فیلمی از سیدحسین حسینی در دربی منتشر شده که تعبیر درستی از آن نشده است.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
امیرحسین زارع با نمایشی خیره کننده طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم جام تختی آزاد را بر سینه اش ضرب کرد.
کاربری‌اش باعث شده تا عجیب و باورنکردنی باشد. اینجا قدیمی‌ترین صندوق امانات تاریخی جهان است. تمام اتاق‌هایی که در فیلم می‌بینید جایی برای نگهداری اشیاء قیمیتی یا غلات و آذوقه بوده‌است. کسی این‌جا زندگی نمی‌کرده و قلعه با سربازان زیادی که داشته به شدت محافظت می‌شده است. تعداد اطاق‌ها و حجره‌ها به ۴۶۸ تا می‌رسد و این نشان می‌دهد چه تجارت عظیمی در منطقه جریان داشته‌است.
در میان بومیان صحرای آفریقا افرادی پا خود را طعمه می‌کنند تا مار‌های پیتون را شکار کنند که فیلم این شکار در ادامه قابل مشاهده است.
ماجرای ویار عجیب یک زن در سریال «نون خ» را ببینید. در سکانسی بازیگر زن این فیلم می‌گوید: "بچه قبلی‌مان رو که باردار بود ویار شبکه چهار داشت، خیلی دوران سختی بود! "
فیلمی از دریاچه عجیب و زیبایی در چین که سه رنگ دارد را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.
در هفته بیستم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر و الاتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت الاتحاد موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد
یک ماهیگیر ویدئویی تحت عنوان شکار هیولای رودخانه منتشر کرده است. فیلم کوتاهی که نشان می دهد این ماهیگیر موفق به شکار یک ماهی هم اندازه خودش شده است.
لوله ماهی یکی از ماهی های عجیب خلیج فارس می باشد. لوله ماهی ها از خانواده اسب دریایی ها محسوب می شوند. این ماهی ها اکثر اوقات در یک جا ثابت هستند. تصویری از این ماهی جالب در ادامه گزارش قابل مشاهده است.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
ادعای زوم خیره‌کننده دوربین گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا به تازگی جنجال ساز شده است.
فیلمی از نحوه جابجایی کارکنان شهرداری تهران در ساعت ۶ صبح و زیر بارش برف و سرمای هوا در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.
وزش باد در یکی از جاده‌های انگلیس، منجر به واژگون شدن یک کامیون شد. در فیلم زیر، لحظه واژگون شدن این کامیون در مقابل خودرو‌های دیگر را مشاهده میکنید.
فیلمی از خفتگیری عجیب از یک خانم در اتوبان نیایش تهران با قمه در فضای مجازی منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ