اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران برای بازی با روسیه اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم آزمون که دقایقی پیش به اشتباه در استوری اینستاگرامی خود استرالیا را فینالیست جام جهانی زنان معرفی کرده بود، کمتر از پنج دقیقه بعد با یک اشتباه دیگر این تیم را در یک چهارم دید!
مریم آزمون با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که تیم ملی زنان استرالیا به فینال جام جهانی راه یافته است!
کوتاه‌ترین آزمون هوش؛ اگر درست جواب بدهید از ۸۰ درصد مردم باهوش‌تر هستید
بعد از دو سال سکوت سرمربی تیم ملی زنان در خصوص حواشی این تیم، مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" پاسخ انتقادات علیه خودش را داد.
شاگردان مریم آزمون باید خود را آماده دومین مرحله انتخابی المپیک در رقابت با دوازده تیم برتر آسیا کنند.
گفت و گوی اختصاصی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در خصوص گروه‌بندی این تیم در دور دوم مسابقات مقدماتی المپیک پاریس.
مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" در خصوص عملکرد تیم دختران زیر 17 سال در مسابقات آسیایی صحبت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلفنی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن تبریک برد برابر میانمار، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
مریم آزمون سرمربی تیم ملی زنان در نشست خبری پیش از دیدار برابر میانمار نسبت به تغییر ساعت این دیدار اعتراض کرد.
سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: شرایط خوبی داریم و دنبال صعود به مرحله بعدی هستیم.
مریم ایراندوست با انتشار یک پست اینستاگرامی نسبت به ابقای مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی زنان واکنش نشان داد.
مریم ایراندوست با انتشار یک پست اینستاگرامی نسبت به ابقای مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی زنان واکنش نشان داد.
مریم آزمون از ۳۱ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت کرد.
بازیکن ایرانی لورکوزن اولین گل این فصلش در بوندسلیگا را به مردم ایران تقدیم کرد.
دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان در حالی بین تیم‌های پیکان و سریک برگزار می‌شود که مریم شیرمحمدلی، مادر سردار آزمون و مدیر تیم سریک در سالن مسابقات حاضر شده و از نزدیک نظاره گر دیدار فینال است.
سردار آزمون با انتشار یک استوری به وضعیت نه چندان جالب مردم زلزله زده خوی واکنش نشان داد.
مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در این بازی بزرگ غایب است. پس کدام بازی را باید از نزدیک دید؟
مریم آزمون، سرمربی تیم ملی زنان، از۳۰ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد.
نهاد تنظیم مقرارات حوزه انرژی آلمان اعلام کرد نه تنها مردم این کشور در مصرف انرژی صرفه جویی نکرده‌اند بلکه مصرف انرژی آنها بیشتر از متوسط ۵ سال گذشته بوده است.
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تعداد ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن را بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر تاکنون اعلام کرد و گفت: سقف این ودیعه با توجه به هر شهر و استانی متفاوت بوده و در رقم‌های ۱۰۰ ، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ