محققان با کنارهم قراردادن ۶۹۰ عکس، بزرگترین تصویر ثبت شده توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب را منتشر کردند که تعداد بیشماری کهکشان در آن وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عقرب دریایی ۲ متری Pterygotus australis دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که آن را از خویشاوندان مدرن خود متمایز می کند. ساختار بدن آن با یک اسکلت بیرونی دراز و تکه تکه، زائده های مفصلی و یک جفت پنجه بزرگ و تهدیدآمیز مشخص می شد. این ترکیب صفات، آن را به یک شکارچی مهیب تبدیل کرد که قادر به گرفتن و تسخیر طعمه خود بود.
ایران‌خودرو، در اقدامی تازه از رنگ‌های جدید خود که روی محصولات فعلی این شرکت اعمال می‌شوند، رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد بازی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، سیاست جدیدی است که ایران‌خودرو برای حفظ بازار خود انجام می‌دهد.
شاید باورش عجیب باشد اما عنوان «بزرگ‌ترین آینه طبیعی جهان» به درستی به دریاچه نمک بولیوی داده شده است.
جونیور، بزرگ ترین فرزند کریستیانو رونالدو امروز ۱۳ ساله شد و پدرش هم با انتشار تصویر و پیامی در اینستاگرام به او تبریک گفت.
سکه‌های طلا مجموعا در هشت قوطی فلزی دفن شده بودند. قوطی‌ها بعد از گذشت بیش از یک قرن حالا کاملا زنگ زده بودند، اما درخشش سکه‌های طلا درست مثل زمانی بود که از ضرابخانه بیرون آمده بودند.
ببر، بزرگترین گربه‌سان جهان و شکارچی باشکوه جنگل‌ها در راس هرم غذایی ایستاده است اما این دلیل نمی‌شود که مراقب پشت سرش نباشد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
زوبر بزرگ‌ ترین هاورکرافت‌ جهان است که تقریباً ۱۸۷ فوت (۵۷ متر) طول و ۷۳ فوت (۲۲.۳ متر) عرض دارد، و ارتفاع آن از پای بدنه تا بالای ابرسازه حدود ۵۹ فوت (۱۸ متر) است.
این مارهای عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسورها بوده‌اند.
صخره های دبی در نزدیکی سواحل این شهر در خلیج فارس مستقر خواهد شد، جایی که در حال حاضر جزایر مصنوعی ساخته شده توسط انسان وجود دارد و هتل ها و بارهای لوکس را در خود جای داده است.
ماهی گیر ژاپنی بزرگترین گرگ ماهی جهان به طول ۲ متر را صید کرد.
این مارهای عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسورها بوده‌اند.
مردان قبیله بودی معمولاً لاغر و عضلانی هستند، اما در طول پروسه چاق شدن برای جشنواره کائل، برخی از آن‌ها به قدری چاق می‌شوند که به سختی می‌توانند حرکت کنند.
در روز‌های آینده، مشتری در لحظات غروب به آرامی در تابش خیره‌کننده آفتاب قرار می‌گیرد. اگرچه زهره همچنان که از خورشید دورتر می‌شود، در آسمان غربی حرکت خواهد کرد تا در نقش فعلی خود به عنوان برترین جرم درخشان باقی بماند.
این کروکودیل در مقایسه با لولونگ که در فیلیپین اسیر است، تنها ۷ سانتی‌متر کوتاهتر است. لولونگ در سال ۲۰۱۱ گرفتار شد و با ۶ متر و ۷ سانتی متر طول از بینی تا دم، بزرگترین تمساح ثبت شده است.
این تمساح لولونگ نام داشت و در محوطه‌ای سفارشی در پارک بوناوان و مرکز تحقیقاتی فیلیپین نگهداری می‌شد. لولونگ در یک پل با وزن کامیون وزن شد و تقریباً ۱۰۷۵ کیلوگرم (۲۳۷۰ پوند) بود. لولونگ در ۱۰ فوریه ۲۰۱۳ درگذشت.
این مار، بزرگترین مار آفریقا و یکی از هشت گونه بزرگ مار در جهان (به همراه آناکوندای سبز، پیتون مشبک، پیتون برمه ای، پیتون سنگی آفریقای جنوبی، پیتون هندی، آناکوندای زرد و پیتون اسکراب استرالیا)، است و طول آن نزدیک به 6 متر یا بیشتر می‌رسد.
بزرگترین هواپیمای جهان در یک پرواز آزمایشی رکوردشکنی کرد و شش ساعت بر فراز صحرای موهاوی کالیفرنیا پرواز کرد.
به تازگی تصویری از یک نوزاد متولد شده در فضای مجازی در حال انتشار است که ۸.۶ کیلوگرم وزن داشته و ادعا می‌شود رکورد گینس بزرگترین نوزاد جهان از طریق زایمان طبیعی را شکسته است.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
تونل دست ساز " Vespasianus-Titus" در شهرستان امروزی سامانداغ استان حاتای واقع گردیده است.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ