تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت پروژه‌های مسکونی در مناطق کم برخوردار تهران، بین اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران و اداره موقوفات مروی منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: مجموعه حفاظت و اطلاعات باید گزارش‌های دریافتی را بدون هیچگونه حب و بغض و جانبداری و به دور از هرگونه اعمال نظر شخصی مورد بررسی قرار دهد.
حسین عبدی می‌گوید او و دستیارانش 9 ماه است که بدون دریافتی مشغول به کار هستند اما آنها تمرکزی روی مسائل مالی ندارند و به دنبال یک افتخارآفرینی ملی هستند.
باشگاه چلسی که چند روز پیش مجبور شد از پیراهن فصل آینده‌اش بدون اسپانسر رسمی رونمایی کند حالا حاضر شده با دریافت تنها 30 میلیون یورو نام یک اسپانسر را روی پیراهنش چاپ کند.
باشگاه النصر عربستان برای برگزاری یک اردو به پرتغال سفر کرد تا در این کشور چند بازی دوستانه هم انجام بدهد. کریستیانو رونالدو با دریافت اجازه ویژه در این اردو حضور نخواهد داشت.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در قهوه به بدن کمک می‌کنند تا با رادیکال‌های آزاد، که عامل استرس اکسیداتیو هستند، مبارزه کند. هر فنجان قهوه حاوی ۲۰۰ تا ۵۵۰ میلی‌گرم آنتی‌اکسیدان است. دریافت این میزان آنتی‌اکسیدان در مبارزه با سرطان کبد، بیماری کبد چرب الکلی و غیر الکلی و هپاتیت C نقش بسزایی دارد.
۲۴ کودک در موسسه خیریه زنجیره مهر به زندگی مشغولند؛ ۱۲ نفر با سن پایین‌تر در طبقه همکف و ۱۲ نفر دیگر هم در طبقه بالا که روایت‌ها می‌گوید تقریبا تمام این کودکان تنبیهات مختلفی از محرومیت از دریافت غذا تا برخورد شدید فیزیکی را تجربه کرده‌اند.
مایکروسافت برای به تاخیر انداختن یک تحقیق آنتی تراست و جریمه احتمالی در اتحادیه اروپا پیشنهاد کرده قیمت های مختلفی برای محصولات سرویس «آفیس» خود و بدون اپ «تیمز» از کاربران دریافت کند.
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.
وینگر درخشان این فصل مس کرمان سال جدید را با یک گل و یک پاس گل آغاز کرده و امیدوار به ارائه بازی خوب مقابل پرسپولیس است.
صدا‌هایی که گیاهان منتشر می‌کنند مانند صدای کوبیدن یا صدای کلیک در فرکانس‌های بسیار بالایی است که برای انسان قابل تشخیص نیست. این صدا‌ها از شعاع بیش از یک متر قابل دریافت است. گیاهان بدون تنش، سر و صدای زیادی تولید نمی‌کنند.
در سالیان اخیر ما آموخته ایم که اشکال خاصی از سرطان در بدن رشته‌های عصبی را دریافت می‌کنند که از مغز منشا می‌گیرند و از طریق سیگنال‌های الکتروشیمیایی که در زنجیره‌ای از نورون به نورون حرکت می‌کنند به بدن منتقل می‌شوند و تومور‌های ریه، پروستات، پوست، سینه و لوزالمعده و دستگاه گوارش را شامل می‌شوند.
یک مقام ارشد اوکراینی گفت که نیرو‌های اوکراینی تقریباً هیچ وقت تسلیحات پیشرفته را بدون دریافت مختصات خاص ارائه شده توسط پرسنل نظامی ایالات متحده از پایگاهی در دیگر نقاط اروپا پرتاب نمی‌کنند. مقامات اوکراینی می‌گویند که این روند باید به واشنگتن در مورد ارائه تسلیحات دوربردتر به کی‌یف اطمینان دهد.
مدیر ارشد تیم جستجو و نجات بریتیش کلمبیا گفت: بدون دریافت این پیام اضطراری احتمالاً بیش از یک هفته زمان می‌برد تا آن‌ها بتوانند این دو زن را پیدا کنند.
چین تلاش کرده است تا یکی از کشورهای پیشرو در عرصه تولید خودروهای برقی و بدون سرنشین باشد. ویدئوی زیر یک اتومبیل خودکار چینی را نشان می‌دهد که با دریافت دستور سرنشینان، عملیات پارک را از پیدا کردن محل مناسب تا هدایت خودرو انجام می‌دهد.
وعده علی فتح الله زاده به استقلالی ها محقق نشده است اما این بار از عدم تمرین خبری نیست و بازیکنان به حضور منظم خود در تمرینات ادامه می دهند.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون چیزی در ارتباط دادن بولتن‌های منتشر شده به خبرگزاری فارس دریافت نشده است. یکی از افراد شاخص این خبرگزاری اخبار را بدون صحت سنجی جمع آوری کرده و همین موارد مورد تعرض واقع شده است.
از آنجا که بدن قادر است کل کلاژن مورد نیاز را در صورت پیروی از یک رژیم غذایی متعادل تامین کند، مصرف مکمل‌های غذایی برای همه افراد لازم نیست.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.
بازیکنان باغیرت استقلال ملاثانی از نیم‌فصل اول فصل گذشته تاکنون ریالی دریافت نکرده‌اند.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.
دیوار و جوانه در یک همکاری مشترک ثبت‌نام رویداد«فیوژن» را شروع کرده‌اند. در طی رویداد فیوژن که بدون دریافت هزینه برگزار می‌شود افراد می‌توانند در سه ماه همراه با آموزش و منتورینگ،کسب‌و‌کار خود را در حوزه‌های مشخص شده راه‌اندازی کنند و در صورت موفقیت امکان جذب سرمایه را دارند.
وقتی پزشک نسخه الکترونیک می‌نویسد می‌تواند گزینه یک، دو یا سه بار دریافت دارو بدون ویزیت پزشک را فعال کند. به اين شرط، امکان دریافت دارو از داروخانه وجود دارد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر عمده تقاضا در بازار مربوط به خرید و فروش طلا آبشده یا همان خام است، عنوان داشت: خرید طلای آبشده نیز نسبت به یک سال گذشته با کاهش روبرو شده، هرچند که حضور در این بازار را ما به مردم توصیه نمی‌کنیم، زیرا این بازار برای مردم عادی که تخصصی در این رابطه ندارند، همراه با ریسک است، در رابطه با خرید طلای آبشده فاکتور رسمی فروش صادر نمی‌شود و اگر در عیار و یا وزن طلا مشکلی وجود داشته باشد، خریدار اگر در این کار خبره نباشد، با ضرر و زیان روبرو می‌شود و دستش به نوعی هیج جا بند نیست، زیرا فاکتور خرید را در اختیار ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ