وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درحال حاضر در کشور کسی احساس نیاز به پلتفرم‌های جهانی مثل آمازون و Ebay ندارد؛ چرا که به همت جوانان مستعد کشور نسبت به آن‌ها بی‌نیاز شدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذری جهرمی در پاسخ به یک توییت نوشت: دنیای بدون دیجی‌کالا و اسنپ و ازکی و طاقچه؛ می‌شود دنیای آمازون و اوبر و گودریدز و ….
اسپانیا آمازون و اپل را به دلیل نقض قوانین آنتی تراست ۱۹۴.۱ میلیون یورو (بیش از ۲۱۸ میلیون دلار) جریمه کرده است.
ناظر ضد انحصار اسپانیا، آمازون و اپل را به دلیل تبانی در مورد فروش محصولات اپل مبلغ 218 میلیون دلار جریمه کرد.
یک کمیته سنای آمریکا ایمنی انبارهای آمازون را بررسی می کند. برنی سندرز رییس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی(HELP) با ارسال نامه ای به اندی جسی مدیر آمازون از آغاز تحقیق خبرداده است.
طبق رای یک قاضی فدرال آمریکا، شکایت آنتی تراست مصرف کنندگان از اپل و آمازون به اتهام تبانی برای افزایش قیمت مصنوعی آیفون و آیپد های فروخته شده در پلتفرم آمازون به دادگاه راه می یابد.
در حالیکه موعد تجدید قرارداد توییتر و «گوگل کلاود» در ماه جاری فرا می رسد، این شرکت از پرداخت صورتحساب های زیر مجموعه گوگل خودداری کرده است.
آمازون برای تسویه۲ پرونده شکایت باید در کل ۳۰.۸میلیون غرامت به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا بپردازد. یکی از پرونده ها مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران کودک در دستیار هوشمند الکسا است.
وزیر ارتباطات گفت: الحمدالله در حوزه سکو‌ها و پلتفرم‌های داخلی ما جزو کشور‌هایی هستیم که پلتفرم‌های بومی خود را داریم و در حال حاضر نیاز کشور در خرید و فروش برخط از طریق پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درحال حاضر در کشور کسی احساس نیاز به پلتفرم‌های جهانی مثل آمازون و Ebay ندارد؛ چرا که به همت جوانان مستعد کشور نسبت به آن‌ها بی‌نیاز شدیم.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت معتقد است برنده شدن در رقابت فناوری به توسعه برترین عامل هوش مصنوعی بستگی دارد عاملی که می‌تواند موتور جستجو و سایت‌های خرید آنلاین را مختل کند.
آبشار تخت چو، آبشاری در آمازون ایران است. آیا می دانید آمازون ایران کجاست؟ تخت چو یا تخت چان منطقه ای در شهرستان پلدختر، یکی از شهرهای تاریخی استان لرستان است که سرزمینی بکر و دیدنی است. پلدختر در زمان امپراطوری ساسانیان، بواسطه موقعیت جغرافیایی اش یکی از شهرهای مهم و استراتژیک بود. در این شهر پل های ارتباطی زیادی وجود دارند که اکثر آنها متعلق به همین دوران هستند. نام شهر پلدختر نیز از یکی از بزرگترین پل های آن زمان یعنی پل دختر گرفته شده است که در حال حاضر تنها چند پایه ستون از این پل تاریخی باقی مانده است.
اخراج های ادامه دار در آمازون به کارمندانی رسیده که به طور مستقیم در فرایند تولید بازی رایانه ای فعالیت می کنند.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
آمازون و اپل با شعار حفظ امنیت داده های کاربران سعی در جلب اعتماد آنها دارند، اما در نهان با روش ها و ابزارهای مختلف داده ها را به سود خود و دولت ها استفاده می کنند.
رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا مدیران ارشد آلفابت ، آمازون ، اپل ، متا و مایکروسافت را در خصوص اسناد و ارتباطات مربوط به آزادی بیان احضار کرده است.
دفتر رقابت و حمایت از مصرف کننده لهستان(UOKiK)، واحد آمازون در اروپا را به فروش و فرایند تحویل محصول گمراه کننده متهم کرده است.
ایلان ماسک اعلام کرد شرکت اپل، تبلیغات در توییتر را به طور کامل ازسرگرفته است.
اپل و آمازون متهم شده اند با همدستی و ندادن اجازه به فروشندگان آیفون و آی پد در وب سایت آمازون، قیمت این دستگاه ها را افزایش داده اند.
طی ۵ سال آینده شرکت آمازون بیش از یک میلیارد یورو(۹۷۴.۸ میلیون دلار)  در اروپا برای وانت و کامیون های برقی و مراکز بسته بندی که گازهای گلخانه ای کمی منتشر می کنند، هزینه خواهد کرد.
سخنگوی شرکت آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد، پس از اینکه شرکت مذکور متوجه شد ربات‌های اسکات به طور کامل نیازهای مشتریانش را برآورده نمی‌کند، آزمایش آنها را متوقف کرد.
شرکت آمازون با جریمه ای تا سقف ۱۲ میلیون روبل (۲۰۴ هزار دلار آمریکا) در روسیه روبرو است زیرا محتوای غیرقانونی در این کشور را حذف نکرده است.
دادگاهی در ایتالیا جریمه ای که رگولاتور آنتی تراست این کشور برای شرکت های اپل و آمازون وضع کرده بود را لغو کرد.
دو شرکت آمازون و مایکروسافت برنامه مفصل خود برای ایجاد چند مرکز داده جدید را در ایرلند کنار گذاشتند، زیرا این کشور با مشکل کمبود برق مواجه است.
دو شرکت آمازون و مایکروسافت برنامه مفصل خود برای ایجاد چند مرکز داده جدید را در ایرلند کنار گذاشتند، زیرا این کشور با مشکل کمبود برق مواجه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ