کربی به «سی‌ان‌ان» گفت: ما تأیید دی ان‌ای نداریم و قرار نیست این تأیید را بگیرم، چرا که بر اساس منابع و روش‌های متعددی که اطلاعات را جمع‌آوری کرد‌یم، به آن نیازی نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز ساعاتی بعد از انتشار این گزارش گفته بود که نمی‌تواند آن را تأیید کند.
کربی گفت: هرگونه تلاش از سوی ایران برای کند یا متوقف کردن غنی‌سازی اورانیوم، گام‌های خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.
کاخ سفید روز سه‌شنبه با رد مداخله نظامی روسیه در کودتای اخیر در نیجر اعلام کرد که واشنگتن قصد تخلیه شهروندان خود از کشور نیجر را ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد این کشور برنامه‌ای برای تخلیه شهروندان خود از نیجر ندارد.
کاخ سفید چشم‌انداز تورم آمریکا را فاش کرد
مقامات کاخ سفید تأیید کردند که رئیس‌جمهور آمریکا از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته است تا بررسی طرح جنجالی موسوم به اصلاحات قضایی را فورا متوقف کند.
یک مقام ارشد کاخ سفید با تأکید بر اینکه اولویت کنونی آمریکا مقابله با احتمال شعله‌ور شدن جنگ جهانی سوم است، مدعی شد واشنگتن از عملیات اوکراین در داخل خاک روسیه حمایت نمی‌کند.
مقامات آمریکا درحالی بر ابزار تحریم تکیه می‌کنند که این ابزار بیش از چهار دهه، ناکارامدی خود را درقبال ایران نشان داده‌ و بسیاری از مقامات کاخ سفید نیز بر شکست کارزار مُهر تایید زده‌اند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر بر ضرورت حل و فصل مسائل پیرامون برنامه هسته‌ای ایران از طریق راهکار‌های دیپلماتیک تأکید کرد.
کاخ سفید بیانیه خود با چشم پوشی از تجاوزات روزافزون صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها و هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی در قدس اشغالی و در رأس آن‌ها مسجد الاقصی نیز تأکید کرد: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است و حق آن برای حفاظت از خود و شهروندانش در مقابل حملات را به رسمیت می‌شناسیم.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همزمان با فضاسازی مقامات و رسانه‌های کشورش علیه برنامه هسته‌ای ایران بر اساس یک گزارش ادعایی درباره افزایش سطح غنی سازی تهران، گفت در موقعیتی نیست که این گزارش‌ها را تایید کند.
پزشک جو بایدن پس از معاینه او، سلامت جسمانی رئیس جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده را برای انجام وظایفش و نیز پیش از اعلام تصمیم او برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تایید کرد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره ادعای ساخت مشترک کارخانه پهپاد ایران و روسیه گفت: نمی‌توانم گزارش‌ها در خصوص طرح ایران و روسیه برای ایجاد کارخانه تولید پهپاد در روسیه را تایید کنم.
کاخ سفید تایید کرد که لولای برزیل در اوایل فوریه از واشنگتن بازدید خواهد کرد.
رئیس  حزب دموکرات کردستان عراق در دیدار هیئت بلندپایه امریکایی بر نقش مهم عراق و اقلیم کردستان عراق در کمک به حل بحران انرژی در جهان تأکید کرد.
کاخ سفید ورود زلنسکی به آمریکا را تایید کرد. این دومین سفر زلنسکی به آمریکا از زمان قدرت گرفتن به عنوان رئیس جمهور اوکراین و اولین سفر او از زمان آغاز جنگ روسیه است.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت که واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در مصاحبه ای تأکید کرد: هیچ برنامه‌ ای برای دیدار رئیس جمهور «بایدن» با ولیعهد عربستان در اجلاس گروه- ۲۰ وجود ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در مصاحبه ای تأکید کرد: هیچ برنامه‌ ای برای دیدار رئیس جمهور «بایدن» با ولیعهد عربستان در اجلاس گروه- ۲۰ وجود ندارد.
این احتمال مطرح است که دولت بایدن صرفا با فرض بازگشت به برجام هنوز امید به اجتناب از رای گیری کنگره دارد. در نتیجه کاخ سفید ممکن است استدلال کند که آن‌ها متن توافق را جهت بررسی تایید کنند درحالیکه دوباره هیچ نیازی به رای گیری کنگره نباشد.
نماینده جمهوری‌خواه پس از شکست در رای‌گیری درون‌حزبی جمهوری‌خواهان تأکید کرد تمام تلاشش را به کار می‌گیرد که رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر وارد کاخ سفید نشود.
«مریک گارلند» دادستان کل ایالات‌متحده در بیانیه‌ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه "مار ئه لاگو" ترامپ را در "پالم بیچ" فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می‌شود این رئیس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.
هماهنگ کننده امنیت ملی در ارتباطات راهبردی آمریکا می گوید این کشور شواهد دی ان ای برای اثبات مرگ سرکرده گروه القاعده ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ