محمدجواد پهلوان، فعال رسانه‌ای نوشت: باید از ایشان و سایر اعضای کابینه و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه یاد بگیریم که قیمت دلار، فیلتر و تحریم روی زندگی‌مان اثر نگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزین گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان طی سال‌های پایانی دهه ۹۰ بصورت وون به بانک‌های کره جنوبی واریز شده بود و به آن هم، هیچ سودی تعلق نمی‌گرفت و نزدیک به یک میلیارد دلار آن با کاهش ارزش برابری مواجه شد.
فرزین معامله‌گری در لیگ بیست و سوم با پیراهن صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت:: بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ارز در کشور‌های مختلف داریم که بعضا مشخص نیست چرا پول ما در آن کشور‌ها مانده، بنابراین باید دست به اقدامات سیاسی و دیپلماتیک برای آزادسازی آن بزنیم.
فرزین در همایش تثبیت اقتصادی با اشاره به اینکه تثبیت با مداخله انجام می شود گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار منابع ارزی داریم.
عبدالناصر همتی با انتشار تصویری از خبر حمله مخالفان دولت روحانی به همتی، به خاطر تلاش برای وام گرفن از صندوق بین المللی پول نوشت: برای آقای فرزین در ملاقات با مقامات صندوق بین المللی پول آرزوی توفیق دارم. امیدوارم بتوانند با دفاع از حق ایران، تسهیلات صندوق را برای گشایش ارزی بگیرند.
پخش عکس «فردین» در صدا و سیما مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی می‌گوید: فردین قهرمان دوم دنیا و آدم بسیار خوبی بوده و ضد انقلاب و منافق هم نبوده.
فردین رابط امیدوار است استقلال با وجود باخت در دربی باز هم قهرمان شود.
هافبک نفت می‌گوید اگر در ادامه بازیها به میدان نرود هم یک مشوق برای تیمش خواهد بود و این روحیه در همه تیم وجود دارد
شوزو ساساهارا کشتی‌گیر آزاد ژاپنی که هم دوره غلامرضا تختی و محمدعلی فردین بود درگذشت.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
سرانجام صبح امروز وعده راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از سوی رئیس کل بانک مرکزی محقق شد؛ بازاری که قرار است به عنوان مرجع ارز و طلای کشور توسعه یابد و نیاز‌های واقعی ارز و طلا را پاسخ دهد.
سرانجام صبح امروز وعده راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از سوی رئیس کل بانک مرکزی محقق شد. بازاری که قرار است به عنوان مرجع ارز و طلای کشور توسعه یابد و نیازهای واقعی ارز و طلا را پاسخ دهد.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: عرضه ربع سکه را ادامه خواهیم داد؛ اگر لازم باشد تمام سکه هم عرضه خواهیم کرد.
رییس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: آقای رییس جمهور، آقای معاون اول، آقای رییس بانک مرکزی، آیا در جریان حجم ریپو (تامین مالی بانک‌ها با قبول اوراق نزد آنها) و بویژه اضافه برداشت سنگین بانک‌ها از بانک مرکزی هستید؟
باید منتظر ماند و دید که آیا پیمان قربانی، محمدرضا فرزین را هم از بانک مرکزی بدرقه می‌کند و یا پیش از آن فرزین تصمیم می‌گیرد که او را از ساختمان شیشه‌ای میرداماد بدرقه کند؟
محمدرضا فرزین در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: ما در سیاست‌های خودمان قطعاً با انضباط پولی در بانک‌ها تلاش می‌کنیم که تورم را کاهش دهیم، ولی در سیاست‌های مالی و سیاست‌های که در لایحه بودجه گنجانده می‌شود، اعم از سیاست‌هایی در زمینه درآمد و هزینه‌ها هم باید به ما کمک کند تا ما بتوانیم تورم سال آینده را کاهش دهیم.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
محمدرضا فرزین به سیاست تثبیت ۲۸۵۰۰ اشاره کرد و گفت: هم اکنون در نیما ارز با میانگین ۲۹ هزار تومان معامله میشود؛ از فردا با ۲۸۵۰۰ عرضه انجام میشود؛ روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار در نیما عرضه شده است. وی افزود: نرخ ارز نیمایی تا یک‌سال ۲۸۵۰۰ تومان خواهد بود.
فرزین گروسیان، دروازه‌بان تیم صنعت نفت، از عملکرد بیژن حیدری، داور دیدار با استقلال، انتقاد کرد.
امیررضا معصومی در دو دیدار مرحله گروهی 22 امتیاز از رقبا گرفت و حتی یک امتیاز هم به حریفانش نداد.
محمدرضا فرزین به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در جریان برگزاری هم اندیشی با کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی تاکید کرد.
امیررضا معصومی می تواند در اولین تجربه خود در مسابقات جهانی امیدها خودش را به عنوان یک مدعی در بزرگسالان هم مطرح کند.
امیررضا معصومی می تواند در اولین تجربه خود در مسابقات جهانی امیدها خودش را به عنوان یک مدعی در بزرگسالان هم مطرح کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ