دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق از انجام بیش از پنج هزار عملیات از سوی نیروهای این جنبش علیه اشغالگران آمریکایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: ما در مسیر پایان نظام جهانی مبتنی بر دولت شرور آمریکا حرکت می‌کنیم.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تأکید کرد که رژیم غاصب صهیونیستی در سایه سکوت جامعه جهانی به جنایت علیه ملت فلسطین ادامه می دهد.
رئیس جریان حکمت ملی و دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق ضمن دیدار در بغداد بر حمایت از دولت «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر این کشور تأکید کردند.
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار توییتی به حمله تروریستی در کرکوک واکنش نشان داد.
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق در عراق، به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز واکنش نشان داد.
«هیثم الخزعلی» با تأکید بر اینکه نظامیان آمریکایی باید از عراق اخراج شوند، گفت: سکوت دولت بغداد، نظامیان آمریکایی را برای انجام تخلفات بیشتر و تهدید امنیت اجتماعی عراق جسور کرده است.
مقتدی خواهان حفظ نهاد مرجعیت در میان عراقی‌ها است؛ لذا پذیرفتن رهبر ایران به عنوان مرجع تقلید از سوی عصائب اهل الحق به کانونی برای اوج گرفتن تنش مقتدی با قیس الخزعلی تبدیل شده است
قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از تعطیلی تمامی دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی خبر داد.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تأکید کرد که تنش آفرینی و بحران سازی فقط به نفع دشمن مشترکی است که در کمین همه عراقی ها نشسته است.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق د رواکنش به درخواست جریان صدر از رئیس ائتلاف فتح تأکید کرد که «هادی العامری» شیخ المجاهدین و ادامه دهنده راه فرماندهان شهید باقی خواهد ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ