در روزهای اخیر با اعلام رئیس کل بانک مرکزی، فروش ارز به نرخ توافقی در صرافی ها، پایان یافت و متقاضیان خرید ارز می بایست از تمامی صرافی‌ها بدون انجام ثبت‌نام، ارز خود را دریافت کنید. فرزین تاکید کرده است: خرید ارز به نرخ تابلو و بدون صف خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: طی پنج روز گذشته در خراسان رضوی ۲۷۰ اداره و شعبه بانک در استان به‌دلیل ‌رعایت‌نکردن مصرف بهینه برق مشمول قطعی برق شدند.
بانک تجارت در ادیبهشت ماه امسال با پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج و ۶۵۸ فقره تسهیلات فرزندآوری نقش مهمی در حمایت از جوانان ایرانی ایفا کرد.
بانک تجارت در ادیبهشت ماه امسال با پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج و 658 فقره تسهیلات فرزندآوری نقش مهمی در حمایت از جوانان ایرانی ایفا کرد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام پنج باند مواد مخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: از این باندها یک تُن و ۲۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام پنج باند مواد مخدر در غرب این استان خبر داد و گفت:از این باندها یک تُن و ۲۴۵کیلوگرم تریاک کشف شد.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
پلیس تایید کرد که در این تیراندازی پنج نفر کشته شده اند و حداقل شش نفر از جمله یک افسر با "جراحات مختلف" به بیمارستان دانشگاه لوئیزویل منتقل شده اند.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری باند پنج نفره غیر بومی سارقان اموال مسافران نوروزی با کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
بانک مرکزی امروز پنج شنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۸ ارز افزایش و نرخ ۳۱ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
با ابلاغ وزارت صمت و تعیین بانک کارآفرین بعنوان بانک منتخب برای متقاضیان خرید خودرهای وارداتی، تا روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک کارآفرین ضمن افتتاح حساب وکالتی در لیست متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گیرند.
بانک مرکزی امروز پنج شنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز افزایش و نرخ ۲۱ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
بانک مرکزی امروز پنج شنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز افزایش و نرخ ۱۷ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
در شرایطی که چند روزی است بانک مرکزی با هدف نرخ سازی در بازار ارز، مجوز عرضه ارز تا سقف ۵ هزار یورو در صرافی‌های مجاز و شعب ارزی پنج بانک را صادر کرده است، امروز شورای پول و اعتبار مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح کرد.
دامغان - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی در دامغان خبر داد و گفت: این نیروگاه به صورت خانگی و با تسهیلات بانکی احداث و افتتاح شده است.
​مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران از افزایش سقف مبادلات مالی توسط «چکنو» تا پنج میلیارد ریال (٥٠٠ میلیون تومان) در آینده نزدیک خبر داد.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، ورود و صدور پول رایج کشور توسط هر مسافر اعم از اتباع ایرانی و خارجی، از حداکثر ۵۰۰ هزار تومان به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، ورود و صدور پول رایج کشور توسط هر مسافر اعم از اتباع ایرانی و خارجی، از حداکثر ۵۰۰ هزار تومان به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
براساس بخشنامه بانک مرکزی، ورود و صدور پول رایج کشور توسط هر مسافر اعم از اتباع ایرانی و خارجی از حداکثر ۵۰۰ هزار تومان به پنج میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن در دامغان خبر داد و گفت: در این راستا پنج نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال مسرقه کشف و ضبط شد.
درحالی‌که تورم مسکن در کل شهر تهران در ماهی که گذشت ۸/ ۶ درصد بوده است، بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در پنج منطقه واقع در نیمه شمالی شهر شامل مناطق یک تا پنج در معاملات آبان امسال ۸ درصد بوده است. همچنین در مناطق واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹ تا ۲۰ میانگین قیمت در معاملات صورت‌گرفته طی آبان ماه ۵/ ۶ درصد بوده که به تغییرات میانگین شهر نزدیک‌تر است.
براساس اعلام بانک مرکزی حجم نقدینگی در پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به رقم پنج هزار و ۴۰۱ هزار میلیارد تومان رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۷.۸ درصد رشد داشت.
گزارش عملکرد واگذاری اموال مازاد پنج بانک دولتی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و شش‌ماهه ابتدای سال جاری، طی جلسات جداگانه‌ای به وزیر اقتصاد ارائه شد.
گزارش عملکرد واگذاری اموال مازاد پنج بانک دولتی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و شش‌ماهه ابتدای سال جاری، طی جلسات جداگانه‌ای به وزیر اقتصاد ارائه شد.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت در پایان مردادماه سال جاری از 8.308.442 میلیارد ریال عبور کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ