با اعلام مدیرعامل نساجی، این باشگاه دیدارهای خانگی خود در آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
اهواز- معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به مشاهده لکه‌های آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، احتمال سرایت آتش به بخش ایرانی آن وجود دارد.
مسئولان سپاهان در صورتی که نتوانند قرارداد سنگین آل کثیر را ثبت کنند سراغ هافبک استقلال خواهند رفت.
بازی‌های المپیک زمستانی سال‌های 2030، 2034 و 2038 شاید در سوئیس برگزار شود.
مادر به تصور اینکه نادیا به دوشنبه بازار رفته، کمی صبر کرد. خانه آن‌ها در محله میمنت‌آباد شهرک قلعه‌میر بود و دوشنبه‌ها دستفروش‌ها در نزدیکی خانه آن‌ها بساط می‌کردند و با این احتمال که دخترک به تماشای بازار رفته است، چندان پیگیر ماجرا نشدند. ساعت ۶ بعد از ظهر بود که پدر نادیا از محل کار به خانه برگشت و مادر که نگران و بی‌تاب دخترش بود، بلافاصله ماجرای ناپدید شدن او را خبر داد و پدر بی‌معطلی به جست‌وجو برای یافتن نادیا پرداخت.
رافائل نادال برای تماشای آخرین مسابقه احتمالی هموطنش در مایورکا حاضر شده است.
قیمت بلیت‌های اولین بازی احتمالی لیونل مسی در آمریکا با ارقام نجومی به فروش می‌رسد.
احتمال دارد شورای تامین استان تهران مجوز حضور ۳۰ تا ۳۵ هزار هوادار را برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال و پرسپولیس صادر کند.
مدافع فرانسوی استقلال به احتمال فراوان با حضور در ورزشگاه آزادی بازی نیمه نهایی جام حذفی را از نزدیک تماشا خواهد کرد
مانوئل فرناندز احتمالا تا ساعاتی دیگر آخرین بازی خود را در فوتبال ایران انجام خواهد داد و ایران را شاید برای همیشه ترک می‌کند.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
وقتی موقع غذا خوردن، حواس‌تان به چیزی دیگر، مانند تماشای تلویزیون، معطوف شود، احتمال اینکه پرخوری کنید، وجود دارد.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، برای تماشای بازی ال‌کلاسیکو به کاتالونیا سفر نخواهد کرد.
بدون اخراج لئاندرو پریرا، احتمالا شیخ دیاباته و سروش رفیعی دو تعویض پرسپولیس در نیمه دوم می‌شدند.
سرلین دیویس، رئیس پلیس ممفیس و وکلای خانواده نیکولز که قبل از انتشار این ویدئو را تماشا کردند، پیشاپیش هشدار دادند که این تصاویر وحشیانه احتمالا باعث خشم می‌شود؛ درحالی‌که از مردم می‌خواست آرامش خود را حفظ کنند.
با شروع مسابقات گرنداسلم تنیس زنان استرالیا، طرفداران تنیس منتظر تماشای بازیکنان مورد علاقه خود هستند.
علاقمندان به تماشای مسابقات فوتبال با گزارش عادل فردوسی پور منتظر سورپرایز احتمالی ای‌اف‌سی هستند تا شاید بار دیگر خاطره ۲۹ آذر ماه سال ۹۹ را تکرار شود.
اندریک تمام تمرکزش روی پالمیراس است و برایش مهم نیست که نمایندگان رئال برای تماشای بازی هایش و مذاکره احتمالی برای خرید او در برزیل حضور دارند.
شاگردان ساپینتو به درخواست این مربی احتمالا در خارج از کشور اردو خواهند زد.
چهل و یکمن گل سردار آزمون برای تیم ملی فوتبال ایران یکی گلی بود که احتمالا هیچ گاه از یاد این بازیکن و علاقمندان به فوتبال نمی‌رود.
مسابقات فوتبال جام جهانی احتمالا با قیمتی بیشتر از فیلم‌های در حال اکران فروخته خواهد شد.
«تکه‌های یک زن» آن فیلمی است که فردی برای داشتن یک تجربه‌ احساسی خاص تماشا می‌کند. بخش‌هایی از آن امیدوارکننده است، بخش‌های دیگر نابودکننده. فیلم تلاش ندارد داستان را الکی تغییر بدهد، بلکه می‌خواهد آن را طوری به ما ارائه کند که باعث بشود بیننده ارتباط عمیقی با شخصیت‌ها برقرار کند؛ داستانی که بسیار رایج‌تر از چیزی است که احتمالا خیلی‌ها باور داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ