مشهد ـ مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از آمادگی کامل سرپناه‌های شبانه بهزیستی استان جهت ارائه خدمت به معتادین کارتن خواب و متجاهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دعوای بسازبفروش‌ها و شهرداری دیری نخواهد پایید. دیر یا زود بر سرِ سفره‌ی مسکن دوباره روی هم را می‌بوسند و تکّه‌تکّه‌های شهر را به یکدیگر تعارف می‌کنند. نتیجه‌ی این همدستی اما برای طبقات بی‌زمین چیزی جز دودشدن و به‌هوا رفتن سرپناه‌شان نیست. سرپناهی که شرط ابتدایی و حیاتیِ برپا کردن شأن انسانی و قوام‌بخشیدن کرامت‌بشری است.
اهالی می‌گویند که نیمی از زمین‌های قلعه به نام فردی به نام «عزت‌الله خان» است و نیمی از زمین‌ها هم به اداره اوقاف تعلق دارد. به همین دلیل اجازه ساخت‌وساز در این محدوده وجود ندارد و این موضوع، کار را برای اهالی سخت‌تر کرده است. امروزه توسعه بی‌رویه محله بدون توجه به نیاز‌ها و سرانه‌های شهری به یکی از دغدغه‌های اهالی قلعه دولت‌آباد تبدیل شده است. اهالی براین باورند که در توسعه محله‌شان به سرانه‌های آموزشی و تفریحی توجه نمی‌شود.
ناصر امانی درباره باغ ایتالیا گفت: این باغ مالک شخصی دارد و مربوط به شهرداری نیست و کاربری آن نیز باغ است و هر اقدامی صورت می‌گیرد، باید در چارچوب مقررات کاربری باغ باشد. تأکید داریم که ساخت‌وسازی در این باغ صورت نگیرد و شهرداری آن را تملک کند و برای سرانه‌های خدمات شهری در نظر بگیرد.
شهردار تهران با بیان اینکه باید ۱۲ هزار بافت ناپایدار را به یک بافت سکنی پذیر با تأمین سرانه‌های هفت گانه تبدیل کنیم، گفت: ۴۴ محله وجود دارند که در مخاطره فروریزش در شیب قرار گرفته‌اند.
شهردار منطقه ۹ تهران به کمبود فضاهای عمومی غرب تهران اشاره و وضعیت پروژه یادگار امام (ره) را تشریح کرد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش سرانه‌های آموزشی و نوسازی مدارس با همکاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر چند صد مدرسه در شهر تهران وجود دارد که متأسفانه ناایمن است.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از احداث سه بوستان به‌منظور افزایش سرانه‌های سبز و تفریحی برای شهروندان خبرداد.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری از در دستور کار قرار گرفتن توسعه سرانه‌های خدماتی در حوزه میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:سرانه ورزشی تهران پایین‌تر از متوسط کشور است و توزیع سرانه‌های ورزشی در مناطق ۲۲ گانه نیز اختلاف معناداری دارد.
شهردار منطقه ۲ گفت: به منظور افزایش سرانه‌های خدماتی محلات دومین پمپ بنزین بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر شمال به جنوب با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نوک پیکان مقابله قاطع و عبرت آموز قوه قضائیه با سرپنجه‌های دشمن در داخل و آن دسته از افرادی است که با دستور بیگانه و سرویس‌های جاسوسی آن‌ها وارد صحنه شده و عرصه را برای امنیت مردم مورد مخاطره قرار داده‌اند.
شهردار تهران گفت: در محدوده جنگ افزارسازی ۱۱ هکتار در قالب پارک با رویکرد تأمین سرانه‌های هفت گانه در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و همچنین توجه به سرانه‌های خدماتی در تکمیل پروژه باغ راه حضرت فاطمه(س) مدنظر قرار گیرد.
دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران از فصل جدید جلسات کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران به منظور ارتقاء سرانه‌های خدماتی در بافت‌های فرسوده پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ