علی ای‌حال فراموش نکنیم «لالین» همان همسایه دیوار به دیوار «پیروز» که کمتر نام او تاکنون شنیده شده فرزند نادر و در خطر انقراض حیات وحش همین وطن است و ما نیز امیدواریم رفتن آن توله یوز نگاه‌های تبعیض‌آمیز رسیده به حیوانات را نیز کمرنگ کند همچون همگرایی‌ای که برای محیط زیست و حیات وحش به وجود آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای خارجه چین و فرانسه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره موضوعات بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله بحران در قره‌باغ پرداختند.
وزیر دفاع ونزوئلا در نشست امنتیی در مسکو تأکید کرد که واشنگتن بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت در آمریکای لاتین است.
سالاد مکزیکی علاقه‌مندان به غذا‌های بین المللی را به خود جذب می‌کند. وقتی بعد از یک روز شلوغ و خسته کننده به خانه می‌آیید، این انتخاب برای یک شام عجله‌ای عالیست!
تصمیم ایلان ماسک برای تغییر لوگوی توئیتر از پرنده به X ممکن است به یک چالش حقوقی تبدیل شود زیرا شرکت های فناوری از جمله متا و مایکروسافت حقوق معنوی مالکیت همین حرف الفبای لاتین را دارند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که غرب نتوانسته روابط میان مسکو و کشورهای آمریکای لاتین را تضعیف کند.
سفرا، وابستگان نظامی و نمایندگان سازمانهای بین المللی مقیم جمهوری آذربایجان با سفر به شهرستان‌های زنگیلان و لاچین در جریان آخرین تحولات سیاسی، اقتصادی و بازسازی مناطق آزاد شده قرار گرفتند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط میان ایران و آمریکای لاتین بر اساس آرمان‌های مشترک روز به روز افزایش پیدا کرده است، گفت: تقویت روابط میان کشورهای مستقل یکی از راه های خنثی کردن تحریم هاست.
رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر ۳۵ سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف امضا شد، گفت: مردم عزیزمان بدانند هر مسافرت ما به کشورهای خارجی در جهت منافع ملی است.
سرویس مرزی جمهوری آذربایجان مدعی شد یکی از مرزبانانش بر اثر تیراندازی طرف ارمنستانی زخمی شد.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
کارشناس ارشد حوزه آمریکای لاتین گفت: چشم‌انداز تبادلات ۲۰ میلیارد دلاری ایران و ونزوئلا به راحتی قابل تحقق است، بخشی از آن به دست آمده و بخش دیگری نیز در آینده دو الی سه ساله محقق خواهد شد.
حجت الاسلام سعیدی، اشاره‌ای به حضور پررنگ ایران اسلامی در حل بحران‌ها و مشکلات کشور‌های مسلمان داشت و توضیح داد: برخی‌ها از فلسفه حضور ما در سوریه و یمن و آمریکای لاتین و دیگر نقاط بی اطلاع بوده و بر این حضور خرده می‌گیرند، در حالیکه برای گسترش اسلام و جهانی شدن این دین آسمانی نیاز به حضور مسلمانان در سراسر دنیا است.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد بازگشایی گذرگاه لاچین تاثیر مثبتی بر مذاکرات صلح میان ایروان و باکو دارد.
برنامه فوتبال برتر به ابعاد جدیدی از رفتار و کلماتی پرداخت که ساپینتو خطاب به تیم داوری دربی به زبان آورده است.
رهبران ارمنستان و روسیه تلفنی درباره کریدور لاچین در قره باغ کوهستانی گفتگو کردند.
دیپلمات ارشد آذربایجان گزارش‌ها درباره مسدود کردن کریدور لاچین را تکذیب کرد.
رئیس جمهور ونزوئلا پیشنهاد ایجاد یک بلوک بین‌المللی با حضور کشورهای آمریکای لاتین و حوزه کارائیب که با روسیه و چین رابطه تنگاتنگ دارند را مطرح کرد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد با نفوذ فناوری به حوزه امنیت غذایی و توسعه مرغ لاین می‌توانیم وابستگی کشور به بازارهای جهانی را در حوزه تامین امنیت غذایی کاهش دهیم.
رؤسای جمهور فرانسه و جمهوری آذربایجان درباره موضوع گذرگاه لاچین به صورت تلفنی رایزنی کردند.
دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یازدهمین تقابل نمایندگانی از قاره اروپا و آمریکای لاتین است که آمار نشان می‌دهد آمریکایی ها برتر بوده اند.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز با صدور بیانیه ای خواستار بازگشایی راه ارتباطی قره باغ به ارمنستان از سوی جمهوری آذربایجان شد.
بر اساس اعلام دفتر ریاست جمهوری روسیه، پاشینیان و پوتین درباره آخرین وضعیت کریدور «لاچین» و ماموریت نیروهای حافظ صلح روسیه بحث و تبادل نظر کردند.
رییس گروه پستانداران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این توله خرس زمانی که از قاچاقچیان کشف شد دو ماهه بود و الان نزدیک به ۶ ماه دارد، حالش خوب و در شرایط مناسبی به سر می‌برد، اما مساله این است که پردیسان نمی‌تواند جای مناسبی برای ادامه زندگی این حیوان باشد بنابراین در حال بررسی مکان‌های دیگر در استان‌هایی که شرایط پذیرش این توله را دارند هستیم، در نظر داریم مکانی باشد که نقش آموزشی هم برای حیوان داشته باشد، چون امکان رها سازی آن در طبیعت وجود ندارد، بنابراین شاید جایی مانند باغ وحش آنهم در شرایط خوب مکان مناسبی باشد، چون گونه ارزشمندی است و می‌توانیم به عنوان ذخیره ژنتیک از آن بهره ببریم.
اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: لالین، توله خرس سیاه بلوچی پس از سه ماه تیمار در مرکز بازپروری کلاه قاضی اصفهان به پارک پردیسان تهران منتقل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ