معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم ملی والیبال ژاپن یکی از مهم‌ترین دلالیل تحول بزرگ این تیم در سال‌های اخیر بوده است.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
بر خلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست، زیرا هر رفراندوم شش ماه همه کشور را درگیر می‌کند؛ ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
درست است که این روز‌ها اسم پریسا جهانفکریان دوباره در رسانه‌های داخلی مطرح شده، ولی پیش از این چهره‌های سرشناسی از ایران در قالب تیم پناهندگان حتی فرصت حضور در بازی‌های المپیک را هم به دست آورده که از لحاظ اسم و رسم شرایط کاملا متفاوتی داشته‌اند. در همین المپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری‌اش دستخوش تغییر و تحول شد، ایران در عین ناباوری پنج ورزشکار در تیم پناهندگان در رشته‌های مختلف داشت که کیمیا علیزاده سرشناس‌ترین آن‌ها بود
رخداد‌های پاییز ۱۴۰۱ پاره‌ای از مسوولان را تکان داد و حرف‌هایی مبنی بر اصلاح روش‌های حاکمیت هم مطرح کردند، اما چندان دوام نیافت، حرف‌ها به محاق فراموشی رفت و دوباره جو گذشته بازگشت. هرچند که حتی اگر برخی شیوه‌های حکمرانی نظیر بررسی صلاحیت نامزد‌های نمایندگی مجلس دچار تحول شود، ذهن محاسبه‌گر جامعه که شرکت در انتخابات را در فرمول فایده - هزینه می‌بیند رغبتی به صندوق رای نشان نمی‌دهد.
پژوهشگر مسائل چین درباره میانجی‌گری چین میان ایران و عربستان گفت: «این اقدام، در نوع خود تحولی بدیع در سیاست خارجی این کشور به شمار می‌رود. ایران به طور سنتی، چین را شریک مهم خود قلمداد می‌کند و عربستان نیز طی سالیان اخیر، روابط خود با دومین قدرت اقتصادی بزرگ جهان را گسترش داده است. در این میان، دامنه منافع چین در منطقه نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. تجلی بارز این موضوع، ابتکار کمربند و راه است که سبب شده چین انگیزه بیشتری برای گسترش تعاملات با کشور‌های منطقه داشته باشد.»
هشتمین شماره فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت، درباره «آینده مشاغل بیمه‌ای» منتشر شد.
«الهام علی اف» در جلسه اجلاس گروه تماس وابسته به جنبش غیرمتعهد‌ها درباره مبارزه با کووید ۱۹ که امروز پنج شنبه۹ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز شده، اظهار کرد: «نظم نوین جهانی در مرحله تحول است و تمام جهان اکنون شاهد خطرناک‌ترین تقابل شرق و غرق از زمان جنگ سرد است.»
در این اطلاعیه تاکید شده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، هیچ سند یا تجهیزات یا هر شی دیگری که متعلق به سفارت افغانستان در تهران بوده را تحویل نگرفته است.
کوین یامگا بعد از گلزنی دوباره از روی نقطه پنالتی نشان داد شانه‌های تنومندش تاب تحمل هر فشاری در طول بازی را دارد.
رادان حالا دوباره عرصه نیروی انتظامی کشور را تحویل گرفته، در حالی که دیگر خبری از ون‌های گشت ارشاد نیست و قرار است نظارت بر حجاب به شیوه‌های جدید صورت پذیرد. فرمانده، اما بدون شک باز هم تعارف ندارد.
ریکاردو ساپینتو در هفته سیزدهم لیگ برتر در ترکیب تیمش تغییرات زیادی را ایجاد کرده بود.
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل می‌گوید امیرعبداللهیان در اردن با بورل ملاقات کرده است اما اینکه به نتیجه رسیده یا نه مشخص نیست. قرائن و شواهد نشان نمی‌دهد که شاهد تحول خاصی باشیم. مذاکرات آژانس هم در تهران انجام شد ولی نتیجه آن به صورت عمومی اعلام نشد.
البته سال‌ها و ماه‌ها و هفته ها، تقسیم بندی‌های قراردادی ما انسان‌ها هستند و اصالت ندارند. ما عید نوروز را جشن می‌گیریم، چون فرصتی است برای تولد دوباره و و اصلاح و نوسازی خود و اصیل شدن و آنچه اصیل است، زندگی انسانی در تمام دوران زندگی است، حیاتی که در آن، صلح درون، صلح با مردم و صلح با جهان قانون اساسی انسان‌ها باشد.
قالیباف گفت: باید بدانیم کارآمدی ارزش کانونی حکمرانی است و تا زمانی که به آن یک پاسخ روشن ندهیم قادر نیستیم به مسئله حقوق اساسی مردم را پاسخ دهیم.
یامین‌پور درباره کنش‌های رسانه‌ای متفاوت در روز‌های اخیر می‌گوید: تمام کنش رسانه‌ای رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان نسبت به یکپارچگی ملی و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است و حالا این خط سیاسی در پدیده فوتبال و رویداد جام جهانی تعقیب می‌شود. اینجاست که می‌گوییم آنچه در این دو سه ماه رخ داده نه تنها یک انقلاب اجتماعی یا تحول درون‌زای فرهنگی نیست؛ بلکه یک پروژه سیاسی بر بستر و پلتفرم ارتباطاتی است. در واقع باید در دوران ما همواره فرهنگ و تحولات فرهنگی را در متن سیاست و سیاست بین‌الملل فهمید.
زیدآبادی نوشت: همانطور که بار‌ها گفته‌ام من به راه اصلاح به سبک و سیاق خودم وفادارم و آن را مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین شیوۀ تحول در ایران می‌دانم. مدافعِ سرسختِ حرکت‌های سیاسی ضد خشونتم آن هم به قدری ضدخشونت که گاندی و لوترکینگ و ماندلا را شرمسار سازد! اگر کسی این شیوه را نمی‌پسندد مشکل من نیست.
در تازه‌ترین تحول در عرصه دیپلماتیک نیز دولتمردان هر دو کشور مدعی رسیدن به صلح با دوام شده‌اند.
موضوع البسه تیم ملی دوباره به محل بحث تبدیل شده است. موردی که انتقادات زیادی به آن وارد شده اما برخی موارد دست فدراسیون را برای انجام تغییرات می‌بندد.
مغز ما در دوران نوجوانی به شدت تغییر می‌کند. نتایج پژوهش‌های تازه نشان می‌دهند که چگونه می‌توانیم از این تحول برای کمک به نوجوانان به منظور دستیابی به ظرفیت‌های بالقوه‌شان استفاده کنیم.
طی روزهای اخیر مواضع آنکارا درباره سوریه به گونه ای بوده است که ناظران امور از آن به مثابه چراغ سبز و تغییر لحن ترکیه در قبال دمشق نام می برند هر چند برخی با دیده تردید به این تحول می نگرند.
در حال حاضر بازار سهام گنجایش و ظرفیت اصلاحاتی از جمله تغییرات پیرامون شاخص کل را دارد، در این رابطه اگر قرار باشد که شاخص جدیدی به بازار اضافه شود، باید بیانگیر وضعیت کلیت بازار باشد، به طوریکه یک دید صحیح و کلی را به سهام‌داران، فعالان بازار، متولیان بازار و همچنین عموم مردم دهد، نه اینکه دوباره با شاخص جدید نیز ابهامات موجود در رابطه با کنترل شاخص و یا شاخص‌سازی همچنان وجود داشته باشد، یا اینکه تشدید شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ