کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد با کنایه تاکید‌ کرد که همواره پشت سر افراد موفق حرف زیاد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید مهدی طارمی استحقاق حضور در میلان یا اینتر را دارد.
مهدی تیکدری می‌گوید گل‌گهر در لیگ بیست و سوم اهداف بزرگی را دنبال خواهد کرد.
ستاره ایرانی پورتو می‌تواند در عربستان و الهلال رویای جالبی را برای هواداران این تیم ترسیم کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که اگر برنامه‌ریزی‌ها تا جام ملت‌ها خوب پیش برود، این تیم می‌تواند اتفاق خوبی را در این مسابقات رقم بزند.
دروازه‌بان باتجربه نساجی معتقد است خطایی روی مهدی قایدی رخ نداده که پنالتی بوده باشد.
جم نجفی ریاست گروه سرمایه‌گذاری ورزشی MSB را به عهده دارد. از جمله دارایی‌هایش می‌توان به بخشی از سهام تیم بسکتبال فینیکس سانز که در NBA حضور دارد و همچنین سرمایه‌گذاری در تیم فرمول یک مک‌لارن اشاره کرد. نجفی حالا قصد دارد با خرید تاتنهام هاتسپر سرمایه‌گذاری در حوزه فوتبال را تجربه کند.
وینگر با تجربه آلومینیوم اعتقاد دارد سید مهدی رحمتی در آینده می‌تواند سرمربی تیم ملی شود.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تیم نساجی منعی برای میزبانی در قائمشهر بدون تماشاگر ندارد.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
مهم‌ترین شانس تیم‌ملی ایران برای بازگشت به مسابقه مقابل ایالات‌متحده را سامان قدوس از دست داد: دقیقه ۶۴، قدوس می‌توانست به‌معنای واقعی کلمه تعویض طلایی لقب بگیرد. در این لحظه پاس به بیرون علی قلی‌زاده پس از عبور از مهدی طارمی، در حالی به‌سامان رسید که او بدون مراقبت رها شده بود. قدوس هم با یک ضربه فنی دروازه حریف را هدف گرفت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
یک رسانه انگلیسی تاکید کرد مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از گلزنی به انگلیس می‌تواند گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله باشگاه منچستریونایتد باشد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی این تیم پیش از حضور در جام جهانی انگیزه خاصی دارد و می‌تواند آمار گل و پاس گل خود را در پورتو به صد برساند.
چرا مهدی طارمی می‌تواند گزینه جذابی برای بازی در تیم آرسنال باشد؟
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن می‌گوید تیمش در صورت استفاده از ضدحملات فرصت گلهای بعدی را هم داشت.
روزنامه مارکا اسپانیا از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به عنوان جدیدترین تهدید این تیم پرتغالی نام برد که می‌تواند میهانی تیم اتلتیکو مادرید را به هم بریزد.
مهدی ترابی پس از پیروزی برابر هوادار پاسخ روشنی درباره احتمال دعوتش به تیم ملی نداد.
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به شرایط حساس تیم ملی، مدعی است که باید به تغییرات شکل گرفته احترام گذاشت و از مهدی تاج در راستای منافع ملی حمایت کرد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو تاکید کرد که مهدی طارمی باوجود مصدومیت می‌تواند برای بازی فردا مقابل ریوآوه در دسترس باشد.
مهدی تارتار می‌گوید ذوب آهن موقعیت های خوبی برای گلزنی برابر مس رفسنجان داشت اما مدافعان این تیم با از خودگذشتگی مانع این اتفاق شدند.
سازمان غذا و دارو مقصر مشکلات طرح دارویار است
تبریک تولد مهدی طارمی توسط سردار آزمون خبر خوبی برای تیم ملی در اوج بحران مخالفت و موافقت با اسکوچیچ است. این پیام می‌تواند پایان اختلافات احتمالی بین دو مهاجم و امید اصلی تیم ملی در جام جهانی قطر باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ