روزنامه مارکا اسپانیا از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به عنوان جدیدترین تهدید این تیم پرتغالی نام برد که می‌تواند میهانی تیم اتلتیکو مادرید را به هم بریزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
نه حقابه هیرمند را داده، نه ستیز علیه فقه جعفری و شیعیان و هزاره‌ها را متوقف کرده، نه در مرز‌های ما از اقدامات خلاف قانون دست برداشته، نه انتخابات برگزار کرده و نه دست از تبعیض و تضییع حقوق مردم برداشته است. حضرات بدانند طالبان امروز همانست که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی را به شهادت رسانده با این تفاوت که امروز چهره واقعی مزدور آمریکا بودنش از هر زمان دیگری آشکارتر شده است.
دولتمردان باید از حصاری که خود را در آن محصور کرده‌اند خارج شوند و به توصیه‌های افراد دلسوز توجه و عمل کنند. اینکه علیرغم وجود انواع فساد‌ها در بدنه دستگاه‌های مدیریتی هنوز مسئولان تمام مشکلات و موانع را به دشمنان نسبت می‌دهند، نشان دهنده محصور بودن آنان در دایره توهماتی است که هیچ ربطی به واقعیت‌های موجود در جامعه ندارند. شرط موفقیت حکمرانان در سالم‌سازی جامعه، خارج شدنشان از این حصار و همراه شدن با واقعیت‌های جامعه است.
دولتمردان باید از حصاری که خود را در آن محصور کرده‌اند خارج شوند و به توصیه‌های افراد دلسوز توجه و عمل کنند. اینکه علیرغم وجود انواع فساد‌ها در بدنه دستگاه‌های مدیریتی هنوز مسئولان تمام مشکلات و موانع را به دشمنان نسبت می‌دهند، نشان دهنده محصور بودن آنان در دایره توهماتی است که هیچ ربطی به واقعیت‌های موجود در جامعه ندارند. شرط موفقیت حکمرانان در سالم‌سازی جامعه، خارج شدنشان از این حصار و همراه شدن با واقعیت‌های جامعه است.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت به اینتر هشدار داد در آستانه فینال لیگ قهرمانان در مقابل یک استراتژی روانی پپ گواردیولا که او بارها از آن استفاده کرده هشیار باشد.
باور کنند حضرات که حال جامعه ناخوش است. از ناخوش احوال هم نمی‌توان امید کار‌های بزرگ داشت. معیشت مردم را تامین کنید، معادِ خودشان را تضمین خواهند کرد. بسیاری از این رفتار‌های ناروای اجتماعی و سویه‌های سیاه گریز از معارف و معرفت‌ها هم به همین شلوغی بازار گرانی برمی‌گردد. نانِ مردم را تأمین و تضمین کنید، بسیاری از نابسامانی‌های اخلاقی و رفتاری اصلاح می‌شوند. نان، با ایمان رابطه تنگاتنگ دارد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پیشنهاد می‌شود از اصرار بر بهره گیری از شیوه‌ها و روش‌هایی که موجب نفرت و افزایش ناراحتی در جامعه و فاصله افتادن بین بعضی از مردم با حاکمیت می‌شود، خودداری گردد.
به گواه بسیاری از کارشناسان و دلسوزان، اینک وقت آن فرارسیده که در مواجهه با این مسئله و رفع آن به نحوی که کمترین آسیب متوجه جامعه و ساختار‌های دینی و فرهنگی آن شود، طرحی نو دراندازیم و نیازمند بازنگری در بسیاری از نگاه‌ها و شیوه‌هایی هستیم که از آن‌ها تاکنون کم آسیب ندیده‌ایم.
نظر به اتفاقات مهم سال آینده از جمله برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعتبار و مشروعیت نظام در گرو اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف از جمله اصلاح رویکرد به روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها و اقداماتی در جهت تنش‌زدایی و رفع التهابات در داخل کشور و تمکین و احترام به خواست‌های مردم برای جلب مشارکت و ترمیم اعتماد عمومی است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: علیرغم آنکه رئیس جمهور شعار می‌دهد «ما مثل دولت قبل مسائل اقتصادی را به برجام گره نخواهیم زد»، واقعیت‌ها نشان داده که در عمل، بند ناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار نیز متصل است و باید هرچه سریعتر راه‌حلی برای آن پیدا شود.
بهانه حجاب بانوان همان طور که محمل نخست ایجاد آشوب ترکیبی اخیر بود، همچنان ظرفیت دارد تا در فصل گرما نیز به صورت دیگری بستر اغتشاش و سوءاستفاده از ظرفیت انسانی و مطالبات حقوقی بانوان را فراهم کند.
رویکرد، ولی فقیه در مدیریت فتنه‌ها، بحران‌ها و مدیریت حوادث و اغتشاشات، رویکردی حکیمانه است که خروجی آن تصمیمات حکیمانه و مبتنی بر آرمانگرایی و واقعیت نگری است. فلسفه مقابله با بحران‌ها و حوادث از نظر رهبری اجرای احکام قرآن، اقامه عدل، حفظ استقلال و تمامیت ارضی، وحدت و اعتماد به نفس ملی است.
روزنامه رسالت نوشت: در صورت عدم تأمین نقدینگی شرکت‌های داروسازی، کمبود دارو در ماه‌های بهمن و اسفند شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متولیان سیاست خارجی کشورمان باید به حساسیت نفوذ روزافزون رژیم صهیونیستی در کشور‌های اطراف ما توجه کافی داشته باشند. اکنون حلقه محاصره تقریباً کامل است. علاوه بر شرق و جنوب و غرب و شمال غرب، حتی در اقلیم کردستان عراق هم صهیونیست‌ها پایگاه دارند.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که هزاران اسرائیلی روز گذشته پیامک‌ هایی دریافت کرده اند که به آنها درباره سفر به کشورهای عربی هشدار داده است.
روزنامه دولت؛ هشدار به فتح‌الله‌زاده درباره مسائل مالی آجورلو!
روزنامه الاخبار لبنان فاش کرد که در پی افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه غزه به دنبال تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، حماس از طریق مصر هشدار شدیداللحنی به رژیم صهیونیستی داده است.
روزنامه خراسان نوشت: اگر می‌خواهیم مردم همچنان نجیبانه و قدرتمندانه پای کار انقلاب، کشور و نظام بمانند، همه مسئولان در قول و فعل باید قدر مردم را بدانند و از این ملت رشید و فداکار فاصله نگیرند،حرف مردم را بشنوند و به خواسته‌های منطقی شان پاسخ مناسب و به موقع بدهند، مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن پورتو نام برده است.
روزنامه واشنگتن پست گزارش داد رئیس جمهور آمریکا به همتای اوکراینی خود هشدار داده از «ناسپاس» بودن در برابر تسلیحاتی که به اوکراین فرستاده شده دست بردارد.
روزنامه جوان نوشت: وکلای خانواده مرحومه امینی باید توجه داشته باشند که اگر با اقدامات حاشیه‌سازی و خلاف‌گویی او خساراتی متوجه موکل خود کنند، مسئول خواهند بود.
مالک باشگاه اتحاد کلباء با حضور در تمرین این تیم، به تمجید از عملکرد کادرفنی و بازیکنان پرداخت.
حرف مردم و یا درد آن‌ها این نیست که کدام وزیر یا کدام مسئول فرزندی در خارج دارد پس باید برود. درد در جای دیگری است. نکته دیگر اینکه مردم از ریا و تظاهر و دوگانگی حرف و فعل مقامات به شدت متنفرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ