سمیه رحیمی در مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان، به دیدار رده‌بندی راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهمیه المپیک پدیده تیراندازی ایران در اولین حضور جهانی
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند، گفت: تمام شایعات مطرح شده در خصوص بنزین صحت ندارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نشده است.
در مورد سویه جدید کرونا طبق اعلام مراجع رسمی می‌دانیم که امکان انتقال آن نسبت به سویه‌های قبلی بسیار بیشتر است، ولی علائم مشابه با کرونا دارد هرچند که با علائم کرونای اولیه بسیار متفاوت است. البته، چون اکثر افراد واکسن تزریق کرده‌اند تا حدی نسبت به آن ایمنی دارند.
کره جنوبی در هفته گذشته بالای ۲۰ هزار مورد مثبت کرونا را اعلام کرد و در بقیه کشورهای دنیا هم فوتی و هم ابتلاء به کرونا وجود دارد.
سهمیه کالاهای اساسی مورد نیاز موکب ها در ایام اربعین به تفکیک سهمیه استان‌ها ابلاغ شد.
مهدی حسینی‌نسب از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده که یک سهمیه بزرگسالان به فهرست تیم ها اضافه کنند.
دبیر کل سازمان ملل با هشدار نسبت به این که سایه جنگ هسته‌ای دوباره بر روی جهان ظاهر شده است، خواستار حذف کامل سلاح‌های هسته‌ای شد.
حالا که سرخابی‌های سابق در ترکیب سپاهان را شناخته‌ایم، بد نیست نگاهی به نقطه مقابل این ماجرا هم بیندازیم!
مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی جهان با راهیابی سمیه رحیمی به دیدار رده‌بندی بخش ریکرو و حذف سه نماینده کامپوند ایران پیگیری شد.
کارنامه مستاجر جدید ساختمان سمیه این بارقه امید را به وجود می‌آورد که او بتواند دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه مدت و مقطعی.
به‌نظر می‌رسد که برنامه غذای کتوژنیک روشی مؤثر برای مبارزه با سرطان است. اما تحقیقات نشان می‌دهند که این نوع رژیم ممکن است اثرات جانبی کشنده برای افرادی که درحالِ حاضر با سرطان مبارزه می‌کنند، داشته باشد.
پس از پایان یافتن جلسه استیضاح و رفتن فاطمی امین از ساختمان سمیه تعدادی از نمایندگان آرای خودشان را در توئیتر منتشر کردند.
بابایی هم در استیضاح شهریور ماه و هم در این نوبت از مخالفان برکناری فاطمی امین از ساختمان خیابان سمیه بوده است.
برخی از فعالان اقتصادی بر این باورند که وزیر صمت فارغ از عملکردی که داشته، بهتر است در وزارتخانه بماند؛ در غیراین‌صورت فعالیت‌های اقتصادی به مدت چند ماه به منظور جابه‌جایی‌های جدید و تصمیم‌هایی که از سوی وزیر جدید گرفته می‌شود، قفل می‌شود.
«اریک» همسر این زن، پیش از این اعتراف کرده بود که در فوریه سال گذشته سمیه را به قتل رسانده و جسدش را در فرش ایرانی پیچیده، سپس او را با خودروی خود حمل کرده و به ته آب در استکهلم انداخته است.
یک خواننده مشهور عرب در مصاحبه جدید خود به افزایش محبوبیت جورجینا رودریگز بین جوانان کشورش واکنش نشان داد.
این نقاشی دیواری به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس روی ساختمان مجتمع قضایی شهید بهشتی در تهران تقاطع خیابان سپهبد قرنی و خیابان سمیه در ابعاد ۲۴۰ متر مربع در حال اجراست.
رحیم ابوالحسنی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: وقتی آقای رئیسی وزرا را معرفی کرد، متوجه شدم که نه سعید جلیلی و نه مجموعه اصول‌گرایان دولت در سایه وجود نداشتند و برنامه آنها چیزی جز یکسری شعار و گزاره‌های غیرقابل استناد نبود. دولت در سایه‌ای که این جریان می‌گوید اصولا دولت در سایه نیست.
مراسم نهمین سالگرد درگذشت مرحوم حبیب الله عسگراولادی، دبیر کل سابق حزب موتلفه اسلامی بعد از ظهر امروز شنبه ۱۴ آبان در حوزه هنری تهران واقع در خیابان سمیه برگزار شد. در این مراسم جمعی از مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخصیت‌های حزبی ازجمله اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و علی لاریجانی، محسن رفیقدوست، و برخی از مسئولان نیز حضور داشتند.
مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به نزدیکی مسابقات گرندپری و جهانی، بسحاق انصراف خود را از هدایت تیم ملی اعلام کرد.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.
گروه صنعتی ایران خودرو با تسریع در روند تامین قطعات، موفق به افزایش ۴۷ درصدی تولید خودروی کامل و بدون کسری قطعه و افزایش ۴۲ درصدی در صدور سند خودروها از ابتدای امسال تا ۲۲ اردیبهشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
سمیه محمودی می‌گوید: بانکی پور توهین بسیار بزرگی به بانوان سرزمین ما کرده است و از طرفی با این کار دست بیگانگان را برای حمله فرهنگی به کشور باز کرده است، از این منظور فکر می‌کنم پرونده صحبت‌های بانکی پور باید در جای دیگری رسیدگی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ