مدافعان تیم‌ملی کار بسیار دشواری را مقابل یکی از بهترین خطوط حمله دنیا پیش رو خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره سالهای دور پرسپولیس روز شنبه در محل تمرین پیکان حضور یافت و با رفقای سابق خود دیدار کرد.
اگرچه سالهای سال از قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا می‌گذرد اما دو اسطوره تیم ملی قابل چشم‌پوشی نیستند.
سازمان بازرسی مثل سالهای گذشته و با پایان فصل نقل و انتقالات به دلالی و مبارزه با فساد در فوتبال ورود کرده است. این در حالی است که نتیجه ای از ورود سالهای گذشته اعلام نشده است!
ستاره سالهای قبل باشگاه استقلال در جلسه پیشکسوتان صحبت های بسیار تندی! را علیه برخی مدیران سابق این تیم انجام داد.
دولتها طی سالهای قبل شیوه های مختلفی برای فروش خودرو داشتند اما هیچیک از این شیوه ها نه تنها نیاز واقعی مردم را پاسخ نداد بلکه منجر به زیاندهی خودروساز، افزایش تقاضای کاذب و جولان دلالان شد.
لژیونر سالهای گذشته فوتبال ایران فاصله چندانی تا توافق با باشگاه استقلال ندارد.
کیلیان امباپه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فرانسه و جبل‌الطارق با سوالهای متعدد درباره جنجال اخیر بین او و پاری سن ژرمن مواجه شد و از تکرار سوالها توسط خبرنگاران عصبانی شد.
در سالهای اخیر همواره بحث رقابت ناسالم و قهرمانی پاک در لیگ برتر مطرح بوده است.
ماسیمیلیانو آلگری حرف‌های جیانیس آنتتوکنمپو درباره شکست را تکرار کرد و گفت، وقتی یوونتوس می‌بازد، خبرنگارها زیاد از تخیلاتشان استفاده می‌کنند.
دانشجویان مهندسی دانشگاه استنفورد یک عینک هوشمند ابداع کرده اند که به فرد کمک می کند با کمک واقعیت افزوده و هوش مصنوعی پاسخ سوال های مخاطبش را بدهد.
ستاره سالهای دور استقلال ومربی این روزهای فولاد یکی از گزینه های همیشگی مطبوعات برای جذب مخاطب با تیترهای جنجالی بود، اتفاقی که در دوران مربیگری او هم به دفعات دیده شده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: زمینه‌ای را فراهم آورید تا محکومان و زندانیان و خانواده‌های آنها بتوانند سؤالات خود را در باب عفوهای اخیر مطرح کنند و چنانچه خود یا عضو زندانی خانواده خود را مشمول این عفو می‌دانند اما به پرونده آنها رسیدگی نشده، موضوع را جهت پیگیری منتقل کنند.
ستاره سالهای دور استقلال امروز دوباره در ورزشگاه راه آهن دیده شد، ورزشگاهی که در دوران جوانی پل رسیدن او به استقلال بود.
رئیس اتاق ایران با بیان اینکه سیاست های ارزی در ایران موضوع سیاسی شده است، گفت: آثار جهش های بازار ارز در معیشت خانوارها و هزینه تولید مشاهده خواهد شد.
برای نمونه، مالیات ابلاغ شده برای یک مؤدی مالیاتی یک میلیارد تومان است و پس از اعتراض صورت گرفته از ناحیه او، این رقم به ۵۰ میلیون تومان تقلیل می‌یابد؛ دلیل تحقق این فقره، از دو حالت خارج نیست؛ یا آن مالیات ابلاغی یک میلیارد تومانی، اشتباه بوده است که حتما باید منشا اشکال مشخص و رفع شود یا اینکه خدای‌ناکرده فسادی به وقوع پیوسته که مالیات ابلاغی یک میلیاردی به ۵۰ میلیون تقلیل یافته است
مهدی طارمی در یک گفت‌وگوی دیگر تلویزیونی با سوال‌هایی سیاسی درباره وضعیت ایران مواجه شد و گفت که سیاسی نیست.
امسال شاهد سیل های ویرانگر در پاکستان، آتش سوزی های گسترده جنگلی در آمریکا، خشکسالی در اروپا و شاخ آفریقا و دیگر بلایای طبیعی بودیم، موضوعی که به حاد شدن بحران کنونی غذا منجر خواهد شد.
دوشان ولاهوویچ در پایان پیروزی 1-0 یوونتوس بر تورینو از سوالات خبرنگاران علیه سرمربی تیمش عصبانی شد و آنها را به پرسیدن سوال‌های عوامانه متهم کرد.
حتی پس از اخراج جراردو سیوانه، علامت سوال های زیادی در بایر لورکوزن باقی مانده است و ژابی آلونسو نیز در معرض بحران خاصی قرار دارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید امیدوار است تیمش در فصل پیش روی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا نتایجی مشابه نتایج سالهای اخیر بدست بیاورد.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
مهاجم سالهای دور پرسپولیس می‌گوید این تیم به خرید دو مهاجم نیاز دارد.
در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ