با حکم رئیس فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون تکواندو منصوب و مشغول به کار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می‌کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
اصغر رحیمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو فعالیت می کرد، با حکم رئیس فدراسیون به سمت دبیرکل منصوب شد.
سرپرست فدراسیون چوگان از سوی وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.
سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان به تیم راپید بخارست رومانی پیوست.
به گفته مدیر فنی تیم های ملی تکواندو و با پیگیری انجام شده توسط ایران، محرومیت هادی برطرف شده و وی فروردین ماه به گرنداسلم خواهد رفت.
اصغر قهرمانی به عنوان مربی جدید دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال ایران انتخاب شد.
اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور می‌گوید: قبلاً می‌گفتیم مردم نان و پنیر یا ماست و خیار و گوجه فرنگی استفاده کنند، اما الان می‌بینیم که یک کیلو پیاز در حدود ۳۰ هزار تومان است. سوال من این است که یک کارمند و کارگر چطور از پسِ این هزینه‌ها بربیاید؟
رشت- «اصغر رسول زاده» به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال چوکای تالش در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور انتخاب شد.
رشت- «اصغر رسول زاده» به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور انتخاب شد.
اصغر شرفی، مربی اسبق تیم ملی گفت: متاسفانه در فوتبال ایران آن‌هایی که اهل فن هستند کاره‌ای نیستند اما آن‌هایی که هستند از فوتبال سررشته‌ای ندارند و دور و بر تیم ملی فعالیت می‌کنند تا صدایی از فوتبال درنیاید.
آیت الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج روز شنبه در بیمارستان مرکزی(ام آر آی) در شیراز دار فانی را وداع گفت.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
مدیر سابق روابط بین الملل فدراسیون فوتبال دار فانی را وداع گفت.
یکی از هیئت‌های قدیمی تهران «هیئت علی پیرزن» است که ١۵٠ سال قدمت دارد. این هیئت عزاداری در کوچه معروف به خشتی در محله امامزاده یحیی (ع) راه‌اندازی شده است. بانی این هیئت عزاداری مرحوم «حاج علی قنادها» برای راه‌اندازی و ماندگاری این هیئت حسینی زحمات بسیاری کشید.
رهبر معظم انقلاب در بیاناتی شهادت حضرت علی اصغر (ع) را روایت می کند که در این فیلم مشاهده می کنید.
کمپانی آمازون تاریخ پخش «یک قهرمان» را به شکلی برنامه ریزی کرده که بتواند کمپین های تبلیغاتی این فیلم را برای حضور در فصل جوایز سال 2022 اجرایی نماید و در واقع مدیران آمازون برآوردشان این است که فیلم تازه فرهادی در کن یا جوایز سینمایی نظیر اسکار و گلدن گلوب موفق خواهد بود.
با نظر مساعد آقای فرهادی، مقرر می‌شود ایشان که خود اهل شیراز بوده، نسبت به مصاحبه و تصویربرداری از این فرد اقدام‌ نماید. با اتمام دوره کلاسی، این هنرجو کار کلاسی خود را که با ایده و طرح و تحت نظارت و راهنمایی آقای فرهادی ساخته شده بود با عنوان مستند «دو سر برد، دو سر باخت» تدوین نهایی و در چند جشنواره فیلم کوتاه بدون اشاره و ذکر نام آقای اصغر فرهادی به نمایش درمی‌آوردند.
هیات ملی نقد آمریکا دقایقی پیش (۲ دسامبر) بهترین های سال ۲۰۲۱ میلادی را در حالی انتخاب کرد که جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم خارجی به فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی رسید.
جایزه‌ تأثیرگذاری خلاقانه‌ی ورایتی‌ در بخش کارگردانی پیش از این به رایان کوگلر، پتی جنکینز، راب مارشال، استیو مک‌کویین، جف نیکلاس، تاد فیلیپس و... اهدا شده است.
فیلم «قهرمان» تازه ترین ساخته اصغر فرهادی، جوایز گلدن گلوب را به فیلم «ماشینم را بران / Drive My Car» اثر ریوسوکی هاماگوچی واگذار کرد تا شانس او برای موفقیت در اسکار 2022 به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
در ابتدای فیلم می‌بینیم که رحیم به دیدار حسین در محل کارش که یک بنای تاریخی در کنار صخره‌ای بزرگ است، می‌رود. این بنا با داربست پوشانده شده (که چیزی شبیه به استعاره در این فیلم نبوغ‌آمیز است)؛ پوششی که مجموعه‌ای از نردبان‌ها و پله‌هایی‌‌ست که هم رازهای مرگ و زندگی را می‌پوشانند و هم به آن‌ها دسترسی می‌دهند.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ