معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۵ مدیر استان بوشهر با دستور رئیس جمهور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
در این پرونده، «معاون برق و انرژی وزارت نیرو»، «مدیرعامل وقت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران» و «معاون وقت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست»، هر کدام به سه سال انفصال از خدمات دولتی و همچنین «معاون وقت نظارت بر اجرای استاندارد‌های سازمان ملی استاندارد ایران» و «معاون وقت تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد» به جهت بازنشستگی در زمان اصدار دادنامه بدوی و توجه اتهام در مقام تصدی مسئولیت اجرایی، هر کدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درجه ۶ محکوم شدند.
مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی گفت: کودکانی که سنشان به بالای ۵ سال می‌رسد یا کودکانی که نیازمند پیگیری‌های درمانی هستند معمولاً متقاضیان کمتری برای پذیرش فرزندخواندگی دارند.
نهمین سرپرست یا مدیر جدید در باشگاه استقلال در حالی  معرفی شد که تمامی این افراد فقط در طول پنج سال به این باشگاه رفت و آمد داشته‌اند. پنج سال میانگین عمر مدیریتی در یک باشگاه متوسط محسوب می‌شود!
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از توقف خدمات رسانی در بخشی از خط ۵ مترو به دلیل قطع سیستم برق بالاسری، در محدود ایستگاه اتمسفر تا هشتگرد خبر داد و گفت: تلاش برای اتصال برق ادامه دارد.
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از برگزاری پنج دوره آموزشی ترویجی کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۶۱۰ نفر از کشاورزان و بهره برداران در این کلاس ها شرکت کردند.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: ۷۵ درصد از آب شرب تهران از ۵ سد اصلی تامین می شود.
شیراز- مدیر کل فرهنگی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: پنج اثر تاریخی و فرهنگی شیراز در فهرست آثار ملی ثبت شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
علی صالحی اظهار کرد: کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی کشور صادر شد که متهمان ردیف‌های اول و دوم پرونده؛ مدیر عامل وقت و مدیر هلدینگ تابعه بانکی هستند که به مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل نامشروع به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال متهم اند.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی کشور خبر داد.
مدیر دبیرخانه تولید بار اول معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: امروز ۳۰ اردیبهشت با حضور معاون علمی رییس جمهور، ۵ قرار داد تولید بار اول در نمایشگاه نفت و گاز منعقد می‌شود.
دادستان مینودشت گفت: ۵ نفر از مدیران جهاد کشاورزی، شهرستان مینودشت هم که از سال ۹۵ تاکنون در این سمت بودند برای توضیح درباره چرایی اعلام جرم نکردن تخلف‌های ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این منطقه به دادسرا احضار شده‌اند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با اشاره به توزیع روزانه ۱۸میلیون لیتربنزین در منطقه تهران از ابتدای سال،گفت:این مقدار مصرف معادل ۲۵درصد مصرف کل کشور ونیازمند مدیریت مصرف است.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز جمعه پنج سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث سه نفر جان خود را از دست دادند.
پردیس- مدیر جهاد کشاورزی پردیس گفت: طی دو مرحله تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده«خجیر» بالغ بر پنج هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی ۵ شهرستان در استان اصفهان به دلیل بارش برف فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نیز غیر حضوری برگزار می‌شود.
مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: اگر میزان مصرف به همین روال ادامه داشته باشد استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، گلستان و مازندران با چالش مواجه خواهند شد.
اهواز - مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ در شهرستان سوسنگرد و مصدومیت پنج نفر خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر به دلیل ریزش ساختمان دادگستری در منطقه امانیه اهواز خبر داد.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شده در خراسان رضوی که بازگشت به تحصیل داشته اند، توزیع شد.
مدیر ارتباطات شرکت مترو تهران از افزایش زمان سرویس‌دهی خط ۵ به منظور خدمات رسانی مناسب به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان، در روز جمعه ۲۸ ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۵ از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در این منطقه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ