پردیس- مدیر جهاد کشاورزی پردیس گفت: طی دو مرحله تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده«خجیر» بالغ بر پنج هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوید رجایی گفت: آزادسازی منابع تأثیر به سزایی در ارزش پولی ندارد و زمانی می‌تواند این ازادسازی معنا داشته باشد که معادل ریالی خرج نشده باشد ولی چشم انداز انتظارات را کاهش می‌دهد.
محمد غفوری گفت: آزادسازی منابع ارزی ایران در کوتاه مدت آثار خوبی بر روی اقتصاد دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران قطعاً برای ما گشایش‌های اقتصادی به دنبال خواهد داشت و این منابع به چرخه اقتصادی کشور وارد می‌شود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قطعاً آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران روی سفره و معیشت مردم تأثیر مثبت خود را نشان خواهد داد، اما عده‌ای این دستاوردها را کم‌اهمیت جلوه می‌دهند.
تحلیلگر ارشد روابط بین الملل و امور راهبردی گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران نشاندهنده عقب نشینی غربی‌هاست.
تبریز- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو از آزادسازی ۳ هکتار از اراضی زراعی و باغی و اعاده به وضع سابق در این شهرستان خبر داد.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از ۱۲ هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۲۱۶ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان طی ۹۰ روز اخیر خبر داد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۵ میلیون بسته معیشتی داده شد، ۴۰۰۰ آزادسازی زندانی و اهدای ۳۲۰۰۰ سری جهیزیه را داشته‌ایم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۵ میلیون بسته معیشتی داده شد، ۴۰۰۰ آزادسازی زندانی و اهدای ۳۲۰۰۰ سری جهیزیه را داشته‌ایم.
بر اساس اقدامات قانونی صورت گرفته توسط قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور، بیش از ۶۸ هزار هکتار از اراضی تصرف شده یا تغییر کاربری غیر مجاز داده شده، آزادسازی شد.
اصفهان- مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: نزدیک به سه هکتار از رودخانه زاینده‌رود در محدوده بالادست و پایین دست سد مخزنی زاینده‌رود در سال‌جاری آزاد سازی شد.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آزادسازی ۲۶۵ هکتار از اراضی دریاچه سد زاینده‌رود از سال ۱۳۹۴ تاکنون خبر داد.
دادستان تهران گفت: ۷۵ هکتار زمین در منطقه ۱۹ تهران رفع تصرف و آزادسازی کامل شد.
مشهد - رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از آزادسازی بیش از ۵۳۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در هفت ماه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اصفهان- مدیر دفتر مهندسی رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آغاز آزادسازی ۶۰ هکتار از اراضی دریاچه سد زاینده‌رود خبر داد.
شهردار منطقه ۱۸ از تخریب ۸ ویلای غیرمجاز و آزادسازی ۱۱ هکتار از اراضی زراعی و باغات در سطح حریم منطقه ۱۸ خبر داد.
بجنورد- وزیر جهاد کشاورزی توسعه ۵ برابری گلخانه‌های کشور را هدف دولت سیزدهم دانست و گفت: هدف اصلی کشت صیفی جات در گلخانه و آزادسازی زمین‌ها برای کشت گندم است.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یارانه دارو به هیچ عنوان حذف نمی‌شود، گفت: الان یارانه دارو از طریق شرکت‌های بیمه گذار در اختیار بیماران قرار می‌گیرد؛ به هیچ عنوان ارز دارو حدف نمی‌شود و نه قانونگذار و نه دولت چنین سیاستی را ندارند و نخواهند داشت.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ