مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: اگر میزان مصرف به همین روال ادامه داشته باشد استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، گلستان و مازندران با چالش مواجه خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت ۱۳ هزار هکتار معادل ۵ درصدی شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: ۹۶ درصد مزارع برنج گیلان به مرحله خوشه دهی رسیده است.
برای جنوب شرق خراسان رضوی، نیمه شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی و برای کرمان و شرق فارس هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.
سازمان هواشناسی روز جمعه با پیش بینی وزش باد و خیزش گردوخاک، برای ۵ استان هشدار نارنجی و زرد صادر کرده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج ماموریت ویژه توسط پلیس به انجام رسیده است، گفت: در جریان این ماموریت‌ها هشت نفر دستگیر شدند.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه (۱۱ تیر) در گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان بارش خفیف رخ می‌دهد. دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و۱۳ تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ داده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.
شیراز- مدیر کل فرهنگی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: پنج اثر تاریخی و فرهنگی شیراز در فهرست آثار ملی ثبت شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات گفت: ۵ استان کشور در ۲ روز گذشته درگیر سیل ‌و آبگرفتگی بودند و امدادگران هلال‌احمر به ۸۰۰ نفر حادثه‌دیده در این استان‌ها امدادرسانی کردند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر، در ۵ استان کشور به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
اگر دولت افغانستان پاسخ مثبت به اخطار رئیس‌جمهور ندهد و نظر ایران را تامین نکند، عکس‌العمل ایران چه خواهد بود؟ آیا اصولاً راهکار عملی جز اعمال فشار برای نظام جمهوری اسلامی باقی می‌ماند؟
سمنان- اداره حقوقی و املاک اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پنج ملک از مجموعه این اداره کل در بخش املاک مازاد و طرح مولد سازی به فروش رسید.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز جمعه پنج سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث سه نفر جان خود را از دست دادند.
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول بررسی کامل هستند. به محض اینکه اطلاعات‌شان کامل‌تر و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.
میر احمدی گفت: برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول بررسی کامل هستند. به محض اینکه اطلاعات‌شان کامل‌تر و نتایج روشنی به‌دست آمد، اطلاع‌رسانی می‌شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج رویداد پلیسی در سطح استان رخ داده است، گفت: با هرگونه فرد، اشخاص، گروه یا نهاد مخل امنیت به طور جد برخورد می شود.
بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در ۵ سال به بهره برداری خواهد رسید که به نظر می رسد با این شرایط ایران و عراق در حال رقابت برای اتصال شرق به غرب هستند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع سه عملیات ویژه در شهرهای میامی، شاهرود و سرخه خبر داد و گفت: طی این ماموریت‌ها پنج نفر دستگیر شدند.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی ۵ شهرستان در استان اصفهان به دلیل بارش برف فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نیز غیر حضوری برگزار می‌شود.
در حالی که میزان بارش در تمام استان‌های کشور نسبت به روند بلندمدت کاهشی بوده است، پنج استان نسبت به روند بلندمدت خود افزایش بارش داشته‌اند. میزان بارش در استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته و این به آن معناست که جغرافیای آبی در کشور در حال تغییر است.
با وجود شرایط اضطراری گاز در کشور، تقریبا تغییر خاصی در مصرف گاز کلان‌شهر‌ها رخ نداده است و به نظر می‌رسد با این روند مصرف مردم شهر‌هایی که در انتهای شبکه گاز هستند با مشکلات مستمری مواجه شوند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج حادثه رانندگی در محورهای استان طی تعطیلات پایان هفته خبر داد و گفت: در این حوادث سه سرنشین پژو ۲۰۷ جان خود را از دست دادند.
شاهرود- مسئولان راه و شهرسازی می‌گویند در شهرستان‌های شاهرود و میامی پنج نقطه حادثه خیز وجود دارد که تلاش‌ها برای رفع دو نقطه در محور عباس آباد به کاهک انجام شده است.
رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره توزیع جغرافیایی دیابت در شهر‌های کشور، بیان کرد: بیشترین شیوع دیابت در استان‌هایی است که در نوار مرکزی کشور از شمال تا جنوب واقع شده‌اند. استان‌های تهران، مازندران، گیلان، یزد، مرکزی، اصفهان، سمنان، خوزستان و فارس در نقاط مرکزی شیوع بالای دیابت را دارند و شیوع دیابت در استان‌های شرقی و غربی کمتر است. به طور کلی ۵ استان اول از نظر ابتلا به دیابت به ترتیب شامل مازندران، گیلان، یزد، خوزستان و سمنان هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ۵ استان ایلام، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان طی ۴۸ ساعت گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از وقوع بارندگی در برخی نقاط کشور تا روز دوشنبه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ