پردراگ میاتوویچ، مدیر ورزشی سابق رئال مادرید فاش کرد که این باشگاه زمانی در آستانه جذب آندرس اینیستا بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حال حاضر حدود ۶۲ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که برای تکمیل آنها بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان منابع لازم است.
رئیس انجمن مددکاری ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آنها پرداخت و گفت: در حال حاضر ۲۷ سازمان و ارگان متولی ساماندهی کودکان کار هستند.
در حال حاضر ۹۳۸ هزار و ۴۶۱ نفر از جمعیت فارغ‌التحصیلان کشور، بیکار هستند که سهم آنها از کل بیکاران کشور در حدود ۴۰ درصد است که نسبت به سال ۱۴۰۰ افت ۰.۳ درصدی را نشان می دهد.
مشهد ـ دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین مسئله کارگران در حال حاضر معیشت و دستمزد آنها است که معتقدیم قانون کار در کشور در خصوص دستمزد کارگران اجرا نمی‌شود.
نظامیان صهیونیست امروز به مسیحیان حاضر در مراسم «شنبه نور» در قدس اشغالی حمله‌ور شده و مانع اجرای مراسم آنها شدند.
گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که یوفا حاضر است به یوونتوس کمک کند اگر آنها بیخیال پروژه سوپرلیگ شوند.
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
در حال حاضر ۲ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۸۲۸ نفر بیکار در کشور داریم که ۴۲.۴ درصد از آنها یعنی ۹۰۵ هزار و ۸۲۸ نفر، در گروه فارغ‌التحصیلان آموزش عالی قرار دارند.
مدافع نساجی مدعی است آنها با هدف کسب نتیجه و جبران شکست مقابل سپاهان در انزلی حاضر خواهند شد.
سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان تاکید کرد که برخی حرکات بازیکنان آرژانتین در شان یک بازیکن حاضر در جام جهانی نبود.
صبح شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ کشور اوکراین در حالی برگزار شد که ده متهم از رده‌های مختلف نظامی در آن حاضر بودند. قاضی مهرانفر با دعوت از وکلای شاکیان پرونده به جایگاه از آن‌ها خواست تا در خصوص پرونده صحبت و نقطه نظراتشان را در دادگاه مطرح کنند که ۶ نفر از آن‌ها با حضور در جایگاه به ایراد نظرات خود پرداختند. سپس متهم ردیف اول به جایگاه فراخوانده شد و توضیحاتی را درباره روز حادثه و نحوه عملکرد خود بیان کرد.
پس از رونمایی از سری گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی ۱۳، کمپانی Xiaomi از یک از محصول جدید از خانواده MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و منحصربفرد، قلم دیکشنری میجیا (MIJIA Dictionary Pen) نام دارد و در حال حاضر در حال جذب سرمایه برای تولید انبوه در آینده است. این دستگاه قابلیت‌های بسیار خاص و جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
بازیکن‌سازترین باشگاه‌هایی که ستارگان رشد یافته از آنها در جام جهانی قطر حضور دارند
اگر بخواهیم در مورد قهرمانی تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صحبت کنیم، با واقعیتی جالب روبرو خواهیم شد.
اولین دیدار بلژیک و مراکش در قرن حاضر دومین دیدار آنها در تاریخ این رقابت‌هاست.
پس از مسابقه سوپرجام، ریکاردو ساپینتو با چشمانی اشکبار و بغضی در گلو، در جمع شاگردانش حاضر شد و به تقدیر از آن‌ها پرداخت.
رئیس‌جمهور گفت: استکبار برای اینکه به منافع خود برسد، حاضر است بسیاری از ملت‌ها و مردم در دنیا از بین بروند و منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیافتد.
رئیس فیفا با ارسال نامه ای به ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی از آنها خواست وارد مباحث ایدئولوژیک نشوند.
مدیران فیفا با ارسال نامه‌ای به هر 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 به آنها هشدار دادند که با مسائل حقوق بشری قطر کاری نداشته باشند.
تولیت آستان شاه عبدالعظیم حسنی گفت:ما حاضر هستیم زمین‌های آستان را در اختیار شهرداری قرار دهیم تا مسکن در آنها ساخته شود.
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های برتر جهان است و من به این موضوع افتخار می‌کنم.
از سوی دیگر سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها هم گفته تا زمانی که ابلاغ رسمی صورت نگرفته باشد، یارانه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود و هنوز هم ابلاغی صورت نگرفته است. در چنین شرایطی احتمالا در شهریور ماه هم شاهد واریز یارانه نقدی باشیم. البته طبیعی است که این واریز نقدی، شامل استان‌هایی که در حال حاضر طرح کالابرگ الکترونیکی به شکل آزمایشی در آن‌ها به اجرا در آمده، نمی‌شود.
دبیر شورای امنیت روسیه گفت گروه‌های تروریستی حاضر در برخی از مناطق سوریه و عراق که فعالیت آنها ضعیف شده است، در کشورهای دیگر شروع به فعالیت کرده اند.
روبرت لواندوفسکی امروز برای آخرین بار در جمع بازیکنان بایرن مونیخ حاضر شد و با آنها خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ