اگر بخواهیم در مورد قهرمانی تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صحبت کنیم، با واقعیتی جالب روبرو خواهیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ‌کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان‌های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد ۱۴ برسد.
لیونل مسی در صورت قهرمانی با اینتر میامی می‌تواند از لحاظ تعداد جام‌ها به رکورد دنی آلوز برسد و تاریخساز شود.
لیونل مسی در صورت قهرمانی با اینتر میامی می تواند از لحاظ تعداد جام ها به رکورد دنی آلوز برسد و تاریخساز شود.
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس هادی کائیدی در پرتاب وزنه کلاس F۳۴ به مدال برنز دست یافت تا تعداد مدال های کاروان ایران در قهرمانی جهان دو رقمی شود.
در فینال کافا ایران در مالکیت و تعداد پاس ها تیمی به مراتب بهتر از میزبان بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل سردار آزمون گرفت و قهرمان شد.
تعداد مدال‌های ایران در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا به عدد شش رسید.
با حذف نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان، تعداد حذف شده‌های ایران در این رقابت‌ها به عدد ۱۱ رسید.
لالیگا در قرن بیست و یکم حاکم بلامنازع رقابتهای اروپایی بوده و تعداد قهرمانی تیمهای این لیگ در اروپا نسبت به قهرمانی‌های نزدیک‌ترین رقیب‌شان، لیگ برتر انگلیس، 35 به 13 بوده است.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس با سه رقمی کردن تعداد کلین‌شیت‌های خود در لیگ برتر، اکنون در آستانه کسب قهرمانی در لیگ قرار دارد.
تعداد قهرمانی‌های کاپیتان بوسکتس در لالیگا به 9 رسید، ولی او نمی‌تواند هرگز به رکورد قهرمانی‌های لیونل مسی در لالیگا (10 قهرمانی) برسد.
قهرمانی رئال در کوپا‌دل‌ری باعث شده تا در بین ارکان مختلف فوتبال اسپانیا بر سر تعداد جام های این باشگاه اختلاف نظر به وجود بیاید.
کریم بنزما با قهرمانی رئال در کوپا دل ری، تعداد قهرمانی‌هایش با پیراهن این باشگاه را به 25 رساند و با مارسلو برابر شد.
سی و سه؛ این تعداد سال‌هایی است که شهر ناپل برای رسیدن به اولین اسکودتو خود پس از ناپولی انتظار کشید.
ماتس ویلاندر درباره تعداد قهرمانی رافائل نادال و نواک جوکوویچ در گرنداسلم‌ها صحبت کرد.
تصمیم گیری در مورد اینکه چه تعداد شمشیرباز به قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اعزام شوند به کمیته فنی واگذار شد اما فقط اعزام شانس‌های مدال در دستور کار قرار دارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که تیمش امسال در تمامی رقابت‌های ممکن فاتح جام قهرمانی شود.
تعداد اخبار و پست های کار شده از قهرمانی آرژانتین و لیونل مسی در سایت و صفحات اجتماعی باشگاه بارسلونا بیشتر از پی اس جی و در حجمی قابل توجه بود.
عکس لیونل مسی با کاپ قهرمانی جام جهانی با ۵۶ میلیون لایک رکورد بیشترین تعداد لایک در اینستاگرام را شکست.
تعداد 10 کشور در سومین دوره رقابت‌های شطرنج دانشجویان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شرکت خواهند کرد.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
پیش از این، چندین بازیکن استقلال با اعتراضات مردمی ابراز همدردی کرده و تعدادی از آن‌ها گفته بودند در این شرایط، فوتبال در اولویت نیست. استقلالی‌ها دیشب چنین موردی را به‌صورت گروهی به نمایش گذاشتند.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی‌ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این‌بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
فدراسیون جهان والیبال تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان و زنان جهان را به 32 تیم افزایش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ