در حال حاضر ۲ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۸۲۸ نفر بیکار در کشور داریم که ۴۲.۴ درصد از آنها یعنی ۹۰۵ هزار و ۸۲۸ نفر، در گروه فارغ‌التحصیلان آموزش عالی قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم دیگر حتی برای شرب و بهداشت هم آب نخواهند داشت. در این میان طی ۲۰ سال اخیر، آب مورد نیاز ۹۰۰هزار نفر از ساکنان شهرستان زاهدان از منابع آبی سیستان تأمین می‌شد که خود منوط به دریافت حق‌آبه از افغانستان بود. با عدم تخصیص حق‌آبه هیرمند به هامون ایران، بدین ترتیب زاهدان هم با چالش بزرگی همچون کم‌آبی در مصرف شرب و خانگی روبه‌رو خواهد شد.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
قوی‌ترین نسخه الترا، تیپ الترا R بوده که ۹۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۸۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.الترا در نسخه‌های عادی و S پس از هربار شارژ قادر است ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۱۳۸هزار تومان است.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: آمار مشمولان عفو گسترده رهبر معظم انقلاب در استان اصفهان در مجموع به ۶ هزار و ۹۰۵ نفر رسید که ۲ هزار و ۲۸۸ نفر آنان از متهمان حوادث اخیر بودند.
ذوب‌آهن در آخرین دقایق بازی می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند.
منابع رسمی و پلیس فرانسه تعداد معترضان در تظاهرات روز سه شنبه علیه دولت این کشور را حدود ۹۰ هزار نفر اعلام کردند.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاگردان ربیعی موفق شدند بعد از پنج تساوی پیاپی به اولین پیروزی فصل خود دست پیدا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ