سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تلاش شد تا در کمترین زمان امدادرسانی به نحو مطلوب در ایام نوروز انجام شود، گفت: سیزدهم فروردین یک نفر در محورهای استان جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پراید در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شده است.
ترنت الکساندر-آرنولد می‌گوید آرزو دارد به عنوان کاپیتان اول لیورپول شناخته شود.
برناردو سیلوا هنوز امید خود را برای حضور در بارسلونا از دست نداده است اما از نظر بارسا، این انتقال با توجه به محدودیت‌های مالی موجود غیر ممکن است.
این نمایش خیره کننده ایشیکاوا یک سال قبل توسط یک بزرگ والیبال پیش‌بینی شده بود.
زلاتان ابراهیموویچ پس از خداحافظی از فوتبال با تیم آث میلان، در مورد وضعیتش پس از بازنشستگی و برنامه‌هایش برای آینده صحبت کرده است.
حسین پاشایی دستیار مهدی تارتار در سال‌های اخیر، از کادرفنی ملوان جدا شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع ۱۵ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در دم جان باختند.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته اخیر این جمعیت به ۱۱ حادثه رانندگی در محورهای استان امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث ۲۱ نفر مصدوم شدند.
سیامک نعمتی می‌گوید یک نفر در پرسپولیس علاقه‌ای به ادامه حضور او در جمع سرخپوشان نداشت و باعث جدایی او شد.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، مانع از گلزنی کریستین اریکسن شد.
خبرنگار مشهور ایتالیایی از تنها نقطه ابهام ناگزلمان برای پذیرش هدایت تاتنهام پرده برداشت.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان ۱۳ حادثه رانندگی رخ داده است، گفت: در مجموع حوادث یک نفر جان باخت.
کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، تحمل تماشای پنالتی ویکتور لیندلوف مقابل برایتون را نداشت.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.
امیر قلعه‌نویی در فیفادی فروردین برای هجدهمین بار روی نیمکت تیم‌ملی ایران خواهد نشست.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۲ نفر بر اثر حادثه گازگرفتگی در یک مجموعه اقامتی در مشهد دچار مسمومیت شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از دو حادثه رانندگی و یک مورد سقوط از ارتفاع در روز جمعه خبر داد و گفت: در این حوادث متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند.
قوچان - مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای قوچان - مشهد و قوچان- درگز برای ۲ حادثه تصادف و یک واژگونی خودرو ۲۱ نفر مجروح شدند.
شماره هشت تیم ملی ایران در بیشتر نبردهای هوایی مقابل بازیکنان ولز برنده بود.
کریس ساتن ستاره سابق چلسی نتیجه دقیق بازی آلمان و ژاپن را پیش بینی کرده بود.
اهواز - به علت ریزش مجدد ساختمان متروپل در آبادان یک نفر جان خود را از دست داد.
سوسن- بخشدار سوسن شهرستان ایذه از مرگ یک نفر در روستای بانای این بخش خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه سانحه تصادف در محورهای استان خبر داد و گفت: بر اثر تصادف پراید با تریلی در محور دامغان-سمنان یک نفر جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ