نماینده مجلس نوشت: اینجا جنگل نیست مردم ایران دارای حقوقی شهروندی هستند افسار این وحشی را چه کسی رها کرده؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکیل توماج صالحی به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران اشاره و اظهار کرد: امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است.
آزاد کردن دانه درشت‌هائی که با سوء‌استفاده از موقعیت خود در دستگاه قضائی مرتکب فساد شده‌اند، برای افکار عمومی غیرقابل قبول است. کسی که با آنهمه مفاسد و محکومیت‌های مالی هنوز هم می‌تواند از عهده ۳۰۰ میلیارد تومان وثیقه برآید، قطعاً حامیانی هم وجود دارد که برای خارج ساختن او از زندان تلاش‌های موفقی! می‌کنند. مردم با مشاهده چنین اقداماتی، می‌پرسند چه کسی باید به کسانی کمک کند که به اتهام اعتراض به انواع مفاسد اکنون در زندان‌ها هستند و دست‌شان از همه جا و همه چیز کوتاه است؟
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید پیگیری قضایی او و اعلام اتهامات متعدد علیه‌اش تلاشی است برای منحرف‌کردن افکار عمومی از رشوه‌گیری خانواده رئیس‌جمهور کنونی این کشور از یک شرکت اوکراینی.
"سؤال" لزوما به معنای "افشاگری" نیست؛ چراکه افشاگری یعنی طرح قطعیِ یک "مدعا"؛ اما سؤال یعنی درخواست "توضیح". به هر حال او در افکار عمومی به عنوان افشاگر داستان "خودروهای شاسی‌بلندِ نمایندگان مجلس" شناخته می‌شود.
ویکسلمن به Astronomy می‌گوید که می‌دانست پونز بروکس در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک دنباله‌دار با چشم غیر مسلح احتمالی مشهود می‌شود؛ بنابراین یک روز، او با استفاده از نرم افزار SkySafari، مکان دنباله دار را در تاریخ و زمان کسوف ترسیم کرد و مکان مشاهده را در مسیر کلیت در جنوب تگزاس تعیین کرد.
افسر اطلاع داد که این مرد به او گفته است که به دنبال انتقام دخترش است که در ایرلند شمالی با گلوله لاستیکی کشته شده بود. این تهدید در ۴ فوریه ۱۹۸۳ حدود یک ماه قبل از سفر ملکه الیزابت دوم و همسرش شاهزاده فیلیپ به کالیفرنیا مطرح شد.
ژنرال پرادو توانست چه گوارا و شورشیان همراهش را در یک جنگل دور افتاده در بولیوی محاصره کند. در زمان بازداشت چه گوارا، از گروه ۱۲۰ نفری همراه او تنها ۲۲ نفر زنده بودند. یک روز پس از بازداشت چه گوارا، افسر دیگری به نام ماریو تران او را اعدام کرد و جنازه‌اش در یک مکان سری دفن شد.
فریدون پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد او گفت: به خاطر مصرف شیشه چند وقتی بود که به ناصر مظنون بودم او افکار شیطانی در ذهنش داشت بنابراین تفنگ شکاری بادی را دستکاری کردم و چند گلوله داخلش گذاشتم و وقتی او به کارگاه رفته بود سراغش رفتم و با شلیک دو گلوله به صورتش او را کشتم. در کارگاه را بستم و با سرقت خودروی ناصر ازآنجا دور شدم در همه مراسم‌های او حضور داشتم و با انجام کار‌های کفن ودفن خواستم دینی به مرحوم نداشته باشم.
پدر نوزاد گفت: فرزندم ۱۰ ساعت در سردخانه بوده و چه بسا اگر زودتر عملیات احیا انجام می‌شد، او زنده می‌ماند. رضا خدایاری این را هم گفت که نیت کرده بودم نام پسرم را فرشاد بگذارم؛ نام افسر پلیسی که صدای مرا به کادر پزشکی رساند و برای نجات فرزندم تلاش زیادی کرد.
درحالیکه سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، با انتقادهای شدیدی مواجه است خاویر زانتی، نایب‌رئیس باشگاه، از او حمایت کرده و می‌گوید هدایت نراتزوری هنوز از دست اینزاگی خارج نشده است.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
در خصوص اهمیت داشتن نظام فکری استاد طباطبایی می‌توان مطرح کرد ایران پژوهی و ایران‌دوستی او بود. علم و دانش طباطبایی علمی در خدمت وطن و پیشرفت آن بود. البته به صراحت می‌توان اذعان داشت که او اندیشمندی بحران‌اندیش بود و همواره حساسیت‌های خاص خود در خصوص ایران و انحطاط و زوال آن را بیان می‌ساخت
تحقیقات در رابطه با این پرونده فقدانی همچنان ادامه داشت تا اینکه اوایل اسفندماه، برادر میانسال سامان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ رفت و به افسر پرونده گفت: از وقتی که سامان به شیشه اعتیاد پیدا کرد پرخاشگری او خیلی شدید شد.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
کریستیانو رونالدو در تاریخ فوتبال و از هر لحاظ یک فوتبالیست بی همتاست حتی اگر افکار عمومی به او خیانت کرده‌ باشند.
کریستیانو رونالدو در تاریخ فوتبال و از هر لحاظ یک فوتبالیست بی همتاست حتی اگر افکار عمومی به او خیانت کرده‌ باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: جسد یک نفر دیگر را هم پس از خاتمه اتفاقات امروز سنندج به یکی از بیمارستان های این شهر منتقل کرده‌اند که مکان کشته شدن او هنوز مشخص نیست.
ما دست کم یکی دو بار به لحظه فاجعه بار آخرالزمانی نزدیک شده‌ایم. در سال ۱۹۸۳ میلادی «استانیسلاو پتروف» افسر زمان شوروی مردی که واقعا باید از او مجسمه‌هایی در سراسر جهان ساخته نصب شود با خودداری از اعتماد به سیستم‌های هشدار زودهنگام ما را از دچار شدن به فاجعه دور نگه داشت.
«پذیرش اینکه یک دختر ۲۲ ساله به همراه خانواده برای گردش و مهمانی به تهران آمده باشد، و با سرنوشت مهسا مواجه شود، برای افکار عمومی مطلقا قابل پذیرش نیست. او هم دختر ما است. بنابراین، چنین رخدادی تبعات بسیار منفی بر روان جمعی شهروندان ایرانی برجای خواهد گذاشت، اما کسی نیست که حداقلی از پاسخ‌گویی را نیز داشته باشد.»
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ساپینتو ورق جدیدی را در فوتبال ایران رقم زده و به نظرم موفقیت با او دور از انتظار نیست به شرط اینکه به او زمان دهیم تا افکار خود را پیاده کند.
التهابات اقتصادی - اجتماعی، ریسک‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سیاسی، موضوعات بین‌‌‌‌‌‌‌‌‌المللی، دخالت‌های دولتی، مصوبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های لحظه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای، تداوم فاصله قیمت دلار آزاد و نیما، پایین بودن حاشیه سود شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار بودن سطح پایین معاملات و... از جمله این‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عواملی هستند که مانع از رشد بورس تهران و خروج سهامداران بورس از بازار شده اند.
فعلا، فاطمی امین ماندنی شد . اما این استیضاح کم نظیر ، متن و حاشیه هایی داشت که توجه افکار عمومی را جلب کرد و البته این سوال همچنان باقی است که با ابقای وزیر صمت ، تکلیف مشکلات مدیریتی حوزه تحت پوشش او چه می شود؟
حضرت محمد (ص) فرمود: «كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‌‏اش باز دارد، بر خداست كه به او از غذاهاى بهشتى بخورانند و از شراب‌هاى بهشتى به او بنوشاند.» و امام صادق فرمود: «هر كس كه در روز بسيار گرم براى خدا روزه بگيرد و تشنه شود، خداوند هزار فرشته را مى‏ گمارد تا دست ‏به چهره او بكشند و او را بشارت دهند تا هنگامى كه افطار كند.»
حضرت محمد (ص) فرمود: «هر بنده روزه‌‏دارى که دشنام داده شود در مقابل آن گوید، درود خدا بر تو. من روزه هستم مگر اینکه خداوند تبارک و تعالى گوید بنده روزه‏‌دار من به من پناه آورده، او را از آتش جهنم پناه داده و وارد بهشت کنید.» امام صادق (ع) فرمود: «خداوند روزه را واجب کرد تا ثروتمند و فقیر یکسان باشند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ