ما دست کم یکی دو بار به لحظه فاجعه بار آخرالزمانی نزدیک شده‌ایم. در سال ۱۹۸۳ میلادی «استانیسلاو پتروف» افسر زمان شوروی مردی که واقعا باید از او مجسمه‌هایی در سراسر جهان ساخته نصب شود با خودداری از اعتماد به سیستم‌های هشدار زودهنگام ما را از دچار شدن به فاجعه دور نگه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی کلمه هیپنوتیزم را می‌شنوید، احتمالا تصویر یک فرد اسرارآمیز که مقابل چشمان فردی یک ساعت جیبی را به طرفین تکان می‌دهد در ذهن شما ظاهر می‌شود... همه ما حس کنجکاوی شدیدی نسبت به هیپنوتیزم داریم و بسیاری از ما از ته دلمان خواسته‌ایم که آن را امتحان کنیم یا در موردش مطالبی بخوانیم تا سر از کار این اسم عجیب و غریب درآوریم. اما اصلا هیپنوتیزم چیست؟ واقعا اثرات درمانی دارد؟ چقدر خطرناک است؟ پاسخ تمام این سؤالات را در زیر بخوانید.
میامی- همزمان با صبح ششم تیرماه ۱۴۰۲ یک قلاده یوز پلنگ آسیایی دیگر هم دقیقاً در همان محور میاندشت میامی بر اثر تصادف تلف شد.
روزنامه ایران نوشت: فاجعه دقیقاً اینجا رخ داده است که برخی اهالی رسانه حتی به خود زحمت مراجعه به منبع اصلی ویدیو را نداده و «طوطی‌وار» به تشویش افکار عمومی پرداختند. جای تأسف دارد که خبرنگاران ضدانقلاب، مبنای رسانه‌ای برخی رسانه‌ها و خبرنگاران اصلاح‌طلب قرار گرفته و الگوی آن‌ها شده‌اند.
محققان دقیقاً مطمئن نیستند که چگونه بیخوابی بر خطر سکته مغزی تأثیر می‌گذارد، اما تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که ممکن است باعث التهاب مضر شود.
در بیش از یک سال گذشته رضایی مطابق عادت در جلسات، سفرها، راهپیمایی‌ها و دیدار‌ها دیده شده و سخنرانی کرده است، اما همچنان مشخص نیست که در این شرایط اقتصادی چقدر سهم دارد و معاونت اقتصادی تا امروز چه کارکردی داشته است؟
خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته، با شعله فندک خود را به شکل دردناکی می‌سوزاند.
در حالی که علت بیماری کبد چرب دقیقاً مشخص نیست، اما عواملی وجود دارد که می‌تواند خطر ابتلا به سیروز را افزایش دهد که شامل اضافه وزن یا چاق بودن، مقاومت به انسولین، قند خون بالا (هیپرگلیسمی) که نشان دهنده پیش دیابت یا دیابت نوع ۲ است و سطوح بالای چربی، به ویژه تری گلیسیرید در خون است.
خودروی اسباب بازی جدید دقیقاً ابعادی مشابه مدل واقعی دارد و با استفاده از ۱۵۴ نوع مختلف قطعه لگو ساخته شده است.
امامان محترم جمعه هم اگر یکی دو ماه پس از مهسا سکوت کردند به خاطر آن بود که با مقولۀ مصلحت آشنا و نگران کلیت بودند و منتظر بودند تا ببینند چه تصمیمی گرفته خواهد شد و حالا که از طرف حامیان مورد سؤال قرار گرفته‌اند که "قرارمان این بود؟" دوباره به بحث حجاب می‌پردازند و البته در این میان جنس انتقاد آقای احمد علم‌الهدی متفاوت است چون مراقب است که خدای‌ناخواسته گَردی بر دامان دولت کنونی ننشیند
دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی باعث سندروم خوردن شبانه می‌شود، با این حال برخی از کارشناسان معتقدند که مشکلات مربوط به چرخه خواب و بیداری یا اختلالات هورمونی می‌توانند از دلایل بروز آن باشند.
سلامت پوست و روده با هم پیوند نزدیکی دارند. دقیقاً به همین دلیل است که مشکلات پوستی مانند آکنه می‌تواند نشانه‌ای از سلامت ضعیف روده باشد.
کارشناسان می‌گویند، دقیقاً مشخص نیست که نور موجود در این فیلم چگونه ایجاد شده است، اما هیچ سنگی نمی‌تواند بار الکتریکی را در خود نگه دارد.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: چند سال طول می‌کشد تا دقیقاً بدانیم چه تعداد از دانش آموزان جامانده از تحصیل به دلیل کرونا، به کمک این سازمان تحصیلات خود را ادامه دادند.
دقیقاً مشخص نیست که آخرین پاتاگوتیتان (Patagotitan)، بزرگترین دایناسوری که تاکنون شناخته شده، در نهایت چه زمانی و چگونه مرد.
آلن شیرر در گفتگو با کریس بیون در دوحه گفت: پیروزی 6-2 روز دوشنبه دقیقاً همان نتیجه ای بود که ما به آن نیاز داشتیم و این همان شیوه بازی بود که ما دوست داشتیم همیشه از انگلیس ببینیم.
اصرار کی‌روش و پیگیری فدراسیون جواب داد و دقیقاً از روز سه‌شنبه به اعضای کاروان ایران اطلاع دادند این سالن کاملاً قرنطینه است و از ۱۵ دقیقه قبل از اینکه تیم ملی بخواهد جلسات فنی خود را آنجا برگزار کند هیچ کس غیر از اعضای کاروان ایران اجازه رفت و آمد به آن را ندارد.
سردار سلامی گفت: اتفاقاتی که امروز در درون کشور ما جاری است دقیقاً ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه است و جوهره اصلی این تقابل راهبردی، تقابل جهل و آگاهی است. منشاء و ریشه این ناآرامی‌ها به طور دقیق بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق در کانون و قلب نظام سلطه نهفته است.
ظاهراً وزیر حتی نمی داند چه تعداد از دانش آموزان بازداشت هستند و صرفا می گوید اینقدری نیستند! شاید هم می داند و نمی گوید و به قول خودش نمی تواند آمار بدهد؛ این خیلی عجیب است!
شاید بار‌ها شنیده باشیم که افرادی به علت کهولت سن از دنیا می‌روند، اما این علت مبهم مرگ دقیقاً چه معنایی دارد.
یافته‌های جدید دقیقاً نشان می‌دهد، چگونه برخی از باکتری‌های روده می‌توانند در برابر اثرات مضر رژیم غذایی پرچرب محافظت کنند و چگونه قند می‌تواند این مکانیسم‌های محافظتی را مختل کند. مطمئناً می‌دانیم، رژیم غذایی پرچرب و قند بالا می‌تواند منجر به انواع مشکلات سلامتی شود.
خروج آخرین سرباز فرانسوی از مالی دقیقاً با یک سال پس از خروج آخرین سرباز آمریکایی از افغانستان مصادف شد.
خروج آخرین سرباز فرانسوی از مالی دقیقاً با یک سال پس از خروج آخرین سرباز آمریکایی از افغانستان مصادف شد.
ویرا در حالی به تمرینات پرسپولیس اضافه شده که دقیقاً یک ماه از تمرینات پیش‌فصل این تیم گذشته و سرخ‌ها 5 بازی تدارکاتی هم انجام داده‌اند.
نوباوه مشخص نکرده که چه فیلم‌هایی دقیقاً باید اکران نشود یا به عبارت دیگر توقیف شود و مشاور وزیر ارشاد هم از بیان مصادیق پرهیز کرده اما می‌توان حدس زد شماری از فیلم‌های کمدی و برخی از درام‌ها که به فرمی از روابط زن و مرد می‌پردازند و یا فیلم‌هایی که مضامین دوپلو دارند، احتمالاً در چنین لیستی قرار دارند. باید صبر کرد و دید این ماجرا به مصادیق می‌رسد و آنها اصرار بر توقیف فیلم‌های مشخصی می‌کنند یا نوباوه و همکارانش از موضع‌شان عدول می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ