قائم مقام بانک مرکزی عنوان کرد: در نشست هیأت مالی و بانکی کشورمان و مقامات تأمین مالی و بانکی چین به منظور فراهم سازی بستر اجرایی قرارداد همکاری‌های راهبری بین دو کشور ایران و چین، بر نهایی سازی سازوکار‌های مالی و بانکی مناسب در اسرع وقت تأکید و توافق‌های لازم در این باره انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات بورل تاکید کرد: تحولات اخیر در آزادسازی منابع مالی ایران را مثبت ارزیابی می کنیم و در درصورت اراده جدی طرف‌های مقابل، بازگشت همه طرف‌ها به توافق و تعهداتشان دور از دسترس نیست.
سایت گل خبر داد توافق فدراسیون فوتبال ایتالیا با لوچانو اسپالتی قطعی شده و او به زودی به عنوان جانشین روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی این کشور را به عهده می‌گیرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته، اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
دروازه‌بان تیم ملی امید و باشگاه هوادار با استقلال توافق کرد.
همزمان با نقض آتش‌بس ۷۲ ساعته در سودان لحظاتی قبل از پایان آن، منابع محلی از مذاکره طرفین درگیری در این کشور برای دستیابی به توافق آتش‌بس جدید به مناسبت عیدقربان خبر دادند.
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
به گفته مقامات ارشد آمریکایی، دو کشور در حال گفت‌وگوهای جدی بر سر توافقی هستند که می‌تواند منجر به ارائه حمایت مالی و تخصصی آمریکا برای کمک به این کشور آسیای مرکزی در زمینه جلوگیری از نشت‌ گاز، از جمله در «دروازه جهنم»، می‌شود.
فدراسیون فوتبال اروگوئه از توافق کامل با مارسلو بیلسا برای پذیرفتن پست سرمربی‌گری تیم ملی این کشور خبر داد.
به گفته ابراهیم نیا؛ چنانچه مدیریت منافع ملی هر سه کشور چین، ایران و عربستان، براساس انسجامی عملیاتی پیش برود؛ در آینده تغییرات اساسی دیگری در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه رخ خواهد داد که بی شک واکنش جدی غرب، اروپا و ایالات متحده، را در پی خواهد داشت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سفر آقای رییسی به چین بستر شکل‌گیری مذاکرات جدید و بسیار جدی میان هیأت‌های ایران و عربستان سعودی را فراهم کرد.
تالش- پس از کش و قوس های فراوان و با توافق نهایی مسئولان هیئت فوتبال این شهرستان با مالک جدید امتیاز تیم فوتبال چوکای تالش به «اسماعیل سرهنگیان» واگذار شد.
گزارش‌ها حاکی است روبرتو مارتینز، سرمربی سابق بلژیک، با فدراسیون فوتبال پرتغال به توافق رسیده و به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور منصوب می‌شود.
مدیران استقلال هنوز با اسپانسر جدیدی به توافق نرسیدند تا مشکلات مالی باشگاه ادامه‌دار باشد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات جدید برای احیای توافق گذشته است گفت: دولت برای اجرای برجام به مجوز جدیدی از مجلس نیاز ندارد اما برای بازگشت به تعهدات سابق یعنی اجرای تعهدات به همسان سازی با قانون اقدام راهبردی و مجوز مجلس احتیاج دارد.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران دراین که براساس منافع ملی خودش و قواعد بازی کار را به اتمام برساند جدی است، گفت: تیم مذاکره کننده ما منطقی و اصولی است و واقعا سیاست دولت حل مشکل و توافق است اما ایرادات مطرح شده از سوی تروئیکا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در فصل پیش رو برای باشگاه اورال اوفا در لیگ برتر روسیه بازی خواهد کرد.
روحانی گفت: «قصد ما این بود که بنزین و گازوئیل را در بازار بفروشیم و برای دولت تامین مالی کنیم. اما بدون اینکه به مردم فشار مضائف وارد شود. یارانه ۴۵ هزار تومانی پاسخگو نبود؛ بنابراین باید یارانه جدیدی تعریف می‌شد؛ بنابراین به ۶۰ میلیون نفر یارانه سوخت دادیم. سه قوه در مورد اجرای این طرح توافق کردیم، ولی وقتی زمان اجرا رسید، در کاسه ما گذاشتند.»
با اعلام سایت رسمی باشگاه اومونیا، مهاجم باسابقه تیم ملی راهی این باشگاه قبرسی خواهد شد.
شورای امنیت ملی آمریکا همچنین گمانه‌زنی‌ها و پیشنهاد‌های اسرائیل مبنی بر ارائه امتیازات بیش از حد از سوی ایالات متحده را رد کرد. «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: گزارش‌ها مبنی بر اینکه ما امتیازات جدیدی را برای ایران به عنوان بخشی از ورود مجدد به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ پذیرفته‌ایم یا در حال بررسی آن هستیم، کاملاً نادرست است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هنوز به توافق نرسیدیم اما در مسیر توافق هستیم و اگر اراده جدی وجود داشته باشد، خیلی سریع این اتفاق می‌افتد.
رفتار غربی‌ها در عهدشکنی، صراحتا این گمانه را تقویت می‌کند که آن‌ها در ادعای خود مبنی بر دستیابی به یک توافق قوی، پایدار و قابل اتکاء جدیت و حسن نیت نداشته و سعی می‌کنند ایران را زیر فشار روانی قرار داده و امتیازات بیشتری را کسب کنند.
دو ربات دوقلو که برای پشتیبانی از یکدیگر در مرکز تحقیقاتی انرژی همجوشی در انگلیس فعال هستند، برای نخستین بار پس از ۲۰ سال روبروی هم قرار گرفتند و یک بازی فکری انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ