وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد کشورش برگزاری همه پرسی در مناطقی از دونباس برای پیوستن به روسیه را به رسمیت نمی شناسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظاهرا دفتر نخست وزیر انگلیس همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ به منظور خروج لندن از اتحادیه اروپا را فراموش کرده یا شاید هم تمایل به فراموشی آن و پاک کردن صورت مساله دارد!
باشگاه چلسی در نظر دارد با ارائه پیشنهادی متفاوت برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن تلاش کند.
وزیر دفاع انگلیس اذعان کرد که این کشور به لطف جنگ اوکراین، موفق شده است تا نیروهای مسلح خود را بهبود ببخشد!
لندن از میزبانی مسابقات انتخابی المپیک 2024 حذف شد.
دکتر ویکتوریا گارفیلد از دانشگاه یوسی‌اِل لندن یافته‌های این تحقیق را «بسیار تازه و هیجان‌انگیز» توصیف کرده و گفته است: «تحقیقات ما نشان می‌دهد که همه بالقوه می‌توانند از مزایایی چرت زدن بهره‌مند شوند.»
نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی برای اوکراین را در دیدار امروز (دوشنبه، ۱۵ مه) با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اعلام خواهد کرد.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
وزارت خارجه انگلیس در ادامه اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه در امور داخلی تهران، از اعمال تحریم‌های جدید علیه چهار مقام ایرانی خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که لندن قصد دارد تا با تامین سلاح‌های حاوی اورانیوم ضعیف‌شده، اوکراین را به «زمین سوخته» بدل کند.
محققان «کالج دانشگاهی لندن» (UCL)، «دانشگاه کنت» (UKC) و «دانشگاه خرونینگن» (UG)، دریافتند مهار یک آنزیم که در همه پستانداران رایج است، پتانسیل ضدپیری دارد و می‌تواند طول عمر را افزایش دهد.
جوایز بهترین‌های سال فوتبال شهر لندن اهدا شد و این آرسنالی‌ها بودند که جوایز اصلی را دریافت کردند.
تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود موفق شد چلسی را 2-0 شکست دهد تا دومین دربی لندن در این فصل با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان برسد.
وزارت دفاع انگلیس امروز اعلام کرد که احتمال دارد روسیه از تاکتیک جدیدی در گردآوری اطلاعات دفاع هوایی اوکراین استفاده کند.
دولت لندن گزارش نشریه انگلیسی درباره ارسال بالگردهای «آپاچی» به اوکراین را تکذیب کرد.
این تیم میکل آرتتا است. شبیه‌ترین به لقب همیشگی سرخپوشان شمال لندن: توپچی‌ها.
اقتصاددانان برجسته انگلیس می‌گویند که این کشور در سال ۲۰۲۳ «وخیم‌ترین» رکود را در بین کشورهای جی۷ تجربه خواهد کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رویای تسلط دشمن بر ایران اسلامی هیچگاه محقق نمی شود اما در ذهن دشمن وجود دارد و برای رسیدن به آن همه توان خود را به کار می‌گیرد.
وزیر خارجه انگلیس باردیگر با تکرار ادعاهای بی‌اساس مبنی بر ارسال تسلیحات از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های جدید علیه شخصیت‌های «عالیرتبه» ایران خبر داد.
وزیر خارجه انگلیس بعد از نشست اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد و با تکرار اتهامات ضد ایرانی گفت: ما تحریم‌هایی علیه ایران، به دلیل ارائه پهپاد به روسیه و سرکوب اعتراضات اعمال کردیم.
وزارت دفاع انگلیس امروز در بیانیه ای اعلام کرد: روسیه در صدد محاصره شهر «باخموت» در «دونتسک» است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: لندن به جای طرح اتهامات تکراری در مورد نقش ایران در منطقه، از مشارکت در جنایت علیه بشریت به واسطه فروش تسلیحات مرگبار به برخی مشتریان منطقه دست بردارد.
پلیس انگلیس امروز اعلام کرد که حمله به مرکز جدید مهاجرت در شهر «دوور» با انگیزه «تروریستی» بوده است.
کمیته حمل و نقل لندن امروز جمعه از تعطیلی اکثر خطوط مترو در اثر ازسرگیری اعتصاب های کارگری خبر داد و به شهروندان توصیه کرد که مترو استفاده نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ