رئیس فدراسیون جمعیت‌های صلیب سرخ ضمن هشدار درباره افزایش سوانح ناشی از تغییرات اقلیم در جهان گفت: جمعیت‌های ملی باید خود را برابر این حوادث تجهیز و تأمین کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلال احمر با امضای تفاهم‌نامه با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، فعالیت‌های آموزشی تازه‌ای در زمینه آموزش بهداشت باروری برای تیم‌های مامایی واحدهای درمان اضطراری و عموم مردم آغاز خواهد کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
مانور مشترک مقابله با سوانح پرتویی در نیروگاه اتمی‌بوشهر برگزار می‌شود.
نماینده هلال‌احمر ایران در نشست بین‌المللی کاهش خطرات سوانح ناشی از تغییرات اقلیمی گفت: امیدواریم پایبندی دولت‌ها به تعهداتشان، بتواند سرعت گرم‌شدن زمین را کاهش دهد.
مدیرعامل با اشاره به سهم ۸۰ درصدی سوانح بندری در حوزه ترافیک جاده‌ای، اظهار داشت: عمده حوادث ترافیکی در بنادر ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات است.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه جامع ثبت سوانح حمل‌ونقل باید تا پایان خردادماه باید تکمیل شود.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته امداد رسانی به ۲۰۷ حادثه دیده در ۸ استان متاثر از سوانح جوی انجام شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حجم عملیات‌های هلال احمر در ۷۲ ساعت گذشته گفت: در سه روز گذشته ۱۷۳ مصدوم حوادث و سوانح مختلف توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۹۵۰۵ خدمت امدادونجات در سوانح جوی و اقلیمی، در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی جمعیت‌های هلال احمر استانی تاکید کرد.
سخنگوی طرح نوروزی هلال احمر با اشاره به تداوم طرح ملی نوروزی هلال احمر از انتقال ۱۳۴۷ مصدوم سوانح و حوادث مختلف توسط ناوگان امدادی این جمعیت به مراکز درمانی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر، از امدادرسانی به ۵۴۵ نفر گرفتار در برف و کولاک خبر داد.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۹ نفر در ۲ سانحه رانندگی از عصر پنجشنبه تا بامداد امروز خبرداد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: فوت ناشی از سوانح ترافیکی در ۹ ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: اگر ۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز ایمن‌سازی شود، ۳۰ درصد جانباختگان و سوانح جاده‌ای کاهش می‎‌یابد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به حدود ۴۶۰۰ حادثه دیده در کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۴ استان کشور خبر داد.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۲۵ نفر در سوانح رانندگی صبح امروز خبر داد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته گفت: آمار تلفات جده‌ای و تصادفات رانندگی کاهش یافته ولی یک نفر آن هم زیاد است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت برای موضوع تغییرات اقلیمی، اقدامات ساختاری انجام داده و مواجهه با چالش‌های آب و هوایی را اولویت خود می‌داند.
اداره کل راهنمایی و رانندگی عراق شمار سوانح رانندگی در عراق از ابتدای سال ۲۰۲۲ تا کنون را اعلام کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اراک- رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در طراحی و اجرای اورژانس سوانج و سوختگی اراک طی چهار سال گذشته گفت: تا ماه آینده این مرکز راه اندازی می شود.
مشاور فنی اجرایی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به اینکه پیش‌نویس برنامه هفتم هنوز تهیه نشده، امکان ورود مباحث مربوط به ریسک بلایا در برنامه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ