سوانح رانندگی در بغداد و سایر استان های عراق روزانه به کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان این کشور منجر می شود و به یکی از بارزترین عوامل مرگ شهروندان عراقی تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
پلیس راهنمایی و رانندگی، محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور را اعلام کرد.
تصادف خودروهای عبوری در جاده های شمالی گلستان با شتر در سال گذشته موجب فوت و زخمی شدن ده‌ها نفر شده است. منبع: مهر
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۱۷ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داده است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در ۴ روز گذشته تردد در محورهای شمالی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.
بنابر اعلام پلیس راهور فراجا، ترافیک در جاده های شمالی در آخرین روز از تعطیلات عید فطر، سنگین گزارش شده است.
بنابر اعلام پلیس راهور فراجا، ترافیک در جاده های شمالی در آخرین روز از تعطیلات عید فطر، سنگین گزارش شده است.
محدودیت های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد
محدودیت های ترافیکی جاده چالوس در آخر هفته و تعطیلات پیش رو اعلام شد.
براساس آخرین وضعیت و محدودیت ترافیکی؛ در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین_ رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.
سارق، که انگیزه او از ارتکاب این جرم هنوز گزارش نشده، ساعتی پس از تعقیب و گریز، در میان جاده‌ای در نزدیکی لنکستر و در حال حرکت، در خودروی سرقتی را باز می‌کند و به بیرون می‌پرد. او در اثر این حادثه در جا جان خود را از دست می‌دهد.
نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای با حضور نمایندگان آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان در مشهد برگزار شد.
ساری- ریزش سنگ‌های معلق و رانش گذر از جاده‌های کوهستانی مازندران را برای کاربران و رهگذران پر خطر کرده است.
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ دی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ دی از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشتر مسیرهای استان برفی و سطح جاده یخ زده است و در سه مسیر نیز ممنوعیت تردد اجرا می‌شود .
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ازترافیک سنگین آزادراه قزوین - کرج خبرداد و گفت اغلب جاده های غربی کشور شاهد بارش برف است.
تردد وسیله‌های نقلیه در جاده‌های چالوس، هرات، فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (مسیر رفت و برگشت) در روز جمعه ۱۶ دی روان گزارش شده است.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ضمن تشریح وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی، گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام گزارش شده است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.‌
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.‌
ویدیویی از انتقاد تندامام جمعه شهرستان ویژه دهلران از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به علت تصادفات مرگبار جاده‌ای را ببینید. / منبع: چندثانیه
امروز، ۱۷ آگوست، سالروز اولین مرگ حاصل از تصادف جاده‌ای در تاریخ است. سالانه حدود ۱.۳ میلیون نفر در اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند. بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون نفر دیگر از صدمات غیر کُشنده رنج می‌برند که بسیاری از آنها در نتیجه آسیب دیدگی خود دچار معلولیت می‌شوند. صدمات ناشی از تصادفات جاده ای علت اصلی مرگ و میر کودکان و جوانان ۵ تا ۲۹ ساله است. هر ۱ درصد افزایش در سرعت متوسط، ۴ درصد افزایش در خطر تصادف مرگبار و ۳ درصد افزایش در خطر تصادف جدی ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ