کریم انصاریفرد مهاجم تیم اومونیای قبرس ظرف یک ماه با دو حرکت خبرساز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان‌های تیم ملی بزرگسالان و تیم زیر 23 ساله‌های عراق در مس رفسنجان کار خود را جلو می‌برند.
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اقدام به تجلیل از قهرمان وزنه‌برداری جوانان آسیا کرده است و این در حالی است که در این مراسم، دختر وزنه‌بردار که نایب قهرمان آسیا شد، دعوت نبوده است.
تلاش برای تقلیل اقدام موهن آتش زدن قرآن کریم در سوئد به عنوان یکی از مصادیق و نمونه های آزادی بیان و مسائل فردی، نمی تواند ابعاد سیاه و پلید این رفتار را توجیه کند.
به تازگی ایمیل‌هایی از سوی آمریکایی‌ها برای یکی دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مبنی بر ریجکت شدن درخواست ویزای آنها ارسال شده که وضعیت روحی روانی تیم ملی را در شب مسابقه آمریکا به‌هم ریخته است.
۲ خواهر که اقدام به خودکشی کرده بودند بلافاصله توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.
عیسی مرادی و محمد قربانی در یک موسسه توانبخشی و مدرسه حضور پیدا کردند.
دو نفر از داوران دربی ۱۰۰ برای پیگیری توهین سرمربی استقلال در فدراسیون فوتبال حاضر شدند و جلسه‌ای با رئیس کمیته داوران برگزار کردند.
وزارت خارجه روسیه نسبت به اقدام عناصر وابسته به غرب در بدنام کردن روسیه هشدار داد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، گفت: صهیونیست‌ها هر اقدامی که علیه ما انجام می‌دهند، پاسخ آن را هم دریافت می‌کنند.
باوجود حساسیت زیاد بازی دو تیم فوتسال پالما و بارسلونا در لیگ اسپانیا و برخوردهای شدید، دو باشگاه رفتارها و اقدامات حرفه‌ای و انسان دوستانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با صدور دو حکم جداگانه اقدام به تعیین مشاور برای خود کرد.
کمیته انضباطی از حضور مدیران باشگاههای پرسپولیس و فولاد خوزستان در این کمیته خبر داد.
خجسته مهر گفت: برای تداوم تولید گاز در پارس جنوبی برنامه‌های نگهداشت توان تولید، حفاری‌های چاه جدید و فشار افزایی در مرحله طراحی و مطالعات است و جز برنامه‌های جدی شرکت ملی نفت محسوب می‌شود.
در فاصله دقایقی مانده به دیدار دو تیم شهرداری آستارا و مس شهربابک، فرود دو فروند هلی کوپتر مانع از برگزاری بازی در موعد مقرر شد.
سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و دولت آمریکا از ارتباط با مقامات کوزوو و صربستان برای کاهش تنش ها میان دو طرف خبر دادند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: قانون اقدام راهبردی قانون خوبی برای توسعه صنعت هسته‌ای بود و امروز اجرای این قانون غنی‌سازی را به سطحی رساند که در زمان حاضر ظرفیت غنی‌سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.
سرمربی و دو بازیکن پورتو اقدام خیر خواهانه ای را انجام دادند
سرمربی و دو بازیکن تیم پورتو از جمله مهدی طارمی اقدامی خیرخواهانه انجام دادند.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست برابر انگلیس حلقه اتحاد تشکیل دادند تا برای دو بازی باقی مانده از نظر روحی بازسازی شوند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدام باشگاه الاهلی قطر برای بازگرداندن دو ملی پوش ایران غیر منطقی بود، گفت: کمپ تیم ملی در قطر مثل جام جهانی روسیه نیست اما در فکر ترمیم آن هستیم.
باشگاه الاهلی بعد از گذشت حدود دو هفته، دو ملی پوش ایرانی خود را به قطر بازگرداند!
داور سرشناس فوتبال تصمیم گرفت قرنیه چشم فرزند مرحومش به دو بیمار نیازمند اهدا شود.
هر دو بانوی ایرانی با اقدامی جالب و با رعایت مسائل اسلامی از دست دادن انصراف، اما به بازیکنان ادای احترام کردند.
اگرچه کارگروهی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رصد این اقدام ارزشمند دولت و مجلس در این آیین نامه در نظر گرفته شده و مسئول اجرای این آیین نامه نیز بالاترین مقام اجرایی هر دستگاهی در نظر گرفته شده اما باید در نظر داشت که با توجه ابعاد بسیار عظیمی که این ردیف می‌تواند داشته باشد، انتظار می‌رود این موضوع در قالب یک سامانه شفاف عملیاتی شود و مشخص باشد دستگاه‌ها برای چه اثری چه میزان هزینه می‌کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ