باوجود حساسیت زیاد بازی دو تیم فوتسال پالما و بارسلونا در لیگ اسپانیا و برخوردهای شدید، دو باشگاه رفتارها و اقدامات حرفه‌ای و انسان دوستانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گم‌شدن گنج‌خانلو البته در دنیای حرفه‌ای ورزش معنای دیگری دارد: اقدام برای پناهندگی. دقیقا به همین دلیل است که حالا مسئولان ورزش ایران نگران شده و به تکاپو افتاده‌اند تا هر طور شده، این ورزشکار ۲۶‌ساله را پیدا کنند
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
بررسی آمار‌های سال‌های گذشته نشان می‌دهد که گرایش به شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نزدیک به ۵۰ درصد و گرایش به شاخه نظری هم هر ساله ۵۰ درصد بوده است. در سال تحصیلی گذشته، گرایش دانش آموزان به زمینه‌های رشته فنی و حرفه‌ای رشد داشته است و گرایش به زمینه‌های شاخه کاردانش کمی افت داشته است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو که در محدوده «خاورشهر» اقدام به سرقت ۲ دستگاه خودرو کرده بودند، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید فشار روی داوران اقدام غیرحرفه‌ای است که توسط برخی تیم‌ها انجام می‌شود.
سخنگوی فدراسیون کشتی از اقدام باشگاه سپاهان در لغو ناگهانی میزبانی از رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان انتقاد کرد و گفت: اقدام آن‌ها غیر حرفه‌ای بود و به جایگاه کشتی ایران لطمه زد.
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آن‌ها را مرور می‌کنیم.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران در شرایطی مسابقات جهانی خود را آغاز خواهد کرد که بازیکنان این تیم در اقدامی حرفه ای تمرکز خود را روی موفقیت در این رقابتها گذاشتند.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از پدر سه شهید ورزشکار عیادت کردند.
کیوان بابادی سرپرست استقلال خوزستان جزئیاتی از برنامه ریزی این باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای را اعلام کرد.
فرماندهی مرکزی نیروهایی آمریکایی سنتکام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یک قایق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز ۵ دسامبر یک اقدام غیر حرفه‌ای را علیه کشتی های امریکایی در تنگه هرمز به انجام رسانده است.»
حالا با رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس می‌توانند برای صدور پروانه اقدام کنند.
فدراسیون والیبال ایران در راستای حرفه ای سازی لیگ دست به یک اقدام قایل توجه و البته درست زد.
ملی پوش فوتسال تیم گیتی پسند به برگزاری مراسم خداحافظی‌اش از سوی این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: از اقدام حرفه‌ای گیتی پسند غافلگیر شدم.
ملی پوش فوتسال تیم گیتی پسند به برگزاری مراسم خداحافظی‌اش از سوی این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: از اقدام حرفه‌ای گیتی پسند غافلگیر شدم.
سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.
نکته قابل تامل اینکه تجربه نشان داده چنین نهادهایی هیچ کارایی موثری ندارد و زنان سینماگر نیز به دنبال چنین مجموعه‌هایی نمی‌آیند؛ کمااینکه می‌توانستند خواستار پیگیری سازمان سینمایی شوند اما در هر دو نامه‌شان بر تشکیل کمیته مستقل با اکثریت زنان متخصص و دارای تجربه در این امور ذیل خانه سینما تاکید کردند، نه سازمان سینمایی و تاکید کردند امورشان در چارچوب صنف پیش برود. اگر سازمان سینمایی قصد حمایت از این سیصد زن را داشت و دارد، باید به جای این شورا که اعضای منتصبش نیز تجربه کار در این حوزه را ندارند و از هم اکنون ناکارآمدی‌اش مسجل است، از هیات مدیره خانه سینما می‌خواست تا درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته مورد نظر ایشان ذیل خانه سینما با اکثریت زنان متخصص و معتمد این 300 سینماگر زن تشکیل دهد؛ در غیر این صورت هیچ اقدامی برای حمایت از این زنان انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ